S perlama ve vlasech

/
21 Comments
Ahoj všichni :),

jednou jsem si koupila tento perlový doplněk a vždycky jsem ho nosila jako náhrdelník. Nejspíš to ale je čelenka, protože zezadu je na gumičku, takže vlastně pro mě univerzální.

Jako náhrdelník jsem ho nosila moc ráda a teď začnu i jako čelenku, protože se mi to hodně líbí. Co Vám?

Na sobě mám jinak tílko z Primarku, šortky ze sekáče (původně jsou ze Zary) a koženkovou bundu z Tally Weijl.










21 komentářů:

  1. Kočka, moc sluší! Náhrdelníkočelenka vypadá skvěle i ve vlasech, určitě to takhle nos :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čelenka ve vlasech vypadá naprosto božsky! ♥ Moc ti to sluší :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, moc ti to sluší Veru, jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám podobných čelenek-náhrdelníků fůru a jsou super :D
    Škoda, že je ta společná fotka nezaostřená celá, ale jinak super ;)

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
  5. waaau,aká si krásna Veru :))) veľmi ti to pristane:) mne sa páčia takto dané čelenky na hlave, ale nikdy nemám odvahu si to tak dať von :) pritom je to také pekné
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Ta čelenka je úžasná:-) Strašně Ti to sekne, vypadáš jako víla:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou nádherné! A ty jsi taky nádherná (Y) :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. Takové čelenky jsou na léto super, ale nemůžu mí takové ty s gumou, protože mi to vždy tak divně stáhne ty vlasy:DD

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si prvně říkala, jestli mi to tak divně nestáhlo vlasy, ale líbí se mi to :)

      Vymazat
  9. Taky mám tyhle všemožné čelenky a doplňky do vlasů ráda :))

    OdpovědětVymazat
  10. Na té předposlední fotce jsi kouzelná !

    OdpovědětVymazat
  11. Moc Vám kočenky děkuju za komentáře ♥ Za Váš čas, co mi tady na blogu věnujete!

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi velmi hezká dívka Verunko! Strašně Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*