Nákup ze zdravé výživy

/
15 Comments
Ahoj všichni :),
tento měsíc Barča z kanálu Barušminky natáčela video o dobrotách, které jí chutnaly/nechutnaly. A zmiňovala tam Zdravou výživu v Kostelci. Výrobky, co ukazovala mě zaujaly, takže jsem si něco objednala.

Dnes pro Vás mám video, protože než jsem stihla udělat článek, už mám půlku věcí vypotřebovaných :).


Nakupujete taky ve zdravých výživách?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




15 komentářů:

  1. Je super, že se začíná otvírat více a více zdravých výživ! Je to pro mě jako vstoupit do nového světa. :D Protože zde najdu spoustu výrobků, které v normálních obchodech vůbec nemají. Nedávno jsem si tam koupila sójové a mandlovo-kokosové mléko, cizrnu (chystám se dělat domácí humus), atd. Takže za mě ano, moc ráda podpořím snahu ostatních lidí prodávat kvalitní a zdravé výrobky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě taky, vždycky je radost tam všechno zkoumat :) Hummus jsem si zatím vždycky jen koupila, ale domácímu se taky nebráním :)

      Vymazat
  2. Nákupy ve zdravé výživě jsou nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Trávila bych tam vždycky dlouho :D

      Vymazat
  3. Zdravou výživu občas vyhledávám ale nestravuji se tím tolik protože opravdu ty ceny jsou většinou vysoké. Děkuji za super tip na eshop protože co teď na něj koukám tak mají celkem slušný výběr. Relaxační bylinné koupele, to zní dobře i vypadá to pěkně. Cizrnu miluji, občas si ji udělám. Já ty v konzervách moc nemusím ale zase je s ní potom rychlejší příprava. Cizrnovou pomazánku neznám a nikdy neměla. Chia chipsy, hmm to bych si dala. Raw tyčinky a takové ty zeleninové úplně nesnáším, hrozně mi vadí ta chuť a konzistence. Rakytník je super, doporučuji sehnat si někde sirup nebo stoprocentní šťávu.
    Tu poslední tyčinku jsem měla brokolicovou a nic horšího jsem v životě nejedla. Možná ta tvoje kde je rybíz může být lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže proto já mám ráda ten Naturálek, ceny jsou pěkný a i tahle zdravá výživa mě cenama potěšila :). Že? Ty koupele vypadají hodně hezky i jako dárek :). Jojo Terezko tu 100% šťávu bych si pořídila ráda :) PS: O té brokolicové jsem přemýšlela :D

      Vymazat
  4. Achjo, nejde mi to video přehrát, škoda :/ a zrovna tohle bych chtěla fakt moc vidět, tyhle věci mě baví :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :( tak to nevím, co se děje, mělo by to jít v pořádku

      Vymazat
  5. Velice mě zaujalo to do té koupele, jen za 28 Kč - to je super! Jsi pěkná a moc pozitivní, ale tentokrát mě na tobě nějak nesedla ta růžová na rtech, ale to je jen věc názoru. Já osobně mám zdravé potraviny moc ráda :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, nejspíš je dám mamce, tak pak dám vědět, co na to říkala :) Jasně Moni, děkuju za názor :)

      Vymazat
  6. Tu poslední zeleninovou tyčinku mají v DMku. Právě jsem tam zkoušela nějakou hráškovou a byla moc dobrá. Jinak ty brambůrky mě lákají vyzkoušet! a taky ráda chodím do zdravé výživy a zkouším tam nové věci a do Pbic právě tam, kam chodíš i ty :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá, tak to jsem si nevšimla :) Naturálek je super, že :)

      Vymazat
  7. Jé, máš hrozně milý vyjadřování :)

    OdpovědětVymazat
  8. V Pardubicích doporučuju zdravou výživu v Jindřišské ulici na Karlovině, dole v paneláčku - mají velký výběr, řekla bych, že lepší než v naturálku, kde je někdy poněkud chaos :)

    OdpovědětVymazat
  9. Uvítala bych častěji, kdybys dělala takové hauly ze zdravé výživy. Já tam teď chodím poměrně často. Nedávno jsem v jednom krámě objevila RAW tyčinky a jsou dokonce levnější než v DM, takže si je tam kupuju pořád :D A potom jsem ještě vyzkoušela lněné mleté semínko, které si přidávám do jogurtu nebo do kaše a je to fakt skvělé.

    Ryor | Bylinné tonikum, Gelová slupovací maska

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*