Nevyužitá kosmetika

/
17 Comments
Ahoj holky :),
třídila jsem o víkendu kosmetiku. A mám tu pár produktů, které v blízké době nejsem schopná už spotřebovat a nebo toho mám tolik, že nechci aby mi produkty stály v zásobě. Většina produktů je už používaná.
A tak jsem si říkala, jestli by o kosmetiku někdo z Vás měl zájem, zadarmo samozřejmě :).

Jestli by Vám nevadilo, že produkty už jsou otevřené a používané. Ráda bych tohle množství poslala max. 2 z Vás, takže pokud by Vám i tato kosmetika udělala radost, napište mi do komentářů, co z toho by se Vám líbilo (klidně všechno) a já Vám to s radostí pošlu. Říkala jsem si, že se Vás zeptám, zda by o kosmetiku byl zájem, než abych ji vyhodila.

Pěnové oční stíny Dermacol odstín 19 - smaragdové.


Nepoužitý Dove antiperspirant bez parfemace 48 hodin.


Nepoužitý rozjasňující tónovací denní krém SPF 20 Avon.


Hydratační tělové mléko pro citlivou pokožku s heřmánkem a výtažky z ovsa - 750 ml Avon.


2x vyzkoušený lak na nehty Avon v odstínu Polished plum (fialová) a teal glitter (modrá).


Sada na obočí - gel a 2 odstíny - Primark.


Čisticí gel pro normální a smíšenou pleť - Yves Rocher.


Čisticí gel The Body Shop. 


Vyživující pleťový krém s mateří kašičkou - Avon.


Tak v případném zájmu mi piště :) 

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥







17 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí ty laky na nehty a gel od The Body shop, tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela :)
    Jinak taky bych potřebovala protřídit kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Veru, to je od tebe strašně milé! Mě strašně zaujal čistící gel od YR a čistící gel od Body shopu, protože tuhle značku bych chtěla vyzkoušet. Pokud by to šlo, měla bych o ně zájem :)
    Mimochodem, odkud jsou ty růžičky? Jako pozadí jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, jsou z Aliexpressu, stály kolem 15 korun a je jich fakt hodně, já si objednám určitě další, vypadá to hezky, mají tam spoustu těchto kytek :)

      Vymazat
  3. Mě lákají ty dva čistící gely od Yves Rocher a od The body shop. :-) Nebo jen ten Body shop, tuto značku jsem ještě nevyzkoušela. Ale bydlím na Slovensku. :-/ Jinak skvělý nápad na článek. Lépe takto výrobky nabídnout, než je hned vyhodit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Jee ten tónovací krém od Avonu chci už dlouho vyzkoušet. A nebudu zastírat, že by se mi líbily i laky a mycí gely od YR a The Bodyshop :D Je super Veru, že chceš takhle někomu udělat radost. Taky tady mám pár věcí, které nepoužívám a vím, že nikdy používat nebudu, tak se asi nechám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru:) tak ak by sa dalo, tak by som mala záujem o telové mlieko, lak na nechty a čistiaci gél The body shop;) naozaj super vecičky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Opět mockrát děkuji za komentář :) Jsem ráda, že se najdou i lidi, kteří se mnou radost z nákupu v sekáči sdílejí :D Ne všichni se k tomu staví takhle :) Jinak tohle je super nápad, určitě to všechno někomu udělá radost :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Tea tree gel od Bodyshopu jsem měla a za mě byl peckový, doporučuji dodělat :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé to moc dobře znám, taky mám hromadu kosmetiky a nestíhám spotřebovávat.. vzhledem k tomu, že se do konce měsíce musíme odstěhovat, tak jsem to začala postupně likvidovat a třídit :D :) mám velkou kosmetickou taštičku nenačatých šamponů a sprcháčů, ale ty se časem budou hodit :D :) Pak jsem nějaké věcičky dala kamarádce a nějaké jsem dala jen k popelnicím a během chvilky byly pryč :) Pořád toho mám šíleně moc, zakázala jsem si další věci pořizovat a spíš zůstat jen u opravdového minima, ale zatím se mi to moc nedaří :(

    OdpovědětVymazat
  9. Je super, že si sa to rozhodla urobiť takto! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Veru, to je skvělý nápad! ♥ Doufám, že už všechny věcičky mají své nové majitelky :)

    News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě je VOLNÝ => pleťový krém z Avonu, tělové mléko z Avonu, pěnové stíny od Dermacolu a set na obočí z Primarku :)

      Vymazat
  11. Ja by som bola veľmi rada za telové mlieko a pleťový krém;) ak sú voľné

    OdpovědětVymazat
  12. Uprimne si myslim, ze je to od tebe krasne gesto :) vyrobky si aspon dopotrebuje nekdo, komu udelaji sluzbu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*