Sekáčové úlovky - 4

/
21 Comments
Ahoj všichni :),
v poslední době jsem navštívila pár sekáčů a odcházela jsem hodně spokojená. Pojďte se tedy podívat na mé úlovky. Všechno, co vidíte stálo 29 korun, jen ten bílej krajkovej svetřík za 59 korun :D, tomu říkám výhodný nákup. Co myslíte Vy?









Mějte se krásně a užívejte letní dny,
Veru ♥





21 komentářů:

  1. Krasne ulovky, libi se mi bily svetrik a cerne krajkovane triko, mam podobne merunkove :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé krajkové tričko je původně z NewYorkeru, myslím, že jsi tam to meruňkový kupovala, že? :D

      Vymazat
  2. Teda Veru, vážně hezké kousky... To bych neřekla, že se v sekáčích dá sehnat něco takového, co jako ze sekáče nevypadá :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Mám doma i nějaké věci, které jsem tam kupovala s původní cedulkou :D

      Vymazat
  3. Páni Veru, to jsou vážně skvělé kousky! Krajkované topy jsou naprosto dokonalé ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krajce já letím, hrozně se mi líbí, na všem :)

      Vymazat
  4. Tedaaa super kusky, najma tie satky a cierne tricko, mam podobne z newyorkera😊 skoda ze si neurobila hovorene video a do toho try on, dobre sa ta pocuva, mohla by si spravit aj video o tvojom zivotnom style a stravovani, na videu mas vacsi priestor ako v clanku . Dakujemeee 😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To černé tričko právěže původně z NewYorkeru je :D. Vílko, moc mě od srdce potěšil Tvůj komentář. Už delší dobu v hlavně video na životní styl a stravování mám, příští týden budu mít čas ho natočit :)

      Vymazat
  5. Krásné úlovky, tady je vidět, že se v sekáci prostě dají ulovit super kousky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk nemusí utrácet tisíce, aby vypadal dobře, že ? :)

      Vymazat
  6. Ulovila jsi naprosto úžasné kousky, Veru:-) Mně na sekáčích nejvíc baví právě to, že se tam dají sehnat i naprosto skvělé kousky, které jako ze sekáče vůbec nevypadají a k tomu jsou za pár kaček, no z toho nejde nemít radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :) Většinou mi někdo něco pochválí a už třeba čeká, že jsem to koupila v sekáči, ale říkají, že by to nepoznali :D

      Vymazat
  7. To černé krajkové triko je pěkné!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je depresivní, to černé triko z NY mám samozřejmě za plnou cenu a na sobě jsem ho měla jednou :D Jinak moc krásné kousky, asi bych se měla naučit chodit do sekáče :D Byla jsem tam v životě 2x, ale nezaujalo mě to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no vidis Jani, kdybys sla se mnou, to by bylo super :)

      Vymazat
  9. Ten krajkovaný top je top :D :) .. super úlovky!

    Šárka Zelená

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné věci! Hlavně ta krajkovaná halenka :))

    OdpovědětVymazat
  11. Boží úlovky :) škoda že u nás moc dobrých sekáčů není :/
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*