Intimní mycí emulze Cannaderm s léčivým konopím

/
16 Comments
Ahoj všichni :),
intimní emulze nebo gely používám denně a sprchu si bez produktu na intimní hygienu nedokážu představit. Vyzkoušela jsem produkty na intimní hygienu od spousty značek.

V červenci probíhala výzva na portálu Blogerky o Intime mycí emulzi od značky Cannaderm, která obsahuje 5% léčivého konopí. 

Emulze je určená pro mytí intimních partií u dospělých pro ženy i muže. Má omezovat pocity svědění a pálení. Intime je vhodná pro intimní hygienu po návštěvě koupališť, saun, při léčbě antibiotiky, po pohlavním styku i během menstruace.

Je vhodná také pro těhotné a kojící ženy.

Obsahuje účinné látky - konopný olej, grepová semínka a panthenol.


Balení je pevné a když nemá pumpičku, přijde mi ideální i na cestování. Obsah je 200 ml.

Konzistence je řídká. Já u intimních gelů/emulzí preferuju pumpičku, protože mám pocit, že pak použiju více produktu, když pumpičku nemá.

Vůně je opravdu taková léčivá, bylinková, takovou vůni mám v kosmetice vůbec poprvé, ale nevadí mi.

Po použití se cítím čistá (po některých gelech jsem tento pocit neměla) a nic mě nesvědí ani neštípe.




Děkuji za možnost intimní emulzi otestovat, ráda zkouším novou kosmetiku. Emulzi jsem viděla v lékárně, ale dá se zakoupit i na internetu a cena se pohybuje od 170 korun. Cena je oproti drogerkovým a katalogovým výrobkům (Avon, Oriflame) o trošku vyšší, ale vzhledem k tomu, co obsahuje a že přímo má zabraňovat svědění a štípání, je podle mě cena v pořádku.

Používáte produkty na intimní hygienu?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥







16 komentářů:

  1. Já mám nejraději zelený od Chilli, miluju jak příjemně chladí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ten je můj nejoblíbenější :) někdo říká, že ho pálí, ale mně to vyhovuje.

      Vymazat
    2. Veru, mám ráda různé intimní gely, ale nejraději mám právě ten Chilli zelený a zbožňuji jak pálí :) Tento Tvůj také vypadá fajně.

      Vymazat
    3. Já právě ten Chilli zelený měla taky, ale přišlo mi nepříjemný, jak jakoby štípal a chladil :D ještě mám doma jeden v miniaturce, tak uvidím, jestli změním názor :)

      Vymazat
  2. Používám a taky preferuji balení s pumpičkou, nejraději mám gely od Avonu a Chilly, ty mi vyhovují jak obsahově, tak tím balením s pumpičkou. Minulý týden jsem si koupila gel z Lidlu Cien, stál pár korun, tak jsem na něj docela zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gely od Avonu jsou taky moje oblíbený, měla jsem snad už všechny verze :) Ten od Cien jsem měla taky, ale necítila jsem se po něm tak čerstvá :D a vůně mi už po delší době nevoněla, jak toho bylo 500 ml

      Vymazat
  3. Ja momentálne používam intímny gél od Avon, celkom sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od Avonu vyzkoušela snad všechny varianty :)

      Vymazat
  4. Ja mám od tejto značky roztok na opary afty a podobne a je to naozaj kvalitný produkt ktorý vždy pomohol, a tento gel musi byť tak isto skvely:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, ani jsem se nedívala jaké další produkty značka nabízí, ale když jsem byla v lékarně, tak jsem tam zrovna zahlédla tuto značku, ale v té maličké prodejně s houfem lidí jsem ji nezkoumala více :D

      Vymazat
  5. O tomto slyším poprvé a musím na něj mrknout! Tyto produkty jsou must have každé ženy!

    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, ale málo to u holek vidívám :) Bydlela jsem totiž už se spoustou spolubydlícíma a skoro žádná z nich intimní výrobky nepoužívala

      Vymazat
  6. Už tááák dlouho chci od této značky něco vyzkoušet, musím si něco konečně pořídit :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujal mě krém na ruce, nohy a balzám na rty :)

      Vymazat
  7. Já mám nejraději Lactacyd, ten používám už asi 15 let :-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Moje gynekoložka vždy trvala na tom, abych používala výhradně tuhé mýdlo. Celkem trpím na infekce, stačí mi vykoupat se v rybníce a problém je na světě. Nemáš zkušenosti, jestli je tahle kosmetika vhodná i pro hodně citlivé jedince jako jsem já? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*