Unboxing + první dojmy sluneční péče Astrid

/
7 Comments
Ahoj všichni :),
naskytla se mi možnost spolupracovat s kosmetickou značkou Astrid a přišel mi balíček produktů k otestování a to produkty ze sluneční péče. Měl tam být produkt i pro Julinku, takže jsme se rozhodly, že spolu natočíme rozbalovací video a zrovna v něm produkty poprvé vyzkoušíme a uvidíte tak naše prvotní reakce. Děkuju za poskytnutí produktů k recenzi, po vyzkoušení bude určitě plnohodnotný článek.


Tak Vám přeji pěkné zhlédnutí a užívejte letních dnů,
Pa Veru ♥




7 komentářů:

  1. Jé, Veru, to je skvělé video! Úplně se mi líbí, jak se pořád směješ a jakou z toho máš radost :D Produkty vypadají moc dobře, ráda bych je vyzkoušela. Co se týče opalování, používám jen Astrid.


    Krásné nohy s Remingtonem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki, joo, tohle video je takový veselý :D

      Vymazat
  2. úžasné video! A značka vyzerá veľmi fajn :)

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Julca je super, je moc mila a nejlepsi je, jak se tam neboji misty i dat najevo, ze je fakt unavena :D u toho jsem se zasmala :) Jinak video je moc mile a gratuluji ke spolupraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, jak jsme si to pak pouštěli a já uviděla, že tam zívá, no tak jsem se tady smíchy válela :D Měla po celodenním výletě s družinou, tak do jde znát :D Ale říkala jsem si, nechám to tak, aspoň se člověk pobaví :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*