Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 19

/
34 Comments
Ahoj všichni :),
opět tu mám naplněnou celou tašku prázdných obalů od kosmetických produktů.
Jinak jsem se rozhodla ukončit soutěž o dárečky dnes, takže vyhrává miss.velvet a Terezah style, máte ode mě e-mail kočky :).


Micelární vodu od Garnier pro citlivou pleť jsem si hodně oblíbila a podařilo se mi spotřebovat rovnou 2 balení za delší dobu. Jednak s ní odlíčím veškerý makeup i oči, které po ní neštípou a nijak je nedráždí. A na pleti nelepí. Ráda si ji koupím znovu.

Po delší době používání jsem zjistila, že slupovací a hydratační pleťová maska z Avonu mi nedělají na obličeji absolutně nic. Slupovací jsem spotřebovala, ta mi obličej akorát tím slupováním prokrvila. Hydratační jsem použila asi 10x a fakt ani nehydratuje, spíš mi posledně obličej podráždila.


Okamžitá péče od Garnier voní nádherně ovocně. Vlasy po ní byly lesklejší a v lepší kondici, nemastily se dříve.

Regenerační olej na poškozené a suché vlasy od Yves Rocher mi vůní trochu připomínal slivovici. Vůni jsem ale cítila jen z produktu na vlasech ne. Moje vlasy ale po něm byly uhlazenější a lesklejší.


Tělový čokoládový peeling z Avonu mě opravdu nebavil. Konzistence byla taková, že když jsem ho nanesla, tak při roztírání lítal na všechny strany. Potom udělal na těle takovou hmotu, kterou jsem musela rukou drhnout, když jsem na tělo spustila vodu, sám se nesmyl. Voněl jako čokoládový jogurt.  Nebyl vůbec hrubý.

Skin food univerzální krém od Weledy jsem si velmi oblíbila. Intenzivně voněl a byl tedy hodně mastný. Já ho využívala hlavně jako noční krém na obličej a nebo krém na chodidla. Působil výborně, hodně vyživoval.

Noční krém od MaryKay taky intenzivně voněl, až mi občas vůně vadila. Byl hodně mastný, že když jsem ho dala víc s mastnou pletí jsem se probouzela ještě ráno. Ale hydratoval hezky.

Český krém od Havlíkovy přírodní apotéky mi zaslala ve vzorečku paní z eshopu Lilibela.cz k objednávce a hned po vyzkoušení jsem si objednala plné balení, protože jako denní krém mi vyhovuje hodně. Pleť zmatní a působí svěže.


Čisticí pásky na nos od Baley mi neudělaly žádnou službu. Zrovna jsem ale četla článek od Stáni, která psala, že při používání člověk musí přijít na správnou techniku. Tak buď je chyba v produktu nebo v rukou :).

Lip butter od Labella jsem vyhrála u Genevry. Oblíbila jsem si ho moc, jednak mi vůní připomínal vůni kinder vajíčka a potom rty po něm byly vyživené.

Šumivá bomba do koupele z e-shopu Lilibela byla fantastická. Obsahuje oleje, takže je po ní pokožka opravdu krásná a ta koupel, báječná prostě. Nemusím se po ní ani mazat a provoněla mi celou koupelnu.

Odličovací tamponky Linteo byly příjemné, ale neměly zapošité ty okraje.


Sprchový gel Ostrov snů s vůní marakuji a frézie od Baley voněl nádherně, pěkně pěnil a nevysušoval, je z letní limitky.

Sprchový gel od Alverde voněl jako citronový cheesecake, radost se sprchovat :). Nepěnil ale.

Mycí emulze pro intimní hygienu byla fajn, ale jak neměla pumpičkové balení přišlo mi, že jsem ji vypotřebovala rychle, protože byla tekutá a vždycky jsem si dala větší množství, než jsem potřebovala.


Tak jaký poslední produkt jste vypotřebovali Vy?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥






34 komentářů:

  1. Tahle micelárka od Garnieru mi hrooozně moc vyhovovala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, já ji ještě chytla v tom duo balení za parádní cenu :)

      Vymazat
  2. Ještě jednou děkuji za vylosování :-)
    Co bych dodala ke spotřebovanému: Z tohoto všeho mám zkušenost se slupovací maskou Oriflame s olivami, sloupnout se dala celkem pěkně, cítila jsem malé vypnutí pleti ale to bylo vše, mě se nejvíc líbilo jak bylo příjemné ji sundávat, ono to tak hezky šimrá :-)
    Yves Rocher olejíček jsem si koupila minulý měsíc spolu se šamponem a kondicionerem. Od srpna jej začnu používat, tak jsem zvědavá. U toho krému od Weledy jsem si nemyslela že je tolik mastný, už jsem o něm přemýšlela ale já jsem spíš na něco lehčího. Poslední vypotřebovaný produkt u mě , zrovna včera sprchový gel Fenjal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak věřím, že budeš s olejíčkem spokojená :) Je mastný opravdu hodně Teri

      Vymazat
  3. to je pekná zostava spotrebovaných produktov :) mne sa veľmi nedarí spotrebovať nejaký produkt, možno tak šampóny a sprchové gély :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase šampony spotřebovávám celkem dlouho a nikdy je nemám doma do zásoby :D

      Vymazat
  4. Jéé, Verunko, děkuji moc, mám ohromnou radost:-) Jinak, pleťové masky od Avonu, tam mám stejný názor, spokojená s nimi nejsem a spíš budu kupovat ty od Freemana. Ale micelárka Garnier je skvělá, fakt jsem z ní nadšená, teď začínám zkoušet i tu s tou olejovou složkou, ale zatím mně moc nepřesvědčila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Freemana chci teprve vyzkoušet, ale teď mám masku od YR a úžasně voní, zatím ji používám krátce, tak až si na ni vytvořím názor přemýšlím o článku :). Tu s olejovou složkou bych ráda využila taky, jen bych na ni brala nějakou výhodnou akci :D

      Vymazat
  5. Tu micelární vodu od Garnieru mám taky a je moc fajn :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem vlastně před rokem vypotřebovala to jedno balení, tak je to srandovní ž 1,2 litru :D

      Vymazat
  6. Ty micelární vody od Garnier mám také moc ráda. :)a od Balei mám moc ráda ty sprchové gely, pěkné video. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka používám ten sprcháč, co jsem měla v DM boxu a voní hezky a ještě mám jednu limitku přímo Sport a ten je taky super :) děkuju

      Vymazat
  7. ahoj Veru, pěkná spotřeba. Musím už konečně vyzkoušet tu růžovou micku Garnier, ať vím, jestli stojí za to a jestli mi sedne :-) Zatím vyhrává Dermacol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, já od Dermacolu měla tu z hyaluronové řady a děsně mě štípala v očích, na pleti byla fajn. Jinak nevím, jestli Dermacol mám ještě nějakou další :)

      Vymazat
  8. Mám to Labello a nevím, jestli mi vůbec někdy dojde :D Je fajn, ale mrzí mě to složení. Pak mám ještě tu olivovou masku, tam mě trápí ten silikon, tak mám strach ji dlouhodobě používat, ale taky mi zázračná nepřišla. Docela mě zaujal ten Fructis a olejíček YR :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho tak oblíbila, že došlo pěkně rychle :D :D Fructis jsem kupovala ve výprodeji a určitě se nebráním dalšímu výrobku :)

      Vymazat
  9. Skin food od Weledy zbožňujem! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  10. Micelárku od Garnier mám taky velice oblíbenou, teď mě ale přesvědčila Bioderma, že za to fakt stojí. Jinak jsem naposledy spotřebovala tělové mléko Balea z nějaké staré limitky, jsem za to hrozně ráda, jak se skoro nemažu, tak tělové produkty spotřebovávám velice pomalu. Pak vždycky jásám, když něco konečně dojde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že ty seš na to mazání lenoch, tak Tě chválím :D :D . Mě mazání přes léto moc nebere, jsem ráda, že se umyju a nejsem olepená :D

      Vymazat
  11. Páni, ty jsi zase spotřebovala produktů! :) Micelárky od Garnieru mám také moc ráda :) Ten sprchový gel od Baley právě teď používám i já a voní naprosto božsky :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že Domi, taky si říkám, že to není možný :). Ale když si vybavím přítelova slova, že jsem vždycky namazaná od hlavy až k patě a jestli bych přežila ten jeden den bez něčeho, tak se nedivím :D

      Vymazat
  12. Holkám gratuluji k výhře! :) jinak se tedy divím u těch masek od Avonu, že ti nesedly. Já je mám právě naopak moc ráda, ale pravda je, že každá máme jinou pleť a účinky jsou pak jiné. Jinak tuhle micelárku taky zbožňuju :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to je pravda, že máme každá jinou pleť, mně na suchou opravdu nesedly :(

      Vymazat
  13. Jeee, ty už jsi to Labello stihla spotřebovat? :-D Patří u mě mezi mé oblíbené. Jinak s tou micelárkou od Garnier nemám moc dobré zkušenosti. Sice krásně odlíčí, ale zanechává mi na pleti lepivý pocit.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Marti :D Od toho, co jsem ho od Tebe dostala jsem nepoužívala skoro nic jinýho a já a balzámy, to je něco, fakt používám pořád :D. Jojo vím, že zrovna Tobě nesedla, že jsi o tom psala na blogu :)

      Vymazat
  14. Ten olejíček od YR jsem měla taky, ale slivovici jsem z něj teda vůbec necítila, mně to nádherně vonělo, ale je to zajímavý postřeh! :D :) Jinak jsem s ním byla také moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chci být taky tak pěkná a milá, jako ty! :) Díky za recenze spotřebovaných produktů. Parfemace produktů Mary Kay mě osobně docela vadí, ne každému ta vůně sedne, že...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seš krásná ! :) Byl parfemovaný opravdu hodně, já mám parfemované produkty ráda, ale tohle bylo i na mě moc

      Vymazat
  16. Micelárky od Garnier mám taky a jsem s nimi naprosto spokojená :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tahle micelárka sedla hodně lidem, já se jí do budoucna určitě nebudu bránit :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*