Astrid kosmetika pro suchou a citlivou pleť

/
33 Comments
Ahoj všichni :),
v rámci spolupráce se značkou Astrid jsem na začátku léta dostala k vyzkoušení 3 produkty na pleť. Za tuto možnost moc děkuju a jsem i ráda, že se mi paní Monika trefila do typu pleti, protože výrobky jsem si sama nevybírala.

Výrobky jsou určené na suchou a citlivou pleť, přesně takovou já mám. V řadě mají i výrobky pro normální a smíšenou pleť a spoustu typů krémů na obličej.

Můj testovací balíček se skládal z čisticího pleťového mléka, čisticí pleťové vody a denního/nočního krému.


Zjemňující čisticí pleťové mléko 200 ml odstraňuje makeup a nevysušuje pleť. Složení je obohacené o minerály a D-panthenol.

Balení má odklápěcí víčko, obsah produktu vymáčknu bez problému. Vůně je u všech tří produktů stejná, pro mě naprosto krásná a nejradši bych ji měla v parfému. Konzistence mléka je jemná.

Když se odličuji začínám očima a pokračuju pletí. Oči odlíčí v pořádku, už na ně nemusím používat žádný jiný produkt. Mléko mě v očích neštípe a nemám ani pocit pnutí. To samé u mě funguje i na pleti. Tím, že je mléko určeno pro suchou a citlivou pleť, tak mi pleť nevysušuje.


Zjemňující čisticí pleťová voda 200 ml tonizuje a osvěžuje pleť, nevysušuje. Obal i vůni hodnotím stejně jako u mléka. Po odlíčení pleti použivám pleťovou vodu, která pleť ještě dočistí a dodá jí svěžest. Nezanechává mi na pleti lepivý pocit a ani ji nevysušuje.


Zjemňující hydratační denní a noční krém moisture time 50 ml dodává pleti jemnost a hydrataci.  Složení obohacené o vitamínový komplex Hydroviton Plus. Balení je v plastovém kelímku se šroubovacím víčkem. Vůně opět pro mě moc krásná, svěží a nasládlá. Líbí se mi, že je denní i noční krém v jednom, takže mám ušetřený místo na poličce, popř. v cestovním kufru.

Konzistencí je to velmi jemně našlehaný krém. Roztírá se mi po pleti na jedničku a taky se hned vsakuje. Jsem ráda, že mi nevytváří na pleti mastný film, když ho využívám i na den. Pro mou pleť je v tomto období hydratace dostatečná.


Produkty jsem si pro svoji funkčnost a hlavně tu úžasnou vůni hodně oblíbila. Až krém dopotřebuji, pořídím si mandlový výživný denní a noční krém a mamce bych ráda koupila krém proti vráskám (těch mají na výběr hodně) a liftingový omlazující krém. Taky jsem slyšela pozitivní ohlasy na micelární vodu.

Jaké produky na pleť teď používáte Vy?

Mějte se nádherně a užívejte léta,
Pa Veru ♥
















33 komentářů:

  1. Vsude jsem cetla o produktech pouze na mastnou plet, tak jsem rada, ze konecne prisla na radu i sucha plet. Odlicovaci produkty bych nevyuzila, ale krem vypada moc dobre.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem ho v létáku v Kauflandu za 40 korun předtím :). Líbí se mi, že výrobky fungují, tak jak mají a jsou levný :)

      Vymazat
  2. túto značku nepoužívam, ale tieto produkty vyzerajú dobre :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuju, že odličovací mléko předtím bylo mezi mýma prvníma kosmetickýma produktama :)

      Vymazat
  3. Zaujala mě ta pleťová voda :) Od této značky jsem nic podobného nezkoušela.
    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jako menší jsem měla odličovací mléko a taky několik výrobků na rty, pomáda klasika :)

      Vymazat
  4. Ja mám pleť to nešťastné T-čko. Na čele a nose úplne suchá a inde priam mastná. Nevyhovujú mi prípravky ani na mastnú ani na suchú pleť. Používala som niečo podobné od Nivei ale v mojom prípade sa naozaj nič neosvedčilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám pleť celkově suchou, takže když si koupím výrobky na suchou pleť, tak je to ok :) A co tedy používáš?

      Vymazat
  5. Máš to krásně nafocené, ty růžičky jsou prostě top:-) Moc se mi líbí ta nová balení produktů:-) Jinak, já po téhle značce taky pokukuji, zatím mám dost velké zásoby, jak krémů tak čistících produktů, ale až je snížím, tak si určitě něco pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :) Já jsem zjistila, že péče o obličej u mě mizí nejrychleji, však na té pleťové vodě to jde vidět, takže mi nevadí, když mám doma produktů na pleť víc :)

      Vymazat
  6. Túto značku som ešte neskúšala a myslí, že som o nej ani nepočula ale vyzerá veľmi dobre:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem vždycky spokojena s jejich sluneční péči, tak teď si připisuju i pleťovou :)

      Vymazat
  7. Já chci od Astrid vyzkoušet micelární vodu, ale teda tenhle krém mě taky hodně zaujal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu micelárku chci taky vyzkoušet Peti :)

      Vymazat
  8. Obsahuje voda alkohol? Skoda ze si neuviedla zlozenie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no vidíš, vždycky v recenzi složení fotím, teď jsem zapomněla :) Pročítala jsem složení a alcohol tam napsaný není

      Vymazat
    2. Tak sa najblizsie po nej poobzeram, dakujem

      Vymazat
    3. Urcite neni za co Katy :)

      Vymazat
  9. Vypadá to, že Astrid zažívá celkem slušný comeback :) Asi musím taky brzy něco vyzkoušet. Dík za tip.
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  10. Na pleť mám nejradši produkty od YR :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletova kosmetika od YR je u me taky casto :)

      Vymazat
  11. Denní a noční krém v jednom by byl přesně pro mě! :) Já zatím používám jen noční a stále si říkám, že si musím koupit i denní, jen jsem se k tomu stále nedostala.. Tenhle krém by můj problém vyřešil :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi a ted byl v Kauflandu za 40 korun v akci :D

      Vymazat
  12. Pamatuju si, že od Astridu jsem si koupila svůj první krém vůbec :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já zase svoje první odličovací mléko :D

      Vymazat
  13. Ja myslela, že Astrid má jen balzámy na rty a opalovací krémy. Díky za rozšíření obzorů:D


    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámů od Astrid jsem měla už plno, nejčastěji takový ten tlustý jelenní lůj :D Tak jsem ráda, že sis početla o něčem novém :)

      Vymazat
  14. Já teď momentálně nic od Astrid nemám, ale Mamka přesně tyto samé výrobky má a používá je a je moc nadšená, takže budou asi opravdu fajn, když sedly i tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slyším ráda, mamce právě chci taky koupit pro ni vhodný :)

      Vymazat
  15. Já tohle mléko i pleťovku dopoužívala nedávno a hned jak se objeví někde v letáku, tak pro ně běžím znovu - mě sice konzistence toho mléka trošku hutnější, ale to mu odpouštím už kvůli té parádní vůni a taky tomu, že skvěle odličuje. Marí
    http://zivotpodlem.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Já si kosmetiku Astrid teď oblíbila, hlavně jejich krémy :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*