Červencové nákupy z výprodejů

/
18 Comments
Ahoj všichni :),
nakoupili jste si něco pěkného ve výprodejích?

Já v červenci pár obchodů obešla a něco málo si koupila. Líbilo se mi více věcí, ale když jsem si je vyzkoušela, přišly mi buď opravdu takový nekvalitní, jak kus hadru na podlahu a nebo vypadaly pěkně na ramínku, ale na těle už ne :).


V Deichmannu jsem si koupila tyhle botky na platformě, který byly ve slevě za 350 korun. I když jsou hodně vysoký, tak přesto jsou pohodlný a nikde mě netlačí.


No ale k novým botám jsem neměla hnědou kabelku, takže jsem zašla do C&A a tam na mě čekala poslední kabelka, která se k botám pěkně hodí, ve výprodeji taky za 350 korun.


V létě nosím ráda žabky a každý léto si aspoň jedny pěnový koupím, tyhle byly v Terranově za 79 korun. 


V Gatu jsem si koupila tyhle legíny, který mají na kolenou zipy za 168 korun.


Po dlouhé době jsem si koupila mikinu a to tuhle s rose gold nápisem a na bocích má ve stejné barvě zipy za 139 korun v New Yorkeru.


V sekáči La Roba jsem si koupila mint sukýnku za 99 korun.


Letním dárkem v Yves Rocher byl barevný šátek, který se mi líbí a využiju ho.


V Pepcu tyhle kalhotky mají za 49 korun.


Líbí se Vám něco z mých nákupů?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





18 komentářů:

  1. Ta sukně je moc hezká, krásná barvička :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Hned jsem ji popadla, protože takovou jsem ani v obchodě neviděla :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi ty legíny, sukně a šátek:-) Já v Deichmannovi narazila na krásné balerínky ve výprodeji, ale jsou fakt jen tak někam na skok, jak je mám na nohou dýl, tak mně tlačí. A jinak jsem taky narazila na výprodeji v sekáči a i když jsem si myslela, že to bude přebrané, tak jsem si odnesla pěknou tašku, tak mám radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si baleríny ani nekupuju, vždycky jsem je za danou sezónu prošlapala :D, no tak to je super, že jsi taky něco ulovila :)

      Vymazat
  3. Pořídila jsi super věci, moc se mi líbí ta kabelka :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sukně Veru! A botky se mi také moc líbí! Dobře sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci :) Boty na platformě nosím ráda, hlavně jsou to vyšší boty, v kterých já dokážu dlouho chodit

      Vymazat
  5. Já se pro změnu rozšoupla v sekáčích:P Ta sukně je moc pěkná, je neuvěřitelné co se vše v sekáči dá sehnat;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však počkej na článek o sekáčových úlovcích, já se rozšoupla taky :D

      Vymazat
  6. Krásné věci za superní ceny. Taky ráda nakupuji ve výprodejích, dají se v nich najít moc pěkné kousky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně ty výprodeje mám ráda :) Když vidím, jak jsou věci předražený a pak jde cena o více než půlku dolů, nechce se mi to kupovat za normální cenu :)

      Vymazat
  7. Už ve videu se mi moc líbila kombinace bot a kabelky, to je vážně nádhera! ♥ A moc se mi líbí i sukýnka :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Domi :) natrefila jsem na parádní kousky myslím

      Vymazat
  8. Ty kalhotky z Pepca mám taky, tam vážně ráda nakupuju :)
    Ale jinak všechny věci jsou pěkné, hlavně ty legíny a boty vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta mikina je naprosto úžasná, být teď ve městě, tak už pro ni letím!
    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*