ZOO Brno

/
38 Comments
Ahoj všichni :),
včera jsme si s Julinkou udělaly parádní den a jely jsme na výlet do Zoo do Brna. Vyjížděly jsme vlakem v 8 a přijely jsme večer v 7, takže jsme za ten den byly uchozený a v posteli jsme usnuly hned.

V Zoo jsme byly 5,5 hodiny a pak jsme se šly podívat ještě do pár obchodů ve Vaňkovce. V Douglasu mě zajímal stojan NYX kosmetiky, byl ale hodně vybraný a testery byly taky pryč, tak nevím, jestli to lidi kradou nebo co :).

Den jsme si opravdu užily, v Zoo se nám moc líbilo. Vybraly jsme si zrovna den, kdy probíhalo krmení tygrů a medvědů a to byl parádní nápad. Medvěd dokonce byl naučenej i na mávání, takže nám mával a pak mu chovatel za odměnu hodil rybu, no parádní :).

Viděly jsme všechny zvířata, tak to jsem byla ráda, že nebyly někde schovaní. A vyfotily jsme i pár fotek, tak můžete mrknout :).

Julča si taky užila lanovej park, kterej tam pro děti mají. Celkově se nám v Zoo líbilo, sice je to občas do kopečka, ale to nám vůbec nevadilo.


















Surikata zdraví Scary Kejt :)


Bylo tam nádherně :)

Navštěvujete rádi Zoo?

Mějte se krásně,
Veru ♥





38 komentářů:

  1. Týýýjo! V ZOO jsem nebyla už asi 3 roky a jak tak koukám na ty krásný fotky, hned mám chuť tam zajet! Určitě si návštěvu ZOO musím naplánovat. Díky za tip!
    MichaEla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě v Zoo byla naposledy tak před 2 rokama v Praze a potom před 4 rokama v Ostravě :)

      Vymazat
  2. Já do ZOO chodím strašně ráda. A hlavně do té brněnské, asi proto, že ji máme nejblíž:-) Teď v srpnu máme v plánu ZOO Dvůr Králové, tak jsem zvědavá, v čem bude jiná:-) ZOO jsem si zamilovala už když jsem tam byla ve školce poprvé, vidět ty zvířata naživo je úplně jiný level, než je vidět třeba v televizi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se letos chystáme do Dvora Králové, ještě jsem tam nebyla. Ale to chceme jet s přítelem a říkali jsme si, že bysme si zaplatili i to safari, jak se tam dá přespat :) Budeme mít totiž v říjnu výročí, takže bysme to oslavili takhle :)

      Vymazat
  3. ZOO milujem a táto vyzerá naozaj úžasné. Dúfam, že sa mi niekedy podarí do nej dostať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna nějaký den jsem narazila na slečnu, která Ti byla podobná, tak jsem si na Tebe vzpomněla, že už jsem dlouho nečetla článek :).

      Vymazat
  4. Krásné fotky, sluší vám to :-P Já v Douglasu zase nejraději chodím na Bourjois :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem :) ten tam byl taky vidíš a na ten jsem nemrkla

      Vymazat
  5. Jů, to musel být krásný výlet! Je skvělý, jaký máš se sestřičkou vztah, vždycky jsem si přála mít starší/mladší ségru, ale holt si musím vystačit s bráchou, kterej mě asi jen tak někam nevezme :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, to jsou krásné fotky! moc Vám to spolu sluší a Zoo musela být super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Návštěvy Zoo jsem milovala a když jsem byla malá nezajímalo mě nic jiného. Byla jsem na hodně místech a v Brně dvakrát, mají to tam pěkné a rozhodně stojí za to sem jít. Julča je hrozně roztomilá, jak se tváří :-) Tobě to také sluší a z tváře je poznat že jste si všichni den parádně užily. Já se s mamkou chystám do Zoo zítra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Terezko, užijte si den s mamkou :)

      Vymazat
  8. Udělaly jste si skvělý výlet. Julinka má nádhernou sukýnku. Škoda, že už nejsem dítě. :-D Jinak vám to na fotkách moc sluší. Do zoo se i já ráda jezdím dívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ale tak myslím, že i Tobě by slušela :)

      Vymazat
  9. Brněnská Zoo je na programu, tak děkuji za fotky, aspoň jsem se mohla pokochat, jak je to tam pěkné.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné fotky! Moc vám to s Julčou sluší :) Já do ZOO moc nechodím, nebaví mě to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slyším poprvé :D já si zase Zoo Markétko užívám :D a děkujeme ♥

      Vymazat
  11. Jéjko krásne fotky! :) Nevedela som, že v Brne je taká pekná ZOO :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) byla jsem v ní asi před 5 lety a za tu dobu se opravdu hodně změnilo - k lepšímu - a pořád budují něco nového, super :)

      Vymazat
  12. Překrásné fotky! Oboum vám to moc sluší! ♥ Já ZOO miluji a nejraději bych tam byla každou chvíli, tohle mě snad nikdy neomrzí. :) Brzy se chystáme s přítelem do té naší plzeňské. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme ♥ V Plzni jsem ještě nebyla :)

      Vymazat
  13. To musel být super výlet! Krásné fotky :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl Blani, užily jsme si skvělej holčičí den :)

      Vymazat
  14. Krásné fotky! :-) V zoo v Brně jsem ještě nebyla, tak je možná čas tam mrknout :-) Oběma vám to sluší :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, v Zoo jsem nebyla, ani nepamatuju :) krásné fotky!"
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky! :) Do ZOO jezdím strašně ráda, a v Brně jsme byli nedávno, je to tam super! :) Pokud někdy pojedete přes Jihlavu, tak se určitě stavte do ZOO tam, líbilo se mi tam možná i víc než v Brně :).
    ChickFlickCherry blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě přemýšlím, že když jsem byla mladší, tak jsme v Jihlavě v Zoo byli s táborem, ale už si to nepamatuju, takže i tam bych se ráda podívala :)

      Vymazat
  17. Brno a zoo mam hodne z ruky, proto jsem moc rada, ze jsem se do ni mohla podivat skrz tve krasne fotky.

    OdpovědětVymazat
  18. Vidět, že jste si to pořádně užily :) V Brně je krásná zoo, ale pokud jste nebyly v Lešné ve Zlíně, tak vřele doporučuju, je to nejhezčí zoo a jezdím tam hrozně ráda :) a hned po Lešné vede zoo Olomouc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Lešné jsme byli se základkou, ale to už je taky dávno, takže i do této Zoo bych zavítala moc ráda :) a Olomouc to stejné

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*