Řasenka Gaby od Gabriella Salvete

/
36 Comments
Ahoj všichni :),
před nějakou dobou se mi podařilo u Peggie vyhrát tuhle řasenku Gaby od Gabrielly Salvete (10 ml).
Jsem s ní natolik spokojená, že jsem se rozhodla na ni sepsat samostatný článek. Myslím si, že se řasenka pohybuje do 100 korun a lze sehnat v Tetě, v DM drogerii, v Rossmannu.


Řasenka má tlustší kartáček s umělými štětinami. Skvěle se mi s ní malují jak horní, tak spodní řasy.
Její konzistence se od začátku používání nijak nezměnila, pořád se s ní pracuje skvěle. Řasenka mi řasy zahustí i hodně prodlouží, neslepuje je a spíše zahustí a prodlouží jednu řasu po druhé.
Během dne mi pod oko neopadává a vydrží na řasách celý den.


I když jsme byli na koupališti, tak řasenka vydržela. Efekt na mých řasách, za sebe Vám ji určitě doporučuju :).


Jaká řasenka teď dělá společnici Vám?

Mějte se nádherně a užijte si svátky,
Veru ♥





36 komentářů:

  1. Achjo, řasenka vypadala skvěle až do pohledu na kartáček, tyhle kartáčky mi vůbec nevyhovujou -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Nelíbí se mi ty obaly, ale řasy máš s ní vážně supr :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou takovy jednoduchy, letni :) Hlavne ze je pevnej a dovira

      Vymazat
  3. Já od GS neměla žádnou řasenku, moc mně nelákají. Ale jsem nadšená z jejich paletek očních stínů, v akci něco přes stokorunu a jsou naprosto úžasné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že mě právě taky nelákaly nebo i celkově se na stojan GS nedívám, na laky teda jo :). A vím, že ty paletky jsou nádherný

      Vymazat
  4. krásne ti spravila riasy :) ešte som ju nevidela, ale určite sa po nej pozriem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Řasenka vypadá moc dobře. Od GS jsem zatím žádnou nezkoušela, přestože mám tuto značku ráda. Musím přiznat, že ted používám Better than sex a je to opravdu paráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to je super, že Ti vyhovuje :) Taky bych ráda jednou vyzkoušela dražší řasenku

      Vymazat
  6. ta kefka sa mi veľmi páči a krásne maľuje, hneď by som ju brala, len sa veľmi s touto značkou nestretávam:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, jestli ji i na Slovensku máte :)

      Vymazat
  7. Od GS jsem neměla doposud žádnou řasenku. Tahle vypadá pěkně a určitě bych se její koupi nebránila, řasy ti dělá pěkné, možná bych řekla že ti je trošku slepila, možná jsi si jí nanesla hodně. Zatím mám řasenek dost, takže další přírůstek neplánuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám právě vždycky tak max. 2-3 řasenky :D

      Vymazat
  8. Řasenka ti udělala krásné řasy! Moc se mi líbí i samotné balení řasenky, vypadá vážně krásně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Tie male ruzicky😱 To je krasnee :) o riasenie som nikdy nepočula ale vyzera dobre :)
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z Aliexpressu a přemýšlím, že si objednám víc v jiných barvách :)

      Vymazat
  10. Jsem ráda, že ti řasenka sedí. Udělá ti opravdu krásné řasy :)

    Oligodermie | Vitamínový peeling

    OdpovědětVymazat
  11. Popravdě řasenku od GS jsem měla jen jednu a byla jsem z ní hodně zklamaná. Ale pokud jsi s ní spokojená, tak why not :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je právě moje první a od GS jsem měla jen lak na nehty, jinak tuhle značku taky nemám prozkoumanou :)

      Vymazat
  12. Tak tu tedy musím vyzkoušet, když je tak dobrá! já teda moc řasenky nepoužívám, ale mám jich celkem dost. Oblíbenou mám teď jednu od Flormaru, která se po zmáčknutí čudlíku točí a pak jednu od Dermacolu, ale nepamatuji si teď její název :D. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře :D Od Dermacolu mám teď Devilash :)

      Vymazat
  13. TAhle je skvělá, i já ji ráda nosím :-) Dělá opravdu super řasy.. :-)


    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, o balíček produktů Maybelline, která právě probíhá na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak rasenka vypada vazne skvele, musim rict, ze se mi zamlouva predevsim kartacek. Uprimne receno na rasach me ale uz tak moc neohromila :/ ale asi ji omrknu nazivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nafotit ty řasy, to je vždycky takový těžký, vypadá to vždycky ještě líp ve skutečnosti :). Když jsem kartáček viděla poprvé, byla jsem z něj takový vykulená, je to docela tlusťoch, ale nakonec jsem spokojená :D

      Vymazat
  15. your eyes are pretty <3

    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné, máš řasy jako panenka :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ooo, krásně nafocené, Veru! :) Líbí se mi už jen to, že je růžová! Až mi dojde ta, co teď mám, tak se po ní poohlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Podle fotek ti dělá krásné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  19. Řasenku vidím poprvé, ale krásně ti zvýraznila řasy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. Až pojedu do města, tak se po ní mrknu a uvidím :)
    Já používám už hrozně dlouho řasenku z Avonu SuperSHOCK a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  21. Máš moc pěkné řasy :) Já se snažím teď pravidelně používat ricinový olej na řasy a obočí. Tak jsem zvědavá na efekt.


    | KOSMETIKA PŘÍRODNĚ |

    OdpovědětVymazat
  22. Řasy jsou po ní super, ale docela mě odrezuje ten obal a z toho Gaby mám husinu:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*