11 komentářů:

  1. Jé Veru v tom DMku jsi byla tady u nás, v Afíčku? :) Jestli jo, tak tam teda musím skočit pro ten Dove s tím holícím strojkem. Sice tenhle deodorant nemám vůbec ráda, ale nový holící strojek bych potřebovala a jestli si myslím, že to je ten, který teď sháním, tak to fakt nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tam Domi :). Zabehni tam co nejrychleji, nevim do kdy akce plati :). A videla jsem to i v Tescu :)

      Vymazat
    2. Jéé, tak super, děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Veru, ve videu ti to moc sluší! O té micelárce YR jsem přemýšlela, protože je to fakt dobrá cena, ale zase si říkám, že jsem měla jednu micelárku jako miniaturku a ta mi moc neseděla, takže nevím... Každopádně jsem ráda, že jsi Weledu mohla vyzkoušet a jsi s ní spokojená :) Oba tyto produkty mám a jsem s nimi spokojená. I když u toho krému mi vadí vůně.

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marki :) já ty micelárky používám jen výhradně na pleť, protože v očích neplechu nedělají, ale řasenku mi neodlíčí a to jsem micelárky zkoušela myslím 3 od nich na oči

      Vymazat
  3. Jejko pekné videjko :))
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*