Ochrana před pocením? Adidas a Rexona

/
15 Comments
Ahoj všichni :),
myslím, že antiperspiranty používá celoročně každý z nás (i když někdy na veřejných místech si tím nejsem jistá), tak přece jen teď je období, kdy jich máme větší spotřebu (nebo aspoň u mne to tak je).
Antiperspirantů už jsem vyzkoušela velké množství, málokterý si koupím znovu, spíše mě baví si kupovat pořád nové a nové. Leda, když narazím na nějaký poklad, tak ten si kupuju opakovaně. A dnes zde právě i jeden poklad zmíním.
Antiperspirant 48 h v kuličkové verzi (50 ml) a ve spreji (150 ml) Adidas
-tyto antiperspiranty jsem vyzkoušela díky Nikči, u které jsem je vyhrála na blogu a zároveň už je mám i oba spotřebované
-je to stejná varianta, takže oba voní krásně, svěže, pudrově
-varianta ve spreji mi vyhovovala více, protože jsem po celém dni ze sebe pořád vůni cítila, tedy před potem mě ochránil, nebyl dusivý
-varianta v kuličce mě v podpaží hodně lepila a tolik potu nezabránila

Pokud bych tedy měla doporučit jeden, byla by to určitě verze ve spreji.


Antiperspiranty od Rexony si já sama osobně kupuju nejčastěji různě v akcích za 45 Kč. Mezi mé hodně oblíbené patří Rexona Maximum Protection. Ta mě před potem ochránila na 100% i v těch největších vedrech a při velké fyzické zátěži.

Dnes ale budu psát o antiperspirantech, které momentálně používám.

Antiperspirant aloe vera 48 h (40 ml) Rexona
-antiperspirant je v tuhé verzi a voní hezky jemně
-vadí mi ale, že mi v podpaží nechává žmolky a když mám tílko, tak pak mám ten okraj tílka zabarvený do bíla
-pocení úplně tato varianta nezabrání

Antiperspirant sexy bouquet jahoda a meruňka 48 h (150 ml) Rexona 
-představuji Vám svůj poklad, tuhle verzi už mám minimálně po čtvrté
-vůně je naprosto krásná a i po celém dni ji ze sebe stále cítím
-před pocením ochrání a navíc pořád pěkně voním
-když mám tílko, oblečení mi nezabarvuje a nijak podpaží nedráždí

Opět pokud bych mohla doporučit jen jeden, byla by to určitě verze ve spreji.

Dříve jsem si kupovala spíše jen samé tuhé antiperspiranty, teď zjišťuji, že mě někdy více ochrání antiperspirant ve spreji.

A jakou značku a verzi nejčastěji používáte Vy?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




15 komentářů:

  1. Veru, já používám spíš deodoranty. Vadí mi ty hliníkový soli v antiperspirantech. Vím, že to někdo neřeší, ale já jo, takže se jim snažím vyhýbat. Antiperspirant používám jen v létě, když jsou největší vedra, nebo když mám nějaký náročný den a potřebuju spolehlivou ochranu :-) Od Rexony jsem měla podobný sprej jako máš ty ten Sexy bouquet a moc mi nevoněl, na mě tyhle vůně jsou takový umělý a vhodný spíš pro mladší slečny. Jinak dřív, když jsem složení kosmetiky neřešila, jsem hodně používala Rexonu a Dove :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem viděla reklamu na sprej od Adidasu, který má být bez hlinikových solí, tak si ho koupím. Zatím to složení taky neřeším, ale říkám si, že bych se o to mohla začít zajímat :). To souhlasím, že tahle parfemace je spíš možná na mladší slečny, tak ale to my Leni pořád jsme :D

      Vymazat
  2. Ja som mala obe tieto rexony a velmi mi nepomohli, ale tak ja sa potim extremne. Adidas som este neskusala. Inak som bola celkom prekvapena z deodorantu Balea v spreji, ten bol fakt super, az som sa divila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea spreje mám ráda pouze když neobsahují hlinikové soli, jinak mě hrozně dusí :)

      Vymazat
  3. Já mám ráda Dove, ale to už víš :D Na ten poslední jsi mě nalákala, počkám na slevu a bude můj :) Já antiperspiranty používám jen, když jdu mezi lidi, ale na doma, na chalupu nebo jen tak na procházku mi stačí Balea :) Dřív jsem měla nějaké tuhé, ale to jsem byla ještě na základce, pak jsem měla nějaký kuličkový a ten šíleně lepil, ale krásně voněl. Spreje mi sice vadí, že udělají většinou z místnosti plynovou komoru (nerada je vdechuju, i když třeba nejsou vyloženě dusivé), ale ta aplikace mi vyhovuje nejvíc, je to pro mě nejrychlejší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vím Dove original :D. Plynový komory nemám ráda :D

      Vymazat
  4. Ta Rexona sexy bouquet musí vonět skvěle a určitě si ji koupím, když už i ty si měla čtvrté balení :) a žmolky u tuhých deodorantů taky nemám ráda, ale zrovna jeden používám a naštěstí nežmolkovatí :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Sprchové antiperspiranty musím jít stříkat do podpaží na chodbu, jinak mám pocit, že se udusím. Ale je pravda, že ty tuhé zase moc nebrání pocení, což je hodně velké mínus. :( Jinak ale ta "zelená Rexona" moc dobře voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže dříve mi přišlo, že mě více ochrání ty tuhé verze, teď se to spíš nějak mění :). Voní pěkně, celkově od Rexony mi voní snad všechny parfemace

      Vymazat
  6. Ráda používám Dove a Alterru. Dove trochu pocení zabrání, Alterra zase hezky voní. Sprej Rexona z prvního obrázku asi zkusím
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ta Alterra je na tom s účinností jak by řekla? :)

      Vymazat
  7. O té Rexoně Sexy Bouquet jsem myslím poprvé četla u Tebe a pak si ji koupila a taky jsem byla nadšená, už mám další balení:-) Jinak já mám ráda spíš spreje, ale nesmí to být takové ty dusivé, jako třeba Balea nebo Fa, to nemám ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi spokojená :) taky dusiče nemám ráda :D

      Vymazat
  8. Já jsem si dlouhou dobu kupovala FA a teď jsem to změnila na Rexonu, zrovna tu růžovou si koupila mamka, ale zatím jsem jí nezkoušela :) Ale mamka říkala, že jí vyhovuje

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*