Překvapení - balík kosmetiky

/
27 Comments
Ahoj všichni :),
před nějakou dobou mě oslovila Wikira z blogu http://jsikrasna.blogspot.cz/ s tím, že třídila kosmetiku a má pár kousků, které jí buď nevyhovují nebo nemá šanci produkty spotřebovat a tak jestli bych její vyřazenou kosmetiku uvítala. A to víte, že já moc ráda :).

Tak jsme se s Aničkou domluvily, že její kosmetiku adoptuji s tím, že ona ode mě může čekat balíček s překvapením (doufám, že se Ti obsah bude líbit).

Od Aničky mi přišel teda pořádný balík. Rozbalovala jsem ho zrovna se ségrama, takže jsme jásaly společně, protože jsem se s nima o něco podělila.

Moc moc děkuju za všechno, protože jsem z dekorativní i pečující kosmetiky nadšená, hned si u mě našla místo i využití, protože v balíčku není nic, co bych nevyužila. A všechno mi udělalo teda obrovskou radost, zvlášť štětec na makeup od PétiLovelyHair, který jsem si sama chtěla koupit :).







Sama si myslím, že je skvělý poslat nevyužitou kosmetiku dál, ať udělá radost někomu dalšímu.
Některé produkty jsou rozpoužívané, takže o nich uslyšíte aspoň dříve v produktech na dně.

Ještě jednou moc děkuju Ani !

Co říkáte na obsah balíčku a na tento styl adopce kosmetiky :) ?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥







27 komentářů:

  1. Je to nadhera :) aspon se to spotrebuje a neplytva se tim! Z obou stran je to krasne a verim, ze balicek s prekvapenim potesi!

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, i když jsou některé věci rozpoužívané byla bych ráda i za ně a nepřijde mi to nic špatného. Líbí se mi štětce na oči a ten Lovelyhair, dále sprej od Victoria Secret, to bych byla absolutně nadšena a celkově všechno by mi udělalo radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky nic špatnýho na tom nevidím :). Sama jsem v tomto měsíci taky vydávala článek, kde jste si mohly o nepoužitou kosmetiku napsat, na co ji doma skladovat, že, když vím, že mi nevyhovuje nebo ji prostě nemám šanci v nejbližší době spotřebovat :)

      Vymazat
  3. Wow, no balíček musel udělat velkou radost! :) A ty štětce! :O <3

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Je to super, ci uz darovat alebo aj to zlozenie balicka

    OdpovědětVymazat
  5. Ten obsah je skvělý, našla jsem mezi ním i pár svých oblíbených, tak snad budeš taky spokojená. Já taky dělávám jednou za čas čistku a kosmetiku, co bych nevyužila nebo nepoužívám posílám dál, ať udělá radost jinde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže hned jsem se dala do používání :)

      Vymazat
  6. Nápad poslat věci dál byl skvělý :)) Dostala jsi vážně krásné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je super nápad, taky se s někým podělím ty hromady kos!etiky co nestíhám spotřebovat 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky dělala pořádnou třiďku a je to paráda :)

      Vymazat
  8. Teeeda, těch štětců, to bych byla v sedmém nebi! Moc hezký nápad, poslat takhle dál nevyužitou kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky, protože sama jsem jich měla pár :)

      Vymazat
  9. Krásný balíček, super nápad, takový balíček bych hned uvítala. Ty štětce ti závidím! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  10. Ty brďo, koukám, že to teda Anička vzala pořádně! Tyhle čistky dělám v poslední době taky, jak pořád něco dostávám a pak to stejně nepoužívám. tak to vždy vytřídím a dám to všechno mamce do skříně a to pak zase posílá dál, že ani nevím, kde to končí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky Domi a už ty přebytky jsem taky poslala dvoum blogerkám :).

      Vymazat
  11. Jeej to je milé, ja tiež by som si rada adoptovala kozmetiku je to zaujimave:))pekne produkty a ako veľa n to muselo byť radosti:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde lepší, než aby letěla do koše :)

      Vymazat
  12. Páni, to je vážně skvělý nápad! :) Určitě se všechny produkty dostaly do správných rukou :)
    P.S. Jen maličko ti závidím takovou zásobu štětců :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ to víš, že jsou teď u správné maminky :D

      Vymazat
  13. Naprosto úžasnej balíček, tolik štětců ty jo o.O
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  14. Teda to je super, Veruš :) Závidím ti zásobu štětců :D Mimochodem ta Viktorka je super. Já ji mám nejradši, protože fakt krásně voní.

    July Favourites 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*