Sluneční péče Astrid - recenze

/
22 Comments
Ahoj všichni :),
v rámci spolupráce jsem mohla otestovat výrobky ze sluneční péče od značky Astrid. Paní Monika mi sestavila balíček přímo na míru pro mou suchou pokožku, která potřebuje vysokou ochranu minimálně OF 30. A jeden výrobek pro děti testovala Julinka. Testovací balíček se zrovna hodil, protože v plánu bylo koupání a výletování, které jsme taky uskutečnili, jak jste mohli vidět na mých instagramových fotkách. A tak testování produktů přišlo vhod.

Hydratační pleťový krém na opalování OF 30 75 ml má chránit před škodlivými vlivy UVA i UVB zářením. Krém by měl být nemastný, snadno se vstřebávat, být voděodolný a působit proti předčasnému stárnutí.


Vůně je jemná, připomíná mi obvyklou vůni opalovacích přípravků.
Krém je hutnější konzistence a do pleti je třeba pořádně rozetřít. Nezanechává mastný povrch, ale když se na sebe podíváte zblízka, tak poznáte, že jste si nějaký krém zpočátku dali, po pár minutách jsem měla pleť zase matnou jako předtím. 



Hydratační mléko na opalování ve spreji OF 30 200 ml obsahuje systém fotostabilních UV filtrů, které chrání proti UVA i UVB záření. Složení je obohacené o D-panthenol a multivitamínový komplex (betakaroten, vitaminy A, E, F. Poskytuje aktivní antioxidační ochranu, chrání pokožku před předčasným stárnutím a podporuje hydrataci. Je voděodolný, měl by se snadno vstřebávat a být nemastný. Před použitím je třeba důkladně protřepat.


Líbí se mi praktické balení se střičkou. Voní stejně jako krém. Konzistence mléka se roztírá krásně, to jste mohli vidět už ve videu a taky se velmi rychle vsakuje. Wikira se mě ptala, jestli zabarvuje oblečení a musím říct, že když jsem se celá natřela a pak oblékla, tak jsem oblečení zabarvené neměla.



Hydratační mléko po opalování 200 ml obohacené o extra zklidňující komplex (D- panthenol, allantoin, bisabolol) napomáhá udržet v pokožce optimální úroveň hydratace a zároveň zklidnit pokožku podrážděnou slunečním zářením. Vyživuje a zjemňuje, podporuje dlouhotrvající opálení.


Vůně produktu je úžasná. Voní sladce, cítíme tam kokos. Znáte takový ten pocit, když přijdete po celém dni, opalovací přípravek jste používali, ale přesto se po sprše cítíte, že by to chtělo ještě nějakou péči po tom celém dni na sluníčku? Já to mívám často. Když se natřu mlékem, tak pěkně chladí a pokožku i obličej mám pak uklidněný. A navíc se mi líbí, že je hydratační, takže mi po sprše stačí tohle mléko a už nemusím použít tělové.



Dětské mléko na opalování ve spreji na obličej i tělo OF 30 200 ml chrání před UVA/UVB zářením. Hypoalergenní složení, je dobře tolerováno citlivou dětskou pokožkou. Před použitím je třeba důkladně protřepat. Voděodolný, s extra pečujícím multivitamínovým komplexem.


Voní krásně po broskvích. Nejvíce se mi líbí praktické balení, které má tu červenou ochrannou zarážku pro děti, aby se mléko nerozlilo. Roztírá se i vsakuje rychle. Mléko používala Jůlis, ale i já, protože ta vůně :D. Julince se líbí balení, vůně i to, že ji rychle namažu a může se hned obléct a nemusí čekat, až se mléko vsákne.


Nessie to všechno taky kontrolovala :).


Opalovací produkty voděodolné jsou, ale stejně je potřeba se pravidelně mazat, pokaždé když z vody vylezete, ale taky se potíte. Nejlepší je se mazat, co každé 2 hodiny, aby se pokožka nespálila. Když to takhle dodržuji, tak mi ochranný faktor 30 vyhovuje a já se nespálím :).

Nezapomínáte na používání opalovacích přípravků, když se vystavujete sluníčku? :)

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥






22 komentářů:

  1. Julinka je kočka a Nessie taky:-) Docela přemýšlím nad tím mlékem po opalování, až ho někde potkám v akci, tak je beru, jinak opalováků mám zásobu z dm jejich značka SunDance, tak leda až bych ji spotřebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka ho právě kupovala ségře v akci v Kauflandu, kde k mléku po opalování byl i opalovák :), tak vychytala super akci :). To já právě měla vše spotřebovaný, takže se mi balíček fakt hodil :)

      Vymazat
  2. Astrid mám na opalování a poopalování moc ráda, mají i příjemné ceny. Když se jdu slunit, tak se mažu, ale často se zapomínám namazat do města a to si pak připeču nos :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nos se připeče hned :D nemůžeme na to zapomínat na mazání i do města, ona se to nezdá, ale třeba já když do města jdu nebo kamkoliv většinou jsem na tom slunci dlouho, takže i tam je ta ochrana potřeba :)

      Vymazat
  3. Astrid je na opalovani takova klasika, pouzivam ji uz od detstvi, i kdyz aktualne zkousim zrovna Biodermu ☺
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) A Biodermu jsem ještě nezkoušela

      Vymazat
  4. Jů, tak to je skvělý, že máš nalíček s přípravky přímo na míru :) Jak tak čtu, tak se vším jsi moc spokojená, což je super :) My sami doma používáme na opalování přípravky od této značky a také jsme spokojení :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Taky jsem za něj moc ráda :). To je super Domi

      Vymazat
  5. Miluji všechno, z čeho je cítit kokos :D :) Já teda většinou zapomínám, a nebo tomu přidám tím, že se namažu dětským olejíčkem :D Ono to pak hezky opaluje, ale zdravý to fakt asi není :D Skvělý článek :) Děkuji za odběr a komentář :)♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, miluju kokos :D No dětský olejíček je zajímavá volba, ale nějakou tu ochranu by to chtělo :)

      Vymazat
  6. Používám opalovací krémy denně, protože se každý den vystavuji slunečnímu záření. Stačí mi ochranný faktor 30, ale jak byly vedra přes 30 stupňů tady na Slovensku, tak už 30 byla slabá. Momentálně používám jinou značku, ale Astrid mám taky velmi ráda. Psík je rozkošný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že tu sluneční ochranu nepodceňuješ, já po tom, co jsem četla článek o rakovině kůže taky ne :)

      Vymazat
  7. Já se přiznám, že mazání dost podceňuju. Hlavně je to dáno tím, že mi všechno zatím ucpávalo póry a cítila jsem, že se pleť dusí, včetně mini krému Vichy za 500 speciálně na mastnou pleť. Ale dneska se mi podcenění nevyplatilo, mám nos, tváře a kus čela jak prasátko a to jsem na slunci byla chvilku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, zrovna v Cosmopolitanu byly 2 stránky věnovaný opalování a byla tam řeč o tom, že opalovací přípravky mohou ucpávat póry a když tam bude nějaká složka na o :), tak by přípravek ucpávat póry neměl, zrovna ten Cosmopolitan nemám u sebe, abych Ti to mohla napsat :( . Sluníčko smaží jak o život, fakt stačí chvilka a z někoho je prasátko hned že :D

      Vymazat
  8. Všetky výrobky od Astrid, ktoré mám doma sú buď na opaľovanie a po opaľovaní, pretože ma zatiaľ nikdy nesklamali :) Skvelá recenzia :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi spokojená stejně jako já :) měj se krásně

      Vymazat
  9. Také jsem jeden opalovák od Astridu měla a byla jsem spokojená. Teď používám opalovací olej od Hawaiian a nemůžu si vynachválit tu vůni a bronzovou pokožku. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem si koupila časopis a tam právě tento opalovák taky byl a byl skvělej :)

      Vymazat
  10. Já bych bez sprejů/krémů na opalování léto nepřežila. Stačí, když se jednou nenamažu a pak pár dní trpím, jak jsem spálená, bohužel se pak sloupu a téměř hnědá vůbec nejsem.. letos se poctivě mažu, připadám si lehce opálená, ale oproti všem jsem bílá pořád :D :)
    Momentálně používám spreje od Biodermy, jsou dražší, ale určitě se vyplatí a také jsem vyzkoušela Cien z Lidlu za pár korun a spokojená jsem také :)
    Astrid bych doma taky ještě někde vyhrabala :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nezapomínám - používám Eveline a Astrid, ale i tak se často spálím. Bohužel se hůř opaluji a rychle spaluji :D


    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*