Velké výprodeje na Makeup Revolution

/
25 Comments
Ahoj všichni :),
díky facebookové stránce Makeup Revolution jsem se včera dozvěděla o jejich totálním výprodeji.
Už před nějakým časem jsem na stránce brouzdala a moc mě zaujala jejich beauty truhla, která v té době stála 3499 Kč a její hodnota je 5000 Kč. A když jsem se včera na ni podívala, tak je zlevněná o 50%, takže její momentální cena je 1749 Kč. Byl to hodně spontánní nákup a já si ji objednala. Řekla jsem si, že si udělám radost k narozeninám a už se nemůžu dočkat až mi přijde.

Bude obsahovat ve 25 šuplíčcích 33 kousků dekorativky a to vše v plném balení. Na blogu pak určitě čekejte video, kde budu truhlu rozbalovat ♥.

Hlavně mě zaujal obsah truhly, protože v ní najdu myslím nejmíň 5 paletek, dále rtěnky, tvářenky, podkladovou bázi pod makeup, oční linky, laky na nehty.

Doma mám od této značky oční stíny, tvářenku a rtěnku a je to skvělá dekorativka. A na jejich paletky slyším chválu ze všech stran :).

Ve výprodejích mají plno dalších skvělých kousků, tak mi dejte vědět, jestli jste si taky něco objednali a nebo jestli máte s touto dekorativní kosmetikou zkušenost :).

Mějte se krásně, 
Pa Veru ♥

PS: Při objednávce nad 700 Kč mají poštovné zdarma :)




25 komentářů:

  1. Jé tak ta vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle truhličku vidím poprvé, ale jsem velmi zvědavá na její obsah a už se moc těším na video. Já mám od MUR konturovací trio a v poslední době nesahám po ničem jiném, u broneru už se blížím dnu, je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To trio vypadá krásně, ani se Ti nedivím, že už se blížíš dnu :)

      Vymazat
  3. Od téhle značky nic nemám a ani jsem tohle v životě neviděla, ale vypadá nádherně :) Moc se těším na video a recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? Já to právě taky u žádné značky neviděla, těšííím :D

      Vymazat
  4. Tak na to se těším! :) Jenom teda pochybuju, že má obsah za 5 tisíc.. Na produkty jsem ale zvědavá :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, já když jsem to počítala, tak je ta cena paletek je kolem 2000, takže bych to na tuhle částku i tipla :) Mohla bych to pak fakt spočítat :D

      Vymazat
  5. haha,aká náhoda..práve teraz som mala otvorenú ich stránku a práve na toto som pozerala že aké super :) tak som veľmi veľmi zvedavá ako to bude vyzerať keď ti to príde :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi i ty jejich ostatní sady :) ty štětce taky vypadají krásně

      Vymazat
  6. Tak to je nádhera, líbí se mi už samotná skříňka, doufám, že je součástí balení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani je a už mi balík dovezly a váží 6,8 kg, takže jsem hodně zvědavá z jakého materiálu ta truhla je, protože tolik dekorativky snad neváží 7 kg :D Jsem mamce říkala, jestli mi převzala doma ten balíček a ona, že to není balíček, pořádnej balík :D

      Vymazat
  7. Tyjo, taky bych si takovou truhlu nechala líbit! tak se těším na to video! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Waau, tak tohle je bomba, moc se mi to líbí, to je dobře že jsi slev využila. Už se těším na tvoje video, jsem zvědavá na celou tu truhlu a věci uvnitř. Já mám od MUR pár produktů a jsem se všemi spokojena. Bohužel slev nevyužiji, momentálně nechci tolik utrácet za kosmetiku protože při pohledu do mé skříně bych měla zainvestovat spíše do oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si chtěla koupit nějaké sandálky a pak uvidím, jestli zajdu ještě na nějaké letní úlovky do sekáčů :)

      Vymazat
  9. Keby mám teraz nejaké peniaze nazvyš, určite by som si to aj ja objednala :) vyzera to riadne super :) už sa teším na video :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že když budu mít ty narozky, tak si udělám radost a ještě když jsem se na to dívala už předtím a teď zlevnili o 50% to je osud :D

      Vymazat
  10. Vždy keď si poviem, že už začínam šetriť sa objavia výpredaje a ja musím všetko mať! :D Ale nie odolala som :) Našťastie!

    OdpovědětVymazat
  11. Už som pozerala nejaké produkty ale táto obrovská sa vyzerá úžasne!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  12. Já si objednala dva laky na nehty a rtěnku a už se těším, až to dorazí :) -L

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je krásná cena. Těším se na rozbalování. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Tyjo, Veru, to je boží! Těším se, až nám to ukážeš v článku :)

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*