DM box - červenec 2016

/
31 Comments
Ahoj všichni :),
včera po práci jsem se dozvěděla skvělou zprávu a to, že jsem byla vylosovaná pro DM box. Jsem moc ráda, že se na mě štěstí usmálo a uplatnila jsem svých 200 bodů na kartě. Nakupovat v DM se vyplatí. Mám tu dnes video i článek pro Vás - jste zvědaví?


V boxu jsem našla Biotin 30 tablet, který napomáhá udržovat zdravou pokožku a vlasy. Tranquini nápoj jade mi připomíná chuť zeleného čaje a chutnal mi, už ho mám vypitý.

Z tyčinek jsem měla radost obrovskou, ochutnala jsem je díky boxu poprvé. Bombus energetická tyčinka kokos a kakao (bezlepková) mi chutná moc a připomíná mi kakaové-kokosové vánoční kuličky. Vivo proteinová raw tyčinka zelený ječmen bezlepková je plná zdravých přísad a taky dost zdravě chutná :D.


Nivea micelární ubrousky 3 v 1 vyzkouším moc ráda, zatím jsem žádné micelární ubrousky nezkoušela. Garnier Pure Active čisticí gel také ráda vyzkouším, Garnier jako značka mi vyhovuje hodně, takže mám z výrobku radost.


Balea sprchový gel limetka a máta voní nádherně letně, připomíná mi mojito. Balea gel na holení kokos a ibišek - pro milovníky kokosu ideální vůně výrobků :).


Aussie minivzorky jsou báječný teď na léto, na cestování, takže ty mi udělaly taky velkou radost. Schauma regenerační šampon 7 Blossom Oil pro suché vlasy se mi trefil do vkusu, protože si kupuju šampony tohoto druhu.


Zendium zubní pasta Gentle Whitening má mít bělící účinek, takže paráda. Somat čistič myčky poputuje k přítelové mamce, my myčku nemáme :). Balea balzám na rty meloun se na léto taky báječně hodí a balzámy používám hodně. Dermacol oční linky Colour Eyeliner jsou krásně pigmentovaný a modrá barva se mi líbí.


Tak co na obsah boxu říkáte Vy? Já ho hodnotím na 1*, podle mě úžasný výrobky.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








31 komentářů:

  1. Teda, ty se máš... Já takové štěstí nikdy nemám :D ať se jedná o jakoukoliv soutěž či losy apod... Z produktů mám vyzkoušený pouze ten Šampon schauma a balzám na rty Balea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právěže na tyhle věci docela velký štěstí mám :D

      Vymazat
  2. Jééé gratuluji, já zatím na kartě nemám dost bodů, abych mohla také soutěžit.. tak snad příště :D :)
    Mimochodem jsi fakt rychlík, že už o tom máš článek :)

    Mě by nejvíce potěšily Aussie minivzorky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráno jsem si přivstala, abyste měli rozbalovačku zčerstva :D

      Vymazat
  3. Téda, tos měla štěstí! Krásné věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k výhře, obsah by mně potěšil hodně. Sprchový gel a gel na holení Balea už sice mám koupené, ale to jsou věci, co se hlavně teď v létě spotřebují raz dva, tak by mi dvakrát nevadily. Jinak by mně hodně potěšily vzorky Aussie, šampon Schauma a linky Dermacol, ty jsem si chtěla koupit a nakonec jsem odešla bez nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě poslední gel na holení koupila snad před 2 rokama? Přestala jsem je používat a používala jsem právě normální sprcháče, takže jsem za něj určitě ráda :). A máš pravdu, tyhle produkty se spotřebují hned, zvlášť v létě :)

      Vymazat
  5. Skvělý obsah! Taky jsem tento box chtěla, ale zjistila jsem, že mám na jen 150 bodu :(
    eLblog GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to měla s minulým boxem, tak jsem pak sbírala body jak divá :D a vyplatilo se hodně :)

      Vymazat
  6. Super věci. Tabletu Somat jsem už zkoušela a taky jsem si koupila ty zdravé tyčinky a chutnají opravdu zdravě :-) Trochu jako proteinový nápoj :-)
    Wikira

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proteinový nápoj jsem ještě Ani nechutnala :) Dnes jsem tyčinky snědla obě 2 a uznala jsem, že více jsem si pochutnala na té od Vivo bar

      Vymazat
  7. Líbí se mi naprosto všechno včetně krabice :D Ale teda musím naběhnout pro ten mořský sprcháč, ten jsem v DM při mém baleáckém pobláznění nějak neviděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabice je taky bombastická ♥ teď jen přemýšlím na co ji využiju, doma skladuju milion krabiček, protože jsou krásný a je mi líto je vyhodit, ale občas jsou doma jen tak prázdný, tak uvidím, jak využiju tuhle, ale určitě ji nevyhodím, protože je teď snad nejkrásnější, co doma mám :D. Naběhni :D

      Vymazat
  8. Tybrdo! Tak uplne uprimne je poradne nabity! Ja ten svuj mela sice take pekny, ale bylo tam zbytecne moc veci k jidlu, ktere me moc nezaujaly. Tenhle by se mi libil mnohem vice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho fakt hodně, když se na obsah dívám :) Paráda

      Vymazat
  9. Páni, tak tenhle box se Dm-ku moc povedl! To je úplná paráda! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) jsem ráda, že DM box vydávají, tohle by mohlo zavést víc drogerek :) že

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Měla jsem 2 šampony, po kterých jsem si vlasy mohla umýt klidně až po 5 dnech :). 3-minutová maska mi přišla běžná jako normální kondicionér :)

      Vymazat
  11. Ty micelární ubrousky by mě tedy zajímaly, zatím jsem je ještě nezkoušela. Určitě pak písni nějakou recenzi na ně, ať vím, jestli za to stojí nebo ne :D

    http://www.verustyle.cz/2016/07/dermo-kosmetika-la-roche-posay.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tento box se DMku opravdu povedl :) Já jsem se tentokrát nezúčastnila, jelikož jsem neměla dostatek bodů. Škoda, téměř všechny výrobky bych využila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky právě všechny využiju, takže za mě fakt všechny palce nahoru :)

      Vymazat
  13. Jééé, tak to gratuluji. Box se opravdu povedl a nejvíce mě zaujaly micelární ubrousky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám pak vědět, jaké budou :) doufám, že funkční

      Vymazat
  14. Veru, tento DM box se fakt povedl :) Měla bych z něj radost. Shodou okolností jsem si moc přála vyzkoušet tu RAW tyčinku a dostala jsem ji od kamarádky, tak jsem zvědavá, jestli mi bude chutnat

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec mi více chutnala ta od Vivobar :)

      Vymazat
  15. Tak koukám, že jsem asi nevyhrála :D Obsah se mi docela líbí, ty raw tyčinky (kokos) jsem objevila před měsícem a kupuju je ve velkém, moje nejoblíbenější jsou s arašídy ♥ Baleácké věci by se mi líbily nejvíc :) A gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna čekám na balíček ze zdravé výživy a objednala jsem si arašídovou :)

      Vymazat
  16. Naprosto skvělej obsah!!! Moc se jim povedl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*