Čokoholik ♥

/
22 Comments
Ahoj všichni :),
dnešní článek/video je na vlastní nebezpečí, možná budete mít pak obrovskou chuť na čokoládu.
Čokolády, všeobecně sladkosti mmm, ty já mám moc ráda. A přítel taky, jsme takový dva mlsouni. A dobroty jíme spolu, takže zase jsem všechno nesnědla já :D. Buď sladkost od někoho dostanu, ale sama si i občas koupím, když vidím nějaké novinky na trhu.

Pořád jsem si říkala, jestli mám článek publikovat, jestli to není hloupý sepsat článek, kterej bude úplně celej čokoládovej. Pak mě ale napadlo, že článek vydám a pojmu ho, jako takový putovní.

Pokud byste se chtěli do článku taky zapojit, tak můžete sepsat článek na co maniaci/...holici jste zase Vy :).

Může se to týkat třeba jednoho druhu kosmetiky, oblečení, bot, kabelek, šperků, prostě co Vás napadne. Zapojíte se? Baví mě vymýšlet takové společné projekty, do kterých se zapojí více lidí. Třeba ten tag 10 kosmetických faktů o mně se rozšířil hodně, super :).


Čokolády Milka mám ráda moc a chutnají mi úplně všechny příchutě. Tohle jsou novinky a jsou hooodně výborný.


Tyhle sladkosti nám přivezla přítelova mamka z Německa. Mléčná čokoláda s mandlemi byla poctivá a výborná. Sušenky obalované v čokoládě byly křupavý a moc chutný. Čokoláda s pufovanýma kouskama byla dobrá, ale nic co bych si koupila sama.


Na sušenkách s hořkou čokoládou a ořechama z Lidlu jsem si moc nepochutnala. Čokolády Figaro mi nechutnaly vůbec, byly obě dvě chutí hodně zvláštní a navíc vůbec neodpovídaly popisku. Tyto bych si už nikdy nekoupila.


Čokolády Orion obsahovaly hodně kousků želé i lentilek, byly opravdu nešizený. A moc výborný, s gumovýma bonbonama mi chutnala více. Mléčná čokoláda plněná kokosem od Ritter Sport je moje nejoblíbenější a vždycky ji sním na posezení. 


Bílá čokoláda s jahodovými křupinkami byla hodně sladká čokoláda, takže nám vydržela déle, byla výborná. Hořké čokolády jsou chuťově taky moc dobrý, pochutnala jsem si.


Jste taky čokoholici? Jaká je ta Vaše nejoblíbenější čokoláda?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥







22 komentářů:

  1. Miluji cokolady, nejoblibenejsi je urcite Milka. Mam rada ty velke - Trio, s karamelem a Oreo. A Ritter Sport jsou take vyborne, hlavne bila, mnam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ty velký s karamelem a Oreo, těch už jsem taky snědla :D. Týjo bílou od Ritter jsem snad ještě neměla :)

      Vymazat
  2. mňam,takéto chute hneď z rána :) ja som tiež čokoholik, a práve také krémové čokoládky, alebo horké mám najradšej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Teď mám ale fakt strašnou chuť:-D Já jsem taky čokoholik, vždycky si nějakou čokoládu rozdělám a řeknu si jen pár čtverečků a najednou koukám a je celá čokoláda pryč:-D Jednak mám své oblíbené čokolády (Milky, Oriony..) a pak ráda zkouším nové a neznámé značky a příchuti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to já když čokoládu rozdělám, už je mi jasný, jak do dopadne :D. Zajímavá chuť čokolády je pro mě taková ta mentolová

      Vymazat
  4. Milujem čokoládu. A hneď tu prvú Milku mám veľmi rada! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu už jsem měla taky 2x, mlsoun :)

      Vymazat
  5. Pěkný "tag" :-) Já sice čokoládě odolat dokážu, ale když už, tak mám ráda Milku s celými ořechy, potom takovou tu strakatou a nebo úplně obyčejná. Ta je podle mě hodně opomíjená a přitom je to škoda :) No a potom všechny hořké a co nejvíc % kakaa :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejnou mám taky ráda a poslední dobou, když jsem ji měla, tak jsem ji ani nesnědla hned celou :)

      Vymazat
  6. Na video jsem koukala včera a dostala jsem díky němu obrovskou chuť na čokoládu :D Já miluju čokoládu a snad kromě Studentské pečetě sním jakoukoliv :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dříve si pamatuju, že jsem Studentskou taky nijak nevyhledávala, ale mám ji ráda, hlavně tu s třešněma :D

      Vymazat
  7. Z čokolád mám ráda hodně procentní hořké čokolády a nebo mléčnou z Lidlu asi za patnáct korun, taková v modrém obale - top!

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  8. Ja proste Milku zbožňujem a poskúšam všetko čo vyzerá dobre, momentálne som si kupila medvedikov z Lidla v takom modrom obale vrch maju hnedy vnutri je biela čokolada biely krem a oriešky proste mňamka:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm, vím o kterých mluvíš, ty jsem ještě neměla :) takže je musím vyzkoušet

      Vymazat
  9. Taky jsem čokoholik, nejradši mám úplně obyčejnou mléčnou Milku ♥ Na čokolády s bonbóny mě neužije, ale když je plněná kokosem, to je moje ♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to právě ta od RItter sport celá je, doporučuju vyzkoušet, pokud kokos miluješ :)

      Vymazat
  10. Super článek, všechny takové o jídle zbožňuju :-) Hrozně mi chutnají takové ty tmavé čokolády z Lidlu - s malinami, karamelovými křupinkami. Jsou moc dobré a dávám si je např. i do jogurtu k snídani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty už jsem taky ochutnala všechny i tu s pomerančem a moc mi chutnají :)

      Vymazat
  11. Já mám hrozně ráda vysokoprocentní čokolády. Kdysi jsem ale ujížděla na lentilkové milce, čokoládě s bublinkama a i ta čokoladá s pufovanými kousky si mě získala. Jen to byla jiná značka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. AAAA takové týrání! :D

    Milka, Orion, Schogetten - mňamky největší! :)

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*