Soutěžní look alias Aria Montgomery #prolhanakraska

/
45 Comments
Ahoj všichni :),
kosmetická značka Frais Monde pořádá soutěž na Instagramu. Každý týden vybere jeden look představitelky z Pretty Little Liars a podle ní se soutěžící nalíčí. Tento týden se soutěží s líčením podle Arii Montgomery.

Já jsem tento seriál začala sledovat teprve minulý týden a jelikož jsem nemocná, tak už mám rozdívanou 3. sérii. Každý díl je pro mě napínavý i strašidelný. Seriál mě zaujal hodně a každý díl s velkým zájmem sleduju :).

Herečky jsou krásné všechny, na Arie se mi líbí její výrazné oči a a výrazné šperky, které nosí.
A tak jsem se rozhodla, že Vám svůj soutěžní look ukážu i tady na blogu. Zároveň by to mohla být pro někoho makeup inspirace.





Tyto produkty jsem k líčení použila: tužka na obočí Artdeco, tužka na oči Moje, paletka od Makeup Revolution Stripped and Bare, tekutá linka Makeup Revolution, řasenka Gaby od Gabriella Salvete, makeup Yves Rocher v odstínu Rose 100, rozjasňující kuličky Missha a lesk na rty Astor.


Sledujete Prolhané krásky? Líbí se Vám mé líčení? :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




45 komentářů:

  1. Nádherné líčení a moc ti sluší, krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nalíčené je to pekne, ale myslím že takto vyzeráš o dosť stašia..

    OdpovědětVymazat
  3. Skoro bych Tě nepoznala, Veru, ale sluší Ti to moc, jsi kočka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem fotku ukázala Julince, dívala se na mě a pak říkám, to jsem já :D ona mě taky nepoznala

      Vymazat
  4. K seriálu PLL mě to nikdy moc netáhlo, ale možná mu dám šanci :) Jinak musím říct, že se ti líčení moc povedlo! A máš mnohem hezčí oči než tato herečka :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o něm věděla, že je, ale nikdy jsem si ho nepustila i hodně blogerek pořád o seriálu mluvilo. Až touhle soutěží jsem si řekla, že to začnu sledovat, možná to bylo i tím, že jsem nemocná, tak se našel čas a jen jsem potřebovala ležet :D Děkuju :*

      Vymazat
  5. Budu se opakovat jako na IG, ale vážně tě tohle dělá starší. Celkově samozřejmě sluší, ale jsem zvyklá u tebe na barevné rty a svěžejší líčení :) Aria má oči opravdu krásné, ale mně se nejvíc líbí Hanna :) Seriál sleduju už dlouho, ale popravdě nikdy jsem se v ději moc nevyznala a s každou další řadou je to čím dál větší blbost :D A jsem srab, takže si často zakrývám oči :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt úplně něco jinýho Jani, taky si v tom přijdu starší :D. Hanna je taky krásná, zatím jsem si neřekla, že je to blbost, tak dobrý :D

      Vymazat
  6. Pekné líčenie, len súhlasím s názorom že vyzeráš trošku staršie. PLL som pozerávala tiež, aj keď to teraz nepozerám, som fanúšicka, aj keď moja obľúbená postava zo seriálu je Spencer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spencer mi přijde kolikrát na zaškrcení, když by to byla moje kámoška :D :D děkuju

      Vymazat
  7. Waw líčenie sa ti veľmi vydarilo. ❤😻

    OdpovědětVymazat
  8. Líšení se ti strašně moc povedlo! ♥ Vůbec bych tě takto nepoznala, držím palce, aby jsi vyhrála :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Domi ♥ no to by pro mě bylo skvělý, takovej ten pocit

      Vymazat
  9. Veru, moc se ti to povedlo! já mám Ariu nejraději už od začátku a chtěla bych se podle ní nechat ostříhat tak, jak to má teď v té 7.sérii :), ale všichni mě od toho odrazují :D. Jinak očka máte hodně podobný! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju :). Než se dostanu k 7. sérii to ještě bude trvat :D. Ale koukala jsem na Google a ten kratší střih jí sluší a myslím, že by slušel i Tobě :). Zase byla by to pro Tebe obrovská změna a hlavní je, jestli to chceš ty :). A jak se říká vlasy dorostou :)

      Vymazat
  10. Prolhané krásky zbožňuju a Ariu jsi vystihla fakt perfektně, doufám, že vyhraješ, budu držet palce :)

    Cup Of Whatever

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Děkuju Moni :) to jsem jednou ulovila v sekáči

      Vymazat
  12. Veru, chce se mi až říct - dokonalé! Opravdu se Ti líčení moc povedlo a navíc Ti neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, Tvůj komentář mě fakt potěšil ♥

      Vymazat
  13. wau, však vy sa úplne podobáte :) krásne ti to vyšlo :) hlavne tie oči sú super :) nejak neriešim či vyzeráš staršie, alebo nie, lebo však vieme, že takto asi nebudeš chodiť každý deň nalíčená :) držím ti palce nech vyhráš :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  14. Look se moc povedl! Myslím, že jsi představitelku výborně vystihla! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi to, líčení se ti vážně povedlo :)
    Tak přeji hodně štěstí v soutěži :)

    OdpovědětVymazat
  16. Seriál sice nesleduji, ale líčení nemá chybu! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) a po asi roce a pul jsem zase zacala koukat na nejaky serial

      Vymazat
  17. Tak to se moc povedlo, hodně štěstí ať vyhraješ :)

    OdpovědětVymazat
  18. seriál sleduji na Lucy se mi v seriálu líbí úplně vše, ačkoliv její styl vyloženě nenosím, je mi asi nejblíž:) nebo nejvíc se mi líbí:) ale samozřejmně všechny jsou skvělé a hltám je i ten seriál.
    Líčení se ti moc povedlo! Máš na to i skvělou barvu očí:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky hltam :D. A dekuju, zda se mi, ze lidi se zelenyma ocima je nejmin :)

      Vymazat
  19. PLL milujem, pozerám ich stále a tvoj look vyzerá super :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nadush :) jdu se zrovna taky dívat

      Vymazat
  20. Líčení se ti opravdu hodně povedlo a moc ti sluší :)
    Já na PLL koukám už snad od té doby, co to začaly dávat a jsem z toho nadšená, vždy netrpělivě čekám na nový díl (a jo, občas se mi stane, že zapomenu a pak koukám na tři díly najednou!) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*