Kosmetické nákupy za léto

/
15 Comments
Ahoj všichni :),
mám tu pár kosmetických přírůstků, které jsem si za letní prázdniny koupila, tak pojďte mrknout, které to jsou.


V Yves Rocher jsem si koupila další lak v odstínu 24. Rose Dalhia, krásná růžová. Hloubkově čisticí masku s bio aloe vera a kyselinou salicylovou jsem chtěla vyzkoušet delší dobu, tak konečně ji mám taky. Nasbírala jsem druhé kolo razítek, takže jsem si mohla vybrat dárek v hodnotě 400 Kč. Vybrala jsem si makeup pro bezchybnou pleť v odstínu Rose 100.


V DM se mi poštěstil nákup na termální vodu Balea. Dárkem v časopise Cosmopolitan byl krém na ruce z Douglasu, já jsem si vybrala vyživující variantu s mandlovým a sezamovým olejem. U Terezky na blogu jsem vyhrála hydratační tělový krém olivový od Indulony a ještě jeden, ten jsem dala mámušce. 


V DM jsem do košíku přihodila krémové tekuté mýdlo s vůní marakuji a frézie, měla jsem už sprchový gel v této variantě a vůně je sladká. Garnier mineral antiperspirant bez alkoholu a parabenu jsem koupila na doporučení tety :). 


Klárka z blogu Můj svět kosmetiky doporučovala řasenku Lash Sensational a zrovna i v DM probíhala akce 1+1 zdarma u Maybelline. A druhou řasenku jsem vzala the Colossal Go Extreme. Zrovna mi došla řasenka doma i v Pardubicích, takže se mi akce hodila. A balzám na rty je od Rival de Loop z výprodeje v Rossmannu.


Hydratační krém na ruce Cien z Lidlu a antiperspirant Rexona.


V Tetě byla akce 1+1 na parfémované deodoranty Playboy. Vybrala jsem si variantu Play It Wild, která voní pěkně sladce. A na vyzkoušení jsem vzala taky matující čisticí ubrousky od Essence, které mám do posilovny.


A jaká kosmetika přibyla u Vás za letní dny? Proběhly nákupy ve velkém?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. hezky voní a na to, že je to nejsvětlejší odstín, tak myslím, že v létě mi je teď tak akorát :D

      Vymazat
  2. Řasenky Maybelline jsou fajn. A termální voda je na léto must have :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem asi před rokem Rocketku v modrým obalu a řasy dělala hezký :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ta vůně se mi líbí moc a na obličeji ji vydržím mít fakt ty 3 minuty, jak pak stahuje :D

      Vymazat
  4. Makeup od YR vypadá dobře, zajímalo by mě, jaký je :) Krém od Douglasu mám také, v modré verzi, je skvělý. Sprchový gel Balea jsem měla také, nevoněl mi tolik, ale určitě nebyl špatný. Antiperspirant od Garnier používám už hrozně dlouho také, akorát růžový :) A řasenky od Maybelline jsou asi nejlepší drogerkové :) Moc pěkné nákupy :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky voní a dobře se mi s ním pracuje, ale řekla bych, že mi hodně zalézá do vrásek, který mám kolem pusy, že když ho mám tak mi po nějaké době udělá takový ty rýhy. Týjo, ten fialovej moc krásně voní, určitě taky vyzkoušej :)

      Vymazat
  5. Veru, řasenka Lash Sensational je pro mně top mezi řasenkami a celkově mám řasenky od téhle značky moc ráda, tak snad budeš taky spokojená:-) A včera jsem využila v Tetě taky akce na parfémované deodoranty Playboy, akorát jsem zvolila jinou vůni, budu mít zásobu:-) Krém na ruce jsem si vybrala v modré variantě, ono tam bylo víc barev na výběr a nešlo to očichat, jak který voní, tak jsem se rozhodovala podle barev:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalíčím si s ní řasy hodně rychle :) Jojo, vůně se neztratí nikdy, že? :) No já jsem to vybírala myslím podle těch olejů zase, co jsem si přečetla na obalu a nebo že byl vyživující :D

      Vymazat
  6. Krém na ruce z Douglasu jsem měla taky - ten zelený a byla jsem s ním moc spokojená, bohužel mi už ale došel :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ten svuj oblibila a bude mi lito az dojde :D

      Vymazat
  7. Ahoj mam pocit ze sa pred kamerou este hladas, este nie si stopro vypilovana ale to sa jasnacka ze spravi. Zaujal ma tvoj nakup v YR, najma makeup a maska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj dekuju za zpetnou vazbu :) Tocim 4 mesice tak verim, ze casem bude zlepseni videt, mej se krasne :)

      Vymazat
  8. Pěkné nákupy, jsem zvědavá jak ti bude vyhovovat ta maska a makeup od YR :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*