Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 17

/
13 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
tento díl spotřebovaných produktů je pestrý, mám tu od každého něco. Spotřebovala jsem za poslední dobu dost kosmetiky doma i na bytě a dohromady je 21 kosmetických kousků pryč.
1.Sprej ochranu před teplem Isana 150 ml
-sprej měl krásnou vůni a vlasy mi vůbec neslepoval a prodlužoval výdrž vyžehlených vlasů
-já ho kupovala okolo 50 Kč v Rossmannu a při příští návštěvě si ho určitě koupím znovu, teď zkouším od Got2b a ten vlasy lepí a nejsem s ním spokojená
2.Regenerační šampon s arganovým olejem pro suché a roztřepené vlasy Balea 300 ml
-už dlouho jsem neměla vlasy hladký jen po umytí šamponu, vlasy důkladně umyl a nemastily se po něm rychleji
3.Balzám pro hedvábný lesk vlasů s extraktem z plumérie a perly Balea 300 ml
-po balzámu šly vlasy lépe rozčesat a celkově byly jemné
4.Dvoufázový odličovač očního makeupu pro všechny typy pleti Rival de Loop 100 ml
-odličovač v očích neštípal a odlíčil perfektně, tím, že obsahuje olej, oční okolí je mastné, ale to mi nevadí
5.Pleťová voda rozjasňující péče pro unavenou pleť bez jasu L´oréal 200 ml
-voda byla silně parfemovaná, potom mi vůně začala vadit
-všimla jsem si, že voda mi zhoršovala pleť a když jsem čistila obličej začaly mě štípat oči a to jsem ji na oči samozřejmě vůbec nedávala
6.Krém na obličej pro citlivou pleť Yves Rocher 50 ml
-krém měl pomáhat proti červeným skvrnkám a já během používání opravdu viděla změnu, žilky zmizely
-jenže už mám krém dopotřebovaný tak měsíc a teď používám jiný a žilky jdou zase vidět
7.Sprchový gel skin detox Adidas 250 ml
-sprcháč obsahoval peelingové částečky, pro mě trošku nepraktické, když si jím umývám i podpaží, tak to nebylo příjemné
-hezky voněl a nevysušoval
8.Sprchový gel Laoský lotos Yves Rocher 200 ml
-sprcháče od YR jsou hustý a perfektně voní, tenhle mou pokožku ale silně vysušoval
9.Miniatury sprchový gelů Balea a Rossmann 50 ml
-fajn sprcháče, když potřebujete na cestování
10.Parfém Luck Avon 50 ml
-intenzivně sladká vůně, kterou jsem moc ráda používala
11.Toaletní voda Air Oriflame 30 ml
-svěží vůně, byla fajn
12.Tělový sprej Luck Avon 75 ml
-když jsem ho použila, tím, že byl taky sladce parfemovaný, tak jsem ho ze sebe cítila celý den
13.Deospray s vůní růžového pomela Balea 200 ml
-extrémně dusil a vůně mi už pak taky vadila
14.Antiperspirant 48 h Adidas 50 ml
-pěkná vůně, zabraňoval pocení, ale při nanášení lepil v podpaží
15.Tělové máslo 200 g
-máslo jsem vyhrála u Žanetky a je přímo z Anglie
-bylo to opravdu hodně hutné máslo, takže se dost špatně zapracovávala do pokožky, tak jsem ho pak využívala hlavně na suché paty a tam hydratoval parádně
16.Krém na ruce belgická čokoláda Dermacol 100 ml
-krém nádherně voní, vždy při používání jsem dostala chuť na čokoládu
-hydratoval skvěle
17.Krém na ruce Oriflame 75 ml
-na tomto krému bylo pozitivní balení a vůně
-po použití jsem po chvíli měla pocit ještě více suchých rukou než před použitím, extrémně vysušoval
18.Krém malina Balea 30 ml
-krém se stal mým velkým oblíbencem v době popraskaných rtů a suchého nosu, suchá místa uzdravil
19.Řasenka StudioLash MissSporty 8 ml
-řasenka mi úžasně řasy prodloužila, byla jsem s ní extra spokojená, měla plastový kartáček
20.Hydratační pleťová maska Avéne 50 ml
-masku jsem nanesla na pleť, nechala jsem 15-20 minut působit a maska se do pleti vsákla, úžasně ji hydratovala
21.Ústní voda Dontodent - bez alkoholu 500 ml
-příjemná ústní voda, určitě bych si ji koupila znovu
Dnes toho teda bylo dost, máte s něčím zkušenost?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





13 komentářů:

  1. Škoda toho spreje Balea, tuhle vůni jsem ještě neměla a chtěla jsem ji zkusit, ale odradila jsi mě :D Ten šampon ale vypadá dost dobře, asi zkusím. Jak máš ten kondicionér, tak já mám ze stejné řady masku, ale ještě jsem ji nezkoušela. Dontodent jsem měla grepový a byl příjemný, jediná ústní voda, co mě nepálila, ale zas mi přišlo, že moc neosvěžila. Ale chci zkusit i jiné varianty :) Zrovna o víkendu jsem si na chalupu brala ten mini krém Balea, i když v jiné parfemaci, hrozně si ho šetřím, protože je roztomilý a božsky voní. Na obličej jsem ho nezkoušela, toho se trochu bojím, ale jako cestovní na ruce je taky super, stačí ho malinko a vážně hezky hydratuje :) Maska Avene mě zaujala, na zimu bych si jí ráda pořídila. Na zelenou řasenku jsem zálusk měla a fakt jsem ji nesehnala. A máš krásné vlasy, celé video je obdivuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt, já měla 2 balení, nekupuj ho :D. Grepovou verzi si taky koupím. To šetření znám :D já si ho celkem dlouhou dobu taky šetřila, když jsem si ho koupila minulé léto a spotřebovaný je až teď. Nee, fakt ji museli stáhnout z prodeje, protože já už jsem se po ní dívala, kde jsem mohla a k sehnání není.

      Vymazat
  2. Téda ty jsi šikulka. I mě se za poslední dobu podařilo spotřebovat pár parfémů a mám z toho radost. PRotože jich mám otevřených tolik, že většinou než je spotřebuji se spíše zkazí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba teď mám doma 2 vůně a jeden parfemovaný olej, já vůni moc nemám, občas se mi to nahromadí po narozeninách nebo Vánocích, ale spíš si je kupuju sama a to moc ráda :)

      Vymazat
  3. Pěkná spotřeba. Líbí se mi všechny produkty na vlasy a ráda bych je vyzkoušela. Měla jsem tu masku Avene a hydratace byla úžasná. V poslední době se mi taky daří spotřebovávat, hlavně krémy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou za pár korun Ani, tak určitě :) To je super, že krémy, to jsou občas věci na delší dobu

      Vymazat
  4. Ta řasenka Miss Sporty byla super, že? Koupila jsem si od této značky právě další (když tuto už nevyrábí :() a jsem taky spokojená! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úžasná Kači :) Já si sama pak dělám zálusk na tu žlutou

      Vymazat
  5. Tu vůni Avon Luck jsem kupovala před Vánoci v celé sadě a strašně se mi líbí, už se pomalu koukám po další balení:-) A krém na ruce s čokoládou a pomerančem ještě pořád domazávám, nejradši bych tu vůni snědla:-D Ale ten od Oriflame mně nebaví, hezky voní, ale fakt vůbec nehydratuje a to není první krém od téhle značky, který ně takhle zklamal, tak už pomalu přestávám mít chuť je kupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem právě dostala celou sadu a už je celá vypotřebovaná :D. Že? Já měla vždycky taky chuť ji sníst :D. Já už bych si krém na ruce z Oriflamu neobjednala, protože je to fakt slabota a už mě štvou :D. Za to mám krém na nohy s včelím voskem a ten je úžasnej :)

      Vymazat
  6. Ten šampon od Baley bych určitě chtěla taky vyzkoušet a ta cena je fakt nízká. A ten intimní gel si určitě koupím :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je, já si určitě koupím znovu, třeba zase z jiné řady i s kondicionérem :)

      Vymazat
  7. To je zase pěkná várka. Z toho všeho jsem měla Oil repair šampon Balea, který je za mě super a nemohu mu vytknout nic, navíc ta krásná vůně.
    Avon vůně mi teda moc nevoní a to jich mamka má spoustu i já co jsem kdysi dostala, tak mi všechny smrdí. O něco málo pro mě voňavější se mi zdají od Oriflame.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*