Blog slaví 2 roky ♥

/
36 Comments
Krásný den všem :),
dnes jsou tomu přesně 2 roky, co jsem blog založila. Musím říct, že jsem moc ráda, že jsem svět blogů a youtube objevila.

Jednak mě to vážně baví a je to můj koníček a taky se dozvídám spoustu nových informací a čerpám inspiraci. Samotnou mě tato oblast pořád posouvá dopředu.

A taky jsem moc ráda, že Vy jste u toho se mnou a mám Vás ráda! Takhle v rámci internetových možností :D. Tak děkuju za veškerou Vaši zpětnou vazbu ♥.


A jako poděkování jsem pro 2 z Vás nakoupila nějaké dárečky, o které budete moci od dnešního dne do 31.7. 2016 soutěžit.

V balíčku je: šperkovnička, sprchový gel s vůní lesního ovoce, tvářenka od Catrice, lak na nehty a rtěnka od Freedom. 

Celý balíček jsem sladila do růžové, protože růžová je moje oblíbená barva a dárky jsem pro Vás vybírala tak, že i mně samotné by udělaly radost. 

Stačí napsat komentář s e-mailem a do soutěže Vás zařadím :).


Mějte se moc krásně,
Pa Veru ♥ a věřím, že tady spolu ještě nějakou dobu budeme











36 komentářů:

  1. Veru gratuluji ke krásných druhým narozeninkám blogu :-) Ať se ti další roky daří ještě lépe než teď. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji, ať se i nadále daří.
    Siraelxy@gmail.com
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem k blogovým narodeninám a držím palce, nech to s blogom dotiahneš aj na Blogerku roka;) a vecičky do súťaže sú dokonale zladené:)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej,gratulujem k 2 rôčkom na blogu :) budem sa tešiť na ďalšie tvoje články :)
    rada sa zapojím aj do súťaže, lebo balíčky sú krásne :)
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to vypadá tak roztomile! k výročí gratuluji! a doufám, že tě blogování bude bavit nadále :) beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji :) Jen tak dál.
    lady.eees(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, graluju ke dvema rokum blogu a at se ti i nadale dari! ❤ Jinak darecky jsi vybrala opravdu moc pekne :-)

    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, gratuluji k blogovým narozeninám, přeji ať se ti i nadále daří a doufám, že tě blog jen tak nepřestane bavit, protože tady chodím velmi ráda. Já se účastnit soutěže nechci, protože mi od tebe jeden balíček už přijde, ale koupila jsi nádherné výrobky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. gratuluju ke druhým narozeninám i pěkně kulatému číslu GFC :-)
    šperkovnička se mi moc líbí, takže soutěžím
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji a přeji mnoho úspěchů v budoucích dnech :) Nejen, co se blogu týče! :)
    miskahnatkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vsetko dobre a vela dobrych napadov na clanky, len tak dalej. Sperkovnicka a aj ostatne veci su krasne. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluji! :) Také mě blogování moc baví a již v podstatě od mala jsem blog měla, škoda, že jsem ten svůj o beauty sféře založila až tak pozdě.. :D Ale neskutečně mě to naplńuji, takže tobě přeji mnoho úspěchů :)

    EVERYTHIN KATE
    Ráda si zasoutěžím - katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k narozeninám blogu a ať Tě blogování stále baví. :)
    mojekosmetika@gmail.com
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji Veru, taky mě to po 5 letech pořád neskutečně obohacuje a baví mě to jako nikdy nic jiného :)
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jeee, moc gratuluji! A hlavně doufám, že tu s námi v blogovém světě budeš ještě hoodně dlouho! ♥
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ten čas letí vážně rychle :) Všechno nejlepší k blogovacím narozeninám :* Tvůj blog patří mezi jedny z mála, kde čtu opravdu každý článek a beru Tě jako virtuální kamarádku :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Super, doufám, že minimálně dva roky ještě vydrží :)))
    greiplova.klara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc gratuluji k blogovým narozeninám, ať Tě blog pořád baví a posouvá dál, protože mně baví moc:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moc gratuluji ke dvema rokum pusobeni :) jsi moc sympaticka slecna a preji dalsi uspesne roky blogovani!
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já za chvíli se svým blogem slavím "první narozeniny" (a to přesně 31.7., kdy končí tvoje soutěž :D). A musím říct, že jsem taky hodně ráda, že jsem se dostala do světa blogování, protože mě to neskutečně baví. Tak doufám, že to nás obě bude bavit ještě hodně dlouho. :)
    Ps. Můj email je catherine.ribbon.67@gmail.com
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  21. Moc gratuluji k výročí a přeji, at Tě blog baví i nadále :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluju k výročí!!!! A ať se daří i nadále... Janča
    jlg@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Veru, moc gratuluji! Dva roky jsou úžasné, jsi má velká inspirace a máš za sebou velikánský kus práce. Jen tak dál, držím palečky, aby tě blogování pořád bavilo :) (píšu nezištně nesoutěžně, ale musela jsem :) ♥

    OdpovědětVymazat
  24. mooooc gratuluju a jen tak dál! :-* Balíček je nádherný, už jenom proto, že by mi ladil do pokojíčku (který je jak jinak, než slazený do růžova... No co, jsme přece holky :DDD)

    dutyofbeauty.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Toto letí, já tu jsem zatím rok a půl, zatím mě to baví a je fakt že díky blogu jsem poznala spoustu věcí i trochu jinak uvažuji.. Gratuluji ti a ať tě blog nepřestane bavit i nadále, byla by to škoda. Dárečky jsi vybrala moc pěkné, ty růžové šuplíčky jsou nádherné, koukala jsem na ně v Pepcu, mají různě barevné a velké, v levných knihách je mají také.
    terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. I já se přidávám ke gratulacím a přeji všechno nejlepší.
    Mám ráda tvé články a vždy se těším na nové... :)
    michaela.navratilova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. To je úžasné, Veruš :) Pamatuji si, jak jsem ti minulý rok gratulovala k prvnímu roku a teď už to jsou dva. Je super, že tě blog baví. Já se ráda na tvůj blog vracím, tvé články mě moc baví a videa jakbysmet. Tak snad tě to ten další rok nepřestane bavit a za rok ti budu moct zase pogratulovat :)

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat
  28. Moc Vám děkuju za krásný komentáře ♥ jste úžasný

    OdpovědětVymazat
  29. Teď přemýšlím, jestli napsat teprve nebo už dva roky.. Mám pocit, že tvůj blog byl jedním z prvních, na který jsem narazila po tom, co jsem doopravdy začala objevovat svět blogů a že jsem ho začala sledovat hned potom, co jsem si založila svůj současnej blog, možná proto mám pocit, že tvůj blog tady musí být mnohem dýl :D Každopádně ti moc gratuluju k prvním dvoum rokům a přeju ti jich ještě mnohem víc! ♥

    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Veru moc gratuluji tobě i blogu. Ušli jste spolu kus cesty a přeji ať se daří i nadále.

    OdpovědětVymazat
  31. Ja som zas rada že som tento blog našla a môžem tu pravidelne nachádzať nové a nové inšpiratívne články a tipy na kozmetiku ! Tak nech ti tá chuť písať vydrží i naďalej !
    janusa.zoe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Gratuluji ke druhému roku :) :) Přeji do dalších let mnoho čtenářek a co nejméně haterů :)

    Ráda bych si také zasoutěžila :)
    sabina.krejcova@centrum.cz
    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  33. Ty jo...dva roky! Moc gratuluji a jen tak dál! Do dalších let ti přeji hodně čtenářů a fajn fanoušků :)
    Taky bych se tedy do soutěže ráda zapojila ;)
    blanka.skulavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*