Ochutnané dobroty - 6

/
24 Comments
Ahoj všichni :),
článek s ochutnamýma dobrotama je tu. Převážně jsou to dobroty z Lidlu, Kauflandu a ze zdravé výživy, takže potraviny dostupné pro všechny :).


Placky z celozrnné pšeničné mouky jsem si oblíbila na svačinu. Placku promažu např. paloučkem, dám šunku, sýr, zabalím a k tomu si nakrájím zeleninu a zdravá svačina/večeře je na světě.
Cizrna v nálevu byla chuťově dobrá, se zeleninou a tofu jsem měla oběd. Bulgur jsem si hodně oblíbila s kombinací zeleniny, tuňáka a mozzarelly. Výbornej oběd.


Těstovinový salát z MyFood s dýňovými semínky, olivami a balkánským sýrem byl poctivý a všeho bylo dost. Tofu s bazalkou je chuťově moc dobrý a já jím občas nahrazuji maso. 


Sušenka s čokoládou mi chutnala moc. Balení ořechů miluju, ideální zdravé tuky - kešu, para ořechy, mandle a vlašské ořechy. Mandlová tyčinka s medem ideální ke svačině např. s jogurtem.


Chipsy chia byly výborný, ráda vyzkouším další varianty. Marokánka byla výborná. Želé fazolky obsahují 36 příchutí, fazolek je tam opravdu hodně. Některé nejsou chuťově dobré, pojídání je spíše taková zábava.


Vivo bar tyčinka mi chutnala hodně, zde bych ráda vyzkoušela další varianty. Tyčinky bombus byly dobré, ale nejspíš nepotřebuju zkoušet další varianty, po snězení jsem měla hořko v puse. V new bar tyčince jsem chuť červené řepy nezaznamenala, takže trošku zklamání a byla hodně sladká. Fitness tyčinky od Nestlé mi chutnaly a perla rakytník taky, i když kokos byl chutí nejvýraznější. 


Máte na něco z dnešního článku chuť? Co Vás zaujalo?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




24 komentářů:

  1. Ty Tortilly si také kupuju nejčastěji si do nich zabalím šunku se sýrem, nějaký salát a dám na chvilku zapéct, je to jednoduché a rychlé :)
    A z těch dalších dobrot mám vyzkoušenou jen tu mandlovou tyčinku s medem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobrůtka přesně jak píšeš :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tyhle jsem měla poprvé, ještě když se naplní kuřecím masátkem, to je mňamka :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Taky seš na tyčinky mlsoun, jako já? :)

      Vymazat
  4. Ty sušenky s čokoládou si často kupuji do kabelky, třeba do práce když mně chytne mlsná, nebo Bebe dobré ráno, ty v kabelce mívám ještě častěji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je právě viděla jen v coopu a za 6 korun výborný :) Bebe dobré ráno mám taky ráda

      Vymazat
  5. Zase samé dobrůtky! :) Nejradši bych vyzkoušela všechny ty tyčinky, ty mě moc lákají :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla vyzkoušet další od Vivo baru, ale taky to není nejlevnější no :) ale zase vzhledem k těm přísadám

      Vymazat
  6. Placky a burgur miluji! Na videu ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, já v u nás ve zdravé výživě objevila ty RAW tyčinky, jsou levnější než v DM, tak jsem hned tři příchutě musela vyzkoušet. Zkusila jsem kešu a kávu - nic moc. Jablko a skořice - hrůza :D A meruňkovou s kešu a ta byla moc dobrá! Až mě to překvapilo. To bych ti teda doporučila, protože chutná jako sušené meruňky s kešu, mňam! :D

    Skincare Routine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je paráda Marki :) A děkuju za doporučení :D z Tvých vypsaných kombinací mě právě meruňka a kešu zaujala nejvíce

      Vymazat
  8. Tortily si kupuji také, dá se s nimi hodně kouzlit a je to rychle hotové :) Zamilovala jsem si kuskus, který bývá na mém jídelníčku také dost často :) Tofu u nás doma neprojde, to jím jen já :D Tyčinky od Nestlé si často kupuji k svačině do školy, ale na RAW tyčinky mě nikdo nedostane. Mě většinou nechutná nic, co má to označení :D Pěkný článek :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuskus mám taky moc ráda, hlavně je to nejrychlejší příloha :) Já ty tyčinky měla prvně, že byly v akci, tak jsem je vzala :) Já právě měla raw poprvé, spíš bych si dala nějaký pořádný dezert :)

      Vymazat
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mňamka tolko dobrot v poslednom čase letím na taketo dobroty:) niektore ani nepoznám u nás ich možno vobec ani nenájdeme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) a co u Vás máte za supermarkety? Nebo letí u Vás taky zdravé výživy?

      Vymazat
  11. Tortila wraps mám hrozně ráda. Dávám si do nich salát, rajče, papriku, z jogurtu si udělám dressing, orestuju kuřecí nudličky, někdy ještě posypu sýrem a moje oblíbené jídlo je na světě:) Ještě doporučuji kombinaci se špenátem - uděláš si klasický špenát, dáš do něj rajčata, česnek, koření, posypeš sýrem a zaroluješ..:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Bulgur mám moc ráda! jím ho i jen tak samotný s nějakou omáčkou. Ten tuňák z Lidlu je taky výbornej. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*