Kosmetické nákupy a novinky

/
27 Comments
Ahoj všichni :),
za poslední dobu jsem si pokoupila něco málo z kosmetiky. Spíš jen fakt to, co jsem potřebovala a za to jsem na sebe pyšná.


Gelový lak od Miss Sporty jsem dostala od ségry a na léto je to barva ideální. Líbí se mi, že zasychá rychle a vytváří pěkný gelový finish. Růžový lak Colleen jsem si koupila v Tetě a viděla jsem tam tuhle značku poprvé.
Myslela jsem si, že si kupuju fix, ale je to kajalová tužka od NYC, v průběhu dne se z víčka vytrácí.
Olejíček na rty Balea mě baví a mají ho teď v DM ve výprodeji. Kokos z něj tedy necítím vůbec, spíše broskev.


Na aliexpressu jsem si objednávala masku, která má vytahovat černé tečky a jsem s ní spokojená. Je po ní vidět na pleti rozdíl. Huňatý štětec jsem si objednala na doporučení Barči z BeautyBarb a je tak heboučkej, příjemnej, hustej - používám ho na pudr a dál ho taky doporučuju. 


Od Havlíkovy přírodní apotéky jsem si vzala na ranní používání Bio český krém, který pleť hezky zmatní. A makový olej je pro mě ideální na noční používání.


K narozkám jsem ještě dostala tyto houbičky a balzám na vlasy ve spreji, po kterém mi vlasy pěkně voní. Jdou lépe rozčesat a vlasy nejsou tak suchý.


Opět jsem si koupila kokosový olej, který jsem začala používat na čištění zubů a dávám si ho jako masku do vlasů a ten lesklý efekt je super.  


Ústní vody z DM mají teď v akci, ale obě dvě mi chutnají divně.


A co jste si naposledy z kosmetiky koupili Vy?

Mějte se nádherně,
Veru ♥ a děkuju Vám za krásný komentáře k minulýmu článku






27 komentářů:

  1. Super veci:) štetec je tiež z ali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak z Aliexpressu :) za necelý 3 dolary a je fantastickej ♥

      Vymazat
  2. Veru, je super, že jsi se dala do natáčení, jsi strašně sympatická a mas moc příjemný hlas :) Já jsem si do zásoby na léto nakoupila vlasové masky z Douglasu :) ChickFlickCherry blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju :* přímo od Douglasu jsem měla tělové mléko a sprchový gel a používala jsem je ráda, už je mám dopotřebované :)

      Vymazat
  3. Wow! Nektere vecicky - treba ty ustni vody jsou zvlastni, klidne bych vyzkousela. Ten stetec mam z Ali a na pudr ho naprosto miluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho miluju :) stály 35Kč/kus takže neváhej vyzkoušet, pokud Tě lákají, mně chutí moc nesedly :)

      Vymazat
  4. Pěkný nákup, od Havlíka bych chtěla něco zkusit, štětec vypadá kvalitně a kokosový olej i já používám snad na vše.
    V červenci jsem si toho příliš nekupovala, takže toho příliš na ukazování moc mít nebudu. Vlastně z kosmetiky mám pouze paletku a balzám BabyLips.

    OdpovědětVymazat
  5. Panebože, ty jsi tak neuvěřitelně sympatická:). Mám ráda, když se blogerky rozhodnou obohatit blog videem. Jinak se už několik měsíců přemlouvám ke koupi kokosového oleje, dřív jsem si jím mazala všechno a pamatuju si, že jsem byla nějakou dobu pěkně mastná:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuju. Přítel se mi vždycky směje, že jsem namazaná od hlavy až k patě :D

      Vymazat
  6. Ten sprej od Gliss Kur je super, taky jsem ho měla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem moc na ty spreje nebyla, nebavily mě, ale tento jsem si oblíbila :)

      Vymazat
  7. Ty balzámy od Gliss Kur kupuji v různých variantách pořád dokola, bez nich bych ty vlasy snad vůbec nerozčesala:-) Kokosový olej je super, nejčastěji ho používám jako masku na vlasy, na čištění zubů jsem ho ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem měla předchozí balení, tak to jsem spotřebovala pouze na vlasy a jde to na nich po použití 100% poznat :). Tak teď jsem přidala zuby :D

      Vymazat
  8. Olejíček na rty? To zní skvěle! A o kokosovém oleji ani nemluvím - ten nezklame nikdy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezklame :) a olejíček mají v akci v DM za 45 Kč

      Vymazat
  9. jeej,ten istý lak mám aj ja :) od priateľa, a tá farba je naozaj krásna :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné ,,kousky" :) už nějakou dobu se chystám koupit kokosový olej, ale pořád váhám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje vlasy se po něm mají skvěle, takže můžu doporučit :) Má vlastně spoustu způsobu k využití

      Vymazat
  11. Ten olejíček mám taky, vůbec mi nepřijde, že voní jako kokos :D Používám ho teď každý večer. Snažím se ho spotřebovat, ale přijde mi bezedný.

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat
  12. Kokosák je věčný, taky ho ráda používám. Jsem zvědavá, jaký bude makový olej

    OdpovědětVymazat
  13. Naposled jsem si koupila bezbarvý lak na nehty, micelární vodu od Mixy, sprej na čištění štětců a sprej na vlasy od Pantene :)
    Tu masku bych taky chtěla :D
    eLblog GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  14. Sérum na vlasy mám a jsem spokojená :) Kokosový olej je parádní věc snad na všechno :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  15. Tu masku na černé tečky si musím objednat, když už ji všichni mají, celkem mě to láká :D Super nákpy!:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Dontodent Summer mint musím vyzkoušet! Ty houbičky jsou super, kupuji často a používám denně a laky od Miss sporty nikdy neomrzí! Super novinky :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*