Nákupy z Aliexpressu / 2

/
47 Comments
Ahoj všichni :),
nashromáždilo se mi zase více věcí, které jsem si nakoupila na Aliexpressu. Třeba to pro Vás budou pěkné tipy. Tentokrát jsem Vám přidala i odkazy, kde jsem danou věc koupila.  Růžičky, který jsou na fotce jsem kupovala taky na Aliexpressu.

Z huňatého štětce jsem opravdu nadšená, je tak jemnej a příjemnej. Používám ho na pudr a jsem moc spokojená. Zde za 2,86 dolarů. Kupovala jsem ho na doporučení Barči z BeautyBarb, báječná youtuberka.


Tento štětec jsem si pořídila na makeup, zatím jsem nezkoušela. Zde za 0,98 dolarů. 


Tento štětec jsem si taky pořídila na makeup zde za 1,1 dolarů.


Sada štětců na oči vyšla zde na 4,37 dolarů.


Matnou tekutou rtěnku v odstínu Pink velvet jsem si taky koupila na doporučení Barči z BeautyBarb.
Úplně se mi ale osypala pusa zřejmě po tom oleji Balea, takže ji vyzkouším potom. Za 1,69 dolarů.


Na mobil jsem si objednala kryt zde za 1,29 dolarů. 


Kytičkový náušnice zde za 0,78 dolarů.


A jako poslední nálepka na zeď zde za 0,97 dolarů.


Co se Vám líbí?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





47 komentářů:

  1. In love with all products :D
    Great review!

    NEW OUTFIT POST ₪ Don’t Let Me Down
    Pieces Of Me, Blog Pieces Of Me on Facebook@mgouveiaa, Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné věcičky, ale ty růžičky jsou bezkonkurenční, moc se mi na těch fotkách líbí:-) Taky tam mám v merku pár kousků, včetně oblečení, ale líbí se mi i ten huňatý štětec z té první fotky, tak když už budu v tom nakupovacím rozmaru, tak bych si ho taky mohla pořídit, díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš si objednám i další barevný provedení, protože je to vážně pěkný :D. A když jsem balila dárek, tak jsem nahoru přilepila 3 růžičky a oslavenkyně to chtěla sníst :D. Určitě si ho pořiď, dneska jsem ho ukazovala kámošce a říkala, že ten musí taky mít

      Vymazat
  3. Kryt na mobil vypadá skvěle, stejně jako štětce. Ten třetí štětec vypadá opravdu zajímavě! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si, že bude trošku větší, je docela malinkej, zatím jsem ho na makeup nezkoušela, tak jsem zvědavá, ale hustej je dost :)

      Vymazat
  4. Tie štetce vyzerajú celkom fajn :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, opravdu moc krásné věci sis koupila. Hlavně se mi líbí, jak máš ty fotky naaranžované s těmi malinkými růžičkami. Je to pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  6. BeautyBarb je výborná. Nakupuji spíš na Ebay, i když ono je to vcelku jedno. Štětce na oči mám taky, jen v bílé barvě.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si zase oblíbila ten Aliexpress :). A Barča je báječná :)

      Vymazat
  7. Ta nálepka na zeď mě zaujala, děkuji za tip. Jelikož mam pořád v bytě holé zdi a přemýšlím co tam, tak to určitě zkusím! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže za ty penízky to vypadá na zdi fakt pěkně, přemýšlím, že ještě nějaké další objednám, protože tuhle jsem si nalepila doma na prázdnou zeď, ale na bytě máme taky holý zdi :)

      Vymazat
  8. krásne veci Veru :) páčia sa mi štetce, aj obal na telefón :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem si objednávala s Minnie ♥ :D

      Vymazat
  9. Ali je nejlepsi! Miluji ho! Ten prvni stetec mam take a nemohu si ho vynachvalit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ty štětce i obal na mobil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A za pár korun udělají velkou radost :)

      Vymazat
  11. Zrovna mi z Ali přišly dva náramky, které mi prodávající upravil přesně na míru, tak jsem z toho nadšená. Ty růžičky jsou krásné! A štětečky taky. Ten Balea olej mám taky a rty se mi po něm neosypaly, ale je fakt, že je takový podivný a koupila jsem si ho vlastně omylem, protože jsem si popletla Baleu a Alverde :D Snad ti bude brzy dobře a rtěnku budeš moct vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je paráda :). No právěže tak se mi pusa ještě nikdy neosypala, ne jak kdyby rty, ale spíš úplně to okolí kolem pusy. Přestala jsem ho používat a už to zmizelo naštěstí. Přemýšlím, jestli ho mám ještě začít používat a přesvědčit se, jestli to fakt je z toho, ale nevím, jestli mi to případný nesnesitelný svědění a krupička okolo stojí za to :D

      Vymazat
  12. Páni, ty máš teda teďkon zásobu štětců! :)

    Another DominikaGIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě objednala tyhle štětce, protože jsem doma skoro žádný neměla a potom přišla ta nálož od Aničky, takže se mi sešla hromada :)

      Vymazat
  13. Ty náušnice jsou nádherné! :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, ale říkala jsem si, že už si tu bižu objednávám nejspíš nebudu, z některých mě bolí uši :)

      Vymazat
  14. Z Aliexpresu jsem si teď taky objednávala sadu štětců a štětec na pudr, tak jsem na ně zvědavá. Jen já si vybrala trochu veselejší barvy. Líbí se mi ta poslední nálepka na zeď. Příště až si budu objednávat, vím, na co se podívám. Děkuji za tip. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbily i veselejší barvy, ale byly třeba vyprodaný, tak jsem zvědavá na Tvoje nákupy, jestli budou na blogu :) A teďka právě koukám na ty různý nálepky a mají obrovskej výběr

      Vymazat
  15. úžasné nákupy! ten štětek, jak vypadá jako kartáček chci už dlouho taky, takže si jej hned objednám :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :D udělám nejspíš nějakej líčící článek, kde si vezmu ty štětce na paškál :)

      Vymazat
  16. Všechno vypadá moc hezky :) Nejvíc se mi ale líbí ten štětec na pudr, vypadá, že je takovej mazlící :D :) A ten štětec, co vypadá jak lžíce, ten mě taky láká už dlouho :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ty štětce vypadají božsky, hned bych je brala! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  18. Super tipy na štětce zrovna jsem jich těď v týdnu ais 15 kupovala :D. Štětce kupuji jen na Ali jsou super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, pro začátek to stačí, ale časem bych chtěla zkusit i dražší kategorii :)

      Vymazat
  19. Nádherné fotky, ty růžičky jsou tak krásné! Mně se líbí ten třetí štětec, chtěla bych takový vyzkoušet, protože podobný má i GettheLouk a chválila si ho (ta samozřejmě nemá z Ali, ale jde o ten tvar. :) ).
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vím, že ho Lucka má, tak jsem právě chtěla tento vyzkoušet :)

      Vymazat
  20. Ten kryt na mobil je moc pěkný :) Já bych si ráda na Ali něco pořídila, ale bohužel nemám přes koho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, je jednoduchý nakupovat na Aliexpressu. Stačí se zaregistrovat a potom už můžeš nakupovat. Platba probíhá tak, že zadáš údaje ze své platební karty a hotovo :)

      Vymazat
  21. Kryt na mobil vypadá suprově. Také objednávám hlavně kryty, protože jsou o dost levnější jak tady v profi obchodech s mobilními telefony.

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  22. Super nákupy:) a tá nálepka je super;)

    OdpovědětVymazat
  23. Nálepka je super, ty na Ali taky kupuju :)) štětce a obaly na telefon snad nejvíc :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  24. Skvelé nákupy. Približne polovicu kúskov by som si rada zadovážila aj ja :))
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné kousky :) z Ali si také objednávám kryty na telefon, naušnice od tamtud už ani nepočítám :D :) protože jich mám vážně dost, ale za ty ceny.. no nekup to :D :) a ten nápis je hezký :)

    OdpovědětVymazat
  26. Štětce z Ebay mám moc ráda, mají tam v podstatě to samé co na Ali :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  27. Aliexpress i eBay je šílenej mor :D pomalu každý týden mi domů něco chodí a jako poslední to byly skvělé štětce. někdy je to hrůza a někdy člověk narazí na poklady :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*