Weleda - sprchový peeling a univerzální výživný krém

/
29 Comments
Ahoj všichni :),
před nějakou dobou Barča z  kanálu Barušminky vyhlašovala výzvu pro blogerky. Díky výzvě 3 blogerky mohly získat produkty značky Weleda. Usmálo se na mě štěstí a byla jsem pro výzvu vybraná.
Jsem moc ráda, protože za poslední měsíce jsem četla spoustu pochvalných článků právě od této značky, takže mi možnost testování udělala radost.

Výrobky od Weledy jsou vždy vyráběny ze zcela přírodních surovin, vždy bez umělých konzervačních látek. Z jejich internetových stránek jsem se dozvěděla, že si Weleda sama pěstuje léčivé rostliny ve vlastních zahradách.
Na vyzkoušení jsem dostala 2 produkty a to Univerzální výživný krém a Březový sprchový peeling. Oba dva krásně voní a přijde mi, že tam kde produkt použiju, tak mi provoní celou místnost, jak je vůně intenzivní.
Univerzální výživný krém 30 ml 
Oficiální popis:
Skin Food je skutečnou potravou pro kůži. Díky výtažku z violky, měsíčku a heřmánku v kombinaci s přírodními oleji a včelím voskem je ideální základní péčí o pokožku obličeje i těla pro celou rodinu. Velmi intenzivně pečuje i o rty, ruce a nehty. Dá se využít i jako pleťová maska.

Můj názor:
Krém je hutný, ale roztírá se krásně. Po rozetření mám celý obličej mastný a lesknu se, takže ho používám na noc. Ráno po probuzení mám pleť hladkou, vyživenou, je to úplná paráda, že nemám vůbec pocit suché pleti. Zkoušela jsem ho i na ruce a nohy a tam je taky fajn, ale dále ho budu využívat na obličej, protože tam mi prospívá. Na den bych si ho určitě nenanesla, protože moje pleť je opravdu po něm mastná, na noc je tedy pro mě jeho výživná funkce ideální :).
Složení:
Březový sprchový peeling 150 ml
Oficiální popis:
Podporuje přirozené obnovování pokožky. Používejte 1-2x týdně, při intenzivní kúře proti celulitidě 3-4 týdny častěji. Obsahuje voskové perly z karnaubského a včelího vosku.

Můj názor:
Peeling nemá částečky extra hrubé, ale tak akorát, peelingování mi je příjemné. Pokožka je pak opravdu hladší a když se následně natírám tělovým mlékem, tak je vsakování mléka rychlejší. Líbí se mi, že mě peeling nevysušuje.
Složení:
Díky Baru, že jsem mohla výrobky od Weledy vyzkoušet, jsou skvělý a vyhovují mi.

A Vy máte nějakou zkušenost s Weledou?

Mějte se krásně,
Pa Veru :)







29 komentářů:

  1. Do výzvy jsem byla vybrána také, ale doteď mi nic nepřišlo - tak nevím, asi mám smůlu :D
    Jinak Weledu jsem si moc oblíbila :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Weledu mám moc ráda a momentálně používám sprchový gel s Arnikou :). Z těchto produktů mě nejvíce zaujal ten peeling :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase chtěla vyzkoušet nějaký oční krém :)

      Vymazat
  3. S Weledou ještě zkušenosti nemám, ale pořád o ní někde slyšim, tak bych ji ráda vyzkoušela :)

    eL blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že jsem ji právě mohla vyzkoušet, protože s článkama se s ní teď roztrhl pytel :)

      Vymazat
  4. Tiež mám veľmi dobré skúsenosti s Weledou! Vonia úžasne :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt tak intenzivně podle toho, v jaké variantě vždy jsou,že? :)

      Vymazat
  5. Jů, Veru, tak to ti moc gratuluju, že jsi byla do výzvy vybrána :) Také neustále na blozích čtu, jak jsou holky s touto značkou spokojené, tak doufám, že už co nejdřív taky něco od Weledy vyzkouším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Mám teď něco od Weledy na testování, ale ani jeden z těch, co jsi zkoušela ty. Měla jsem jen skinfood vzoreček a říkala jsem si, že bych ho používala právě na unavené nožky :) Moc hezká recenze a krásné fotky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na unavené nožky bude skvělej, ale jak mám menší balení, tak si ho nechci hned vypatlat na nožky :) děkuju

      Vymazat
  7. S Weledou ještě nemám žádné zkušenosti, ale moc mě láká něco vyzkoušet. Minimálně tyto dva produkty mě moc zaujaly! :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě po ozkoušení mám potřebu zkoušet další kousky :)

      Vymazat
  8. Já jsem měla jen mandlový pleťový krém a to ještě v mini balení a ráda bych od téhle značky vyzkoušela něco dalšího:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mandlová řada musí vonět pěkně, hlavně ty růžový obaly už jsou lákající :)

      Vymazat
  9. Zaujímavý článok! :)
    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Zkušenosti nemám, ale vím, že mi už pěkně dlouho leží v komodě vzoreček krému. :-D

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Weledu vidím teď snad u každé blogerky :D Musím asi také něco vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
  12. zkušenost nemám, ale díky za super recenzi, zase vím o něco více a o krémy se dost zajímám :) a máš nádherný blog musím zmínit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Baru šminky mám ráda, ale tato výzva mi úplně unikla. S touto značkou nemám žádné zkušenosti, takže nedokážu posoudit, ale dle tvé recenze výrobky vypadají zajímavě :) Já moc nemám ráda pocit mastné pleti, ale pokud bych se ráda probudila s krásně vyživenou pletí, tak bych to asi přežila :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne prave mastna plet na noc nevadi, na den bych to nesnesla :) Protoze kdyz se rano probudim tak ta plet je zuzo labuzo :D

      Vymazat
  14. vypadají skvěle, samé dobře znějící a voňavé ingredience, jen teda škoda toho, že tak mastí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja kdyz mam mastnej produkt, tak vzdycky je ucinnej :)

      Vymazat
  15. Oba produkty mám a jsem s nimi moc spokojená. I když u toho krému mi celkem vadí jeho těžká bylinková vůně.

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*