Matná rtěnka Pink velvet

/
40 Comments
Ahoj všichni :),
v nákupech z Aliexpressu jste mohli vidět tuto matnou rtěnku, kterou jsem si tam koupila přibližně za 40 korun. Já mám odstín Pink velvet.  Fotky trošku barvu zkreslují, protože ji vidíte spíše do červena, ale odstín je do růžova.

Pokud by Vás taky zaujala a chtěli byste nějaký odstín vyzkoušet nebo někomu darovat, napište si do vyhledávače matte lipstick. Vyhledáte hned několik různých rtěnek, najdete tam i tyhle, různé odstíny, různé ceny.

Rtěnka má pěnový aplikátor, se kterým se mi pracuje dobře. Náplň je hezky pigmentovaná a do pár minutek zaschne na rtech úplně do matna. Můžu s ní pít, neobtiskává se na hrnek a na rtech zůstává. Na rtech mi barva zůstane i po jídle, obědě.

Když ji na rtech mám, cítím trošku sušší rty, takže rtěnku po delší době přetřu balzámem a cítím se zase skvěle.






Líbí se Vám matné rty? Máte tip na další skvělou matnou rtěnku?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




40 komentářů:

  1. Používám jen světlounké balzámy nebo průhledné lesky, rtěnky mi moc nesedí...
    Tahle barva je na mě moc výrazná :) ale tobě sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem k nim došla až postupem času, třeba to tak budeš mít :) Rtěnka dokáže ten look pak dostat úplně někam jinam a děkuju Míšo :)

      Vymazat
  2. Vypadá opravdu skvěle, krásná barvička :)
    Ani nevím pořádně proč, ale kosmetiku bych se z Ali/Ebay bála objednávat, ale občas nějaké doplňky tam objednávám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* no já jsem právě koukala na video u Barči z kanálu BeautyBarb a ona ji tam zmiňovala a hodně vychvalovala, tak jsem taky chvilku váhala a teď jsem ráda :) a koukala jsem i po dalších

      Vymazat
  3. Teda ty jsi kočka Veru, moc ti to sluší! Já jsem si nedávno pořídila tekuté matné rtěnky od Jordany. Zkoušela jsem je párkrát, ale zatím jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o kterých mluvíš :) na ty jsem taky slyšela chválu, ani nevím, jestli se dají sehnat v drogerce např. v Tetě nebo se musí kupovat on-line :)

      Vymazat
  4. veľmi ti sedí táto farbička, vyzerá na tebe krásne :) ja momentálne používam Sleek Matte Me, lebo som tiež podľahla matným perám :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Veru :) no tak ta musí být taky parádní

      Vymazat
  5. Jéé, ta vypadá skvěle! No dobře, včera jsem si vyhlídla úžasnou matnou rtěnku od Sleek, ale myslím, že tohle bude cenově přijatelnější. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě ty výrazné rty tak strašně sluší :) Já na ty výrazné rtěnky moc nejsem, asi nemám odvahu a taky jsem líná na nějakou přesnou aplikaci a pravidelnou kontrolu. Na druhou stranu vlastnosti zní skvěle, takže v nějakém méně výrazném odstínu by to byla dobrá volba i pro mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš Zlato Jani :). Taky jsem dříve neměla odvahu a pamatuju si dodnes, jak jsem vytáhla matnou rtěnku od Bourjois a všechny lidi co kolem mě prošli na mě tak koukali :D. Ale pak jsem se dozvěděla, že třeba potkali mamku a řekli jí, že mě to slušelo, co jsem měla za rtěnku, tak říkám super, nevypadalo to strašně :D. A mají právě i odstíny, který by se Tobě líbily :)

      Vymazat
  7. Sluší Ti to, Veru:-) Já jsem kosmetiku na Aliexpressu nikdy neobjednávala, přiznám se, že jsem měla trochu obavy, jak by to bylo s kvalitou a tak celkově, ale teď si říkám, že bych to mohla vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si vždycky Jani říkala, ale Barča ho doporučovala, no tak si říkám musím vyzkoušet taky. A jak je první zkušenost super, chci zkoušet další, protože u nás třeba takovej výběr není za ty prachy :D

      Vymazat
  8. Rtěnka je perfektní! :) Asi nikdy by mě nenapadlo objednat si rtěnku z Ali, ale vypadá fakt krásně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Domi :* já jsem se párkrát už na rtěnky dívala, to je jediný z té dekorativky no :)

      Vymazat
  9. Velmi Ti tato barva sluší! Rtěnka vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta vypada opravdu skvele, moc ti slusi :) Na tekute rtenky jsem na Ali uz koukala, ale zatim jsem nic neobjednala, budu to muset napravit :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, pošťačka se ze mě už zblázní :D a děkuju :)

      Vymazat
  11. Odstín je krásný :) Za mě matné rty rozhodně ano :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Jak se mi na tobě v jednom videu výrazné rty nelíbily, tak na fotkách se mi teď líbí moc :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  13. Matné rty se mi líbí, miluju svou novou Possie K od Kylie cosmetics, ale trochu mě zklamalo, že se obtiskává a nemá takovou výdrž jako třeba ty tekuté od Dermacol. Příště si asi objednám tuhle tvou z Aliexpresu, protože ta vypadá výborně a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem video, super :) Tekuté rtěnky od Dermacolu bych ráda vyzkoušela :). Chci si taky objednat ještě další odstíny :)

      Vymazat
  14. Sluší ti. :-)
    Podle obalu se to tváří na značku Lime Crime, která je svými matnými rtěnkami proslulá. Ovšem vzhledem k té ceně bych se nedivila, kdyby se jednalo o padělek - originál stojí 20 dolarů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to jsem ani nevěděla, takže děkuji za informaci :)

      Vymazat
  15. TA barva je naprosto úchvatná a tobě neskutečně sluší.. :_)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsi tak nádherná! A ta rtěnka ti skvěle sedí. :) Matné rty se mi líbí snad úplně nejvíc, ale upřímně řečeno jsem ještě perfektní matnou rtěnku nenašla. Jinak mě docela překvapuje, že se dá na Aliexpressu sehnat i poměrně kvalitní kosmetika, to bych nečekala. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Tak já našla tuhle a ještě mám matnou od Bourjois a ta je teda taky držák a děkuju

      Vymazat
  17. Je krásná a tobě hrozně sluší, úplně tě rozzářila :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší. Musím přiznat, že matné rtěnky nemám, ani nevím proč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma 4 Ani :) 2 z Avonu a jednu od Bourjois

      Vymazat
  19. Barvička je krásná. Matné rtěnky se mi strašně líbí a tobě tahle barva fakt moc sluší! I když já bych se bála dát na sebe cokoli z Ali :D

    Vyvolej.to | Památka na celý život

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ta na rtech vypadá nádherně! Odstín ti perfektně sedí. Musím se už po nějaké matné rtěnce podívat, protože vypadají úžasně.
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*