Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 20

/
18 Comments
Ahoj všichni :),
taška se spotřebovanýma produktama se mi opět naplnila za delší dobu. Mám tu od každého druhu něco, pojďte se podívat na můj pestrý článek a video.


Řasenka Devilash od Dermacolu mi řasy natočila i hodně zahustila, pracovalo se mi s ní dobře. Občas po náročném dni jsem si všimla, že jsem měla řasenku spadenou pod okem. Stíny v tužce od Oriflame byly mými oblíbenými díky barvě i pigmentaci. Občas se po celém dni na víčku večer slily. Balzám na rty Astrid byl fajn, hydratace průměrná. Na stejné úrovni byl i balzám od Garnieru, který navíc rty zabarvil do fialova, obsahoval třpytky.


Vyživující pleťový olej od Oriflame byl opravdu hodně mastný, ale hydratační byl. Voněl po růžích. Dvoufázové oleje od Ziaji jsem vyhrála na FB stránkách Ziaji a byla jsem spokojená se všemi 3 variantami. Odlíčily veškerý makeup a oči bez problému. Nepociťovala jsem pocit vysušení či štípání v očích.


Zvláčňující hydratační tělové mléko s arganovým olejem z Avonu krásně vonělo a splňovalo svoji hydratační schopnost na jedničku. Atoderm sprchový olej od Biodermy byl můj oblíbený díky tomu, že pokožka nebyla po sprše suchá, nebylo potřeba krému.


Vyživující krém na nohy s včelím voskem z Oriflamu chodidla zjemňoval a hydratoval. Krém na ruce z Oriflamu na tom byl v hydrataci líp než krémy, které jsem měla před tím, ale pořád ta konzistence byla tekutější a hydratace průměrná. Peeling na chodidla s ananasem z Avonu měl jemné částečky, používala jsem ho teď na chodidla v létě denně a prospívalo jim to, zdály se mi jemnější.


Šampon na jemné vlasy se sklonem k mastění Aqua light od Pantene vlasy umyl hezky a vydržely mi po něm dlouho v kondici. Krásně voněl. Regenerační fluid na konečky vlasů od Alverde jsem používala po umytí vlasů a konečky byly pružnější.


Antiperspirant Rexona ve verzi Sexy bouqet už mám minimálně po čtvrté. Sladká parfemace a cítím vůni dlouho. Antiperspiranty od Dove mě neuvěřitelně při používání dusily a celkově s funkcí jsem spokojená nebyla. Když jsem používala toaletní vodu od Adidas spoustu lidí se mě ptalo, čím jsem navoněná, hodně ji ze mě cítili, když jsem se jí navoněla a pak šla třeba na nádraží, tak jsem tam provoněla i tu místnost :D.


Spotřebovala jsem taky odličovací tamponky od Ebelin, které jsem si koupila poprvé a jsou jemné a nerozpadávají se, oblíbila jsem si je. Vychválím i šumivé bomby z e-shopu Lilibela. Měla jsem verzi růži a potom bombu pro klidnou mysl a obě vany jsem si užila, pokožka byla vláčná a voňavá.

Tak to by bylo pro dnešní článek vše, napište mi, jestli máte s něčím zkušenost popř. jestli stejnou jako já.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




18 komentářů:

  1. Ahoj Veru! ten antiperspirant od Rexony mám taky moc ráda a odličovací tamponky od Ebelin jsou super, to souhlasím! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super :) A teď jsem si oblíbila antiperspirant od Garnier s fialovým vrškem :)

      Vymazat
  2. Z těchto produktů mám zkušenost jen s Rexonou :) Tento kupuji také dost často, protože je to jediný antiperspirant, který voní hezky, a necítíš z něho ten ošklivý chemický zápach :) Láká mě šampón, je přesně na můj typ vlasů :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, já ho sehnala za super akci v Kauflandu asi za 40 korun :D

      Vymazat
  3. Ten očný tieň od oriflame mám aj ja ale nechcela som ho použiť lebo som sa bála že ked je mastný sa mi hneď otlačí z viečka a aj ja mám oči mastnejšie takže to by nebola dobrá kombinácia..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já mám víčka suchá, takže nevím, jak bude reagovat na mastná, ale pokud oční stíny doma máš, bylo by škoda, je nevyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Já měla od Ziaji odličovací mléko a za mě bohužel nic moc, ale tyhle odličovače vypadají dobře :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací mléka jsou občas šlápnutí vedle :) U dvoufázových odličovačů mám snad jen samé oblíbence

      Vymazat
  5. Ten šampon Aqua Light od Pantene mám strašně ráda, pro moje vlasy je to jeden z nejlepších drogerkových šamponů. Ale krémy na ruce od Oriflame z různých limitek už kupovat nebudu, měla jsem jich víc, i když tento konkrétně ne a všechny byly strašně řídké a mizerně hydratovaly. A tu Fruity Rhytm vůni od Adidas mám ze všech vůní téhle značky nejraději, první jsem měla už někdy v pubertě a pořád se mi neomrzela a kupuji si ji doteď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si krém na ruce z Oriflame taky nebudu kupovat :). Růžová mi snad voní taky nejvíce :)

      Vymazat
  6. Odličovač od Ziaja jsem také měla - úplně stejný, ale nevyhovoval mi bohužel.. článek pěkný, ale video si pustim až jindy.. v práci mi to nejde a to mám zrovna ještě 40 minut čas, než budu moc jít domu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v čem Ti nevyhovoval Jity? :) .. jé :D

      Vymazat
    2. Přišlo mi, že hrozně špatně odličoval a spíš to jen vše matlal :D Blbě napsané, ale snad chápeš :D :) A docela dost mi i dráždil oči :-/

      Vymazat
  7. Tak tentokrát z výběru nic kromě deodorantů od Dove, těch okurkových neznám (neznám je vlastně blbý slovo, spíš jsem měla říct nepoužívala :D), ale ani to bych pomalu počítat neměla, protože jsem ho naposledy vlastnila někdy před deseti lety a to je už pěkně dlouhá doba... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Teda jak toho stíháš tolik spotřebovávat to obdivuju:O jinak mě naopek třeba deodoranty Dove vyhovují a jiné nekupuju protože mi ty ostatní prostě nevoní... ted mám domy Silk touch a z řady go fresh pomegrante a jsou boží akorát ten go fresh už mi dochází tak si budu muset nějaký koupit do Brna:D

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já doteď ráda používám tu toaletní vodu od Adidasu. Moc hezky mi voní a balzám na rty od Garnieru - v něm by se mi líbily třpytky a zabarvení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych už konečně vyzkoušela tu Devilash. Toužím po ní strašně dlouho. Musím počkat až na ni bude nějaká sleva a konečně si ji koupit.

    My August 2016

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj ja by som sa chcela spytat ci by si nechcela skusit nejake produkty d znacky cien lebo ja o tom idem psat inak skus si pozriet moj prispevok o sprchovom gely znacky balea

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*