Obsah beauty truhly ve fotkách -Makeup Revolution

/
28 Comments
Ahoj všichni :),
ve videu jsem říkala, že Vám produkty i nafotím, komu by se třeba nezdálo, že produkty nebyly na kameře dobře vidět, tak aby měl lepší přehled z fotek. Musím říct, že jsem z produktů nadšená a s kvalitou spokojená :).
Uvnitř jsem našla 6 odstínů laků na nehty, jak výrazné, tak odstínově tak, že se hodí ke všemu.
Z produktů na pleť tam byl rozjasňovač, bronzer a 4 tvářenky.
Tekuté linky mají uzounký štěteček, se kterými nakreslím velmi tenkou linku a jsou fakt černo-černý. Skladba odstínů na obočí mi vyhovuje taky a obočí se mi líbí.
Moje úplně první báze pod makeup, oční stíny a pigmenty. Produkty, které jsem doma neměla, takže super.
A teď se pojďte podívat na ty nádherné paletky.





A teď přichází na řadu produkty na rty, jsou hodně pigmentované a příjemné.




S produkty se líčím a chystám články, ve kterých uvidíte odstíny jak rtěnek tak různých kombinací mého líčení s paletkami a dalšími produkty :).

Jaká část beauty truhly se nejvíce líbí Vám?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥








28 komentářů:

  1. Jee, to jsem ráda že jsi obsah truhly nafotila. Čtyři tvářenky by mě určitě nadchly, mám taky jednu z těch zapečených, a těch paletek, no super. Přesně ty stejné oční linky mám také a jsem s nimi spokojena protože jsou ideální na hodně tenkou linku kterou já radši. Část s produkty na rty se mi líbí že obsahuje jen minimum lesků (ty já nemusím) a převažují rtěnky opravdu pěkných odstínů. Paráda, truhla je hezký originální nápad co tuhle značku napadlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě doma mám tvářenku jen 1, takže jsem ráda, že jsem v ní měla krásné odstíny, které sama doma nemám. S těmi linkami souhlasím :)

      Vymazat
  2. Moc se mi obsah líbí :) Ty mega barevné paletky bych nevyužila, ale zbytek je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě zvědavá, jaké líčení s nimi vymyslím :)

      Vymazat
  3. Boxík vypadá super. Já mám paletky MUR moc ráda, jsou levné a kvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tento názor máš i ty :). Jsem zvědavá na složení barev té zlaté, co jsi ukovala na FB :)

      Vymazat
  4. Tak za ty peníze se to určo vyplatilo, paletky jsou nádherný :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si prvně, že bych tu hodnotu produktů spočítala, ale myslím si, že ta hodnota 5000 Kč je odpovídající a to se teda vyplatilo hodně :)

      Vymazat
  5. Nádhera, nejvíc se mi líbí samozřejmě ty paletky, to jsou barevné skvosty:-)

    OdpovědětVymazat
  6. teeeda, tá truhlica je ešte väčšia ako som čakala :) a myslím, že ti poslali všetko vo veľmi pekných odtieňoch :)
    teším sa na recenzie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je obrovská a celkem vážila 6,8 kg, takže i pěkně těžká :D ani se to nezdá

      Vymazat
  7. Laky na nehty, bronzery a tvářenky jsou moji favorité už od videa a fotky mě v tom jen utvrdily - musím si aspoň jednu věc pořídit :) Btw. co zkoušky, jak to jde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, pořiď, myslím, že zklamaná nebudeš :). A seš milouš, díky za optání, je to cesta trnitá, ještě tento týden budu zkoušky mít a snad se to povede, abych nemusela jít v srpnu, ale co kdyžtak, svět se nezboří :)

      Vymazat
  8. Obsah truhly se mi líbí čím dál tím víc! Všechny produkty vypadají skvěle, kord ty paletky ti závidím, sama mám od této značky jednu a je úplně dokonalá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné produkty! už jsem viděla video a líbí se mi ty tvářenky a laky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle nafocený je to lepší než ve videu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  11. Video jsem neviděla ... To jsi si kupovala, nebo ti to poslalo zastoupení firmy? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*