Můj běžný nákup - Lidl //1

/
14 Comments
Ahoj všichni :),
když jsem šla z nákupu, říkala jsem si, že bych mohla natočit video, jaké potraviny jsem si koupila. Takto běžně moje skladba nákupu vypadá, zajímá mě, jak moc odlišnou skladbu nákupu máte Vy :).

Mám Lidl a Kaufland nejblíž, takže nejčastěji chodím právě do těchto obchodů. Občas zajdu i do Tesca. Možnost nákupu v Globusu mám taky, ten mám ale dál, tak možná bude časem i nákup odsud.

O zdravý životní styl a pohyb se zajímám, tak občas najdete u mě na blogu i články na tohle téma.
Tento nákup je z Lidlu, tak se pojďte se mnou v těch pěti minutách kouknout, co dobrého bříšku dopřeju :).


Mějte se krásně a já se těším na Vaši odezvu.

Pa Veru ♥






14 komentářů:

  1. Na tu cizrnovou pomazánku jsem koukala taky, ale pak jsem si řekla, že v rámci šetření si ji doma udělám sama.. No, ale na to jsem samozřejmě lenoch. :D
    Hezký nákup. Nakupuju podobně, pokud chci doplnit zásoby. Ale jinak když mám na něco chuť a jen tak vlítnu do Lidlu, je to katastrofa. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ji teď často v akci, tak je to u mě jasná volba :D

      Vymazat
  2. Samé dobré věci, v Lidlu nakupuju ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky i ty jejich různý týdny jsou skvělý :)

      Vymazat
  3. Cizrnové pomazánky z Lidlu jsou nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiné jsem zatím ani neměla :) možná ještě jednu z MyFood, ta byla taky dobrá :)

      Vymazat
  4. Zajímavý nápad na video :-) V podstatě mi přišlo, že ukazuješ náš nákup :-D .. Jíme hodně podobně, akorát nějak nemůžu přijít na chuť těm pomazánkám. Cizrnu mám ráda, ale takhle mi nějak nejede :) .. Ovoce a zeleninu máme ze zahrady, tak to prakticky nekupujeme, jen tu mraženou. Zrovna dneska jsem tu s tím máslem obědvala :o) ..
    Měj se hezky :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D. Teď jsem si tu pomazánku namazala na chleba, na to ten uzenej sýr + červenou papriku a jak jsem si mlaskala, mňam :) Já ji budu zase večeřet

      Vymazat
  5. Super nápad na video, Veru, máme hodně podobné nákupy, hodně ovoce a zeleniny máme z vlastní zahrady, hlavně teď, když je doba sklizně, tak ty teď moc nekupuji. Akorát nesmím chodit nakupovat hladová, to jak potom doma vybaluji nákup, tak se skoro divím, co všechno jsem skoupila:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme na zahradě jen jablka a i ty nejsou moc chutný :D takže pořád ovoce a zeleninu kupuju, to je výhoda, mít ji doma :). Přesně jak píšeš :D když jdu nakupovat snažím se jít najezená, protože jinak házím do košíku všechno, na co dostanu chuť :D

      Vymazat
  6. Jo nápad je velmi super :)
    Potravinami bych se měla inspirovat, protože mi dochází inspirace na zdravé pochoutky :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že jím skoro pořád to stejné dokola, ale tak joo, ty nákupy se občas liší tak jsem zvědavá za jakou dobu natočím další :)

      Vymazat
  7. Já Lidl miluju! Tyhle potraviny taky nakupuju, až na ty pomazánky, kupované pomazánky mi moc zdravé nepřijdou, proto radši dělám doma, ale nevím jak tyhle :)) a určitě mě zaujala ta zelenina s bylinkovým máslem, zítra tam jedu, tak určitě koupím! Můj blog o focení

    OdpovědětVymazat
  8. Já v Lidlu nakupuju jen když mají nějaké hezké věci na cvičení :D :)
    foodbykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*