Nákupy z Aliexpressu / 1

/
58 Comments
Ahoj všichni :),
doma na mě čekala zásilka balíčků z Aliexpressu, tak jsem si říkala, že Vám věci ukážu. Poslední dobou jsem si tam objednala spoustu věcí, takže se můžete těšit na více článků. Pokud tam rádi nakupujete, třeba Vás něco zaujme.

Na léto jsem si chtěla koupit nové plavky a líbí se mi trend pásků a v obchodě jsem žádné takové neviděla. Takže jsem si řekla, že to risknu a objednám si plavky z Aliexpressu. Přes boky mám 96 cm, takže by na mě pasovala velikost XL, ale objednala jsem si L (boky 92 cm), protože jsem nechtěla aby mi přišla velká podprsenka. A musím říct, že jsem to vychytala skvěle, sedí mi jak kalhotky, tak podprsenka. Plavky jsou z hodně příjemného materiálu a jsou elastické. Podprsenka nemá vycpávky a přijde mi, že i tak dělá hezká prsa. Já jsem z nich nadšená. Co na ně říkáte? :)
Cena: 105 Kč
Náušnice s perličkama a kamínkama se mi taky moc líbí.
Cena: do 15 korun.
Radůstka pro rozlišení klíče.
Cena: do 15 korun. 
Kamarádce jsem objednávala štětce. Už jsem předtím objednávala ségře a její kámošce a jsou obě 2 spokojený, ségra se vlastně se mnou o 3 štětce podělila a jsou fakt příjemný a pracuje se s nima hezky. Akorát když přišly tyhle, tak trošku smrdí, ale to se vyvětrá :).
Cena: 120 korun
Kačka z blogu Call me Ketrin doporučovala na blogu tyto pěnové houbičky. Houbičky vůbec nijak nesmrdí a jsou měkké, jsem zvědavá na aplikaci.
Cena: 30 korun
Na černou masku jsem slyšela už hodně chvály. A jsem NADŠENÁ!
Když masku otevřu, tak mi smrdí, ale potom na pleti nic necítím. Není tekutá, takže mi nikam neteče a hezky ji nanesu. Nechám zaschnout, postupně začínám cítit, jak se mi stahuje obličej.
Jak maska uschne, odtrhnu ji (trošku to štípe). Nestačím se divit, jak maska krásně obličej vyčistila (nanášela jsem na nos, bradu, čelo). Místa jsou vyčištěná a hodně hladká.
Masku zkoušel i přítel (sám od sebe chtěl :D) a byl taky nadšenej. Takže já budu objednávat určitě další balení a objednám i navíc, abyste si mohli o masku zasoutěžit.
Pro dnešek to bude z mých Aliexpress nákupů vše, jsem hodně spokojená a už se těším, až mi přijdou další balíčky. Jen chudák pošťačka, ta už bude znát za chvíli cestu nazpaměť :D.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








58 komentářů:

  1. Super fotka v plavkach! Ted jen cekej, az ji nekdo zneuzije a za cas na tebe vytahne ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) fotku v plavkách dávám proto, když někdo další by si je chtěl objednat, aby měl představu jak vypadají. Protože vím, že ne vždy ty věci z Aliexpressu sedí, takže tuhle fotku jsem fotila i tam, aby ji další viděli na těle. V plavkách chodíme veřejně každý, nevidím na té fotce nic špatnýho

      Vymazat
    2. Co je na tom špatného? Otevři si nějaký módní časopis nebo online magazín a uvidíš, kolik je tam holek v plavkách. A světe div se, i na eshopech jsou holčiny v plavkách - dokonce i na koupalištích (takže bacha na koupaliště anonymní komentátore/komentátorko) ;)

      Vymazat
    3. Plavky jsou super, taky jsem na ně koukala, ale nevím velikost, protože mám přes boky kolem 92 cm, ale mám velká prsa :D

      INKA lifestyle blog
      FB page

      Vymazat
    4. Proboha, vždyť je jen v plavkách a ani tam nemá obličej. :D :D

      Vymazat
    5. Sabi, ty trojúhelníky jsou docela velký, ale zase podle toho, jak moc velký ty prsa máš no :D A takhle na obvod jsou elastický :)

      Vymazat
  2. Skvelé nákupy:) a plavky vyzerajú super,len ja by som sa bála, že mi nesadne veľkosť;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se stačí přeměřit, kdyžtak ještě vyladit i to, aby seděla ta podprsenka i kalhotky a paráda, určitě si ještě nějaký do budoucna objednám :) Za tu cenu úžas :D

      Vymazat
  3. Štětce mám taky a jsem s nima maximálně spokojená. A plavky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že i ty seš Peti spokojená :)

      Vymazat
  4. Masku i štětce mám taky, i když z ebay a teď mi přišly další, různé pleťové masky. Unboxing bude co nevidět.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skoda, ze si nedala presne linky. Tie plavky by zaujimali aj mna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) link přidávám http://www.aliexpress.com/item/Newest-2016-Summer-Sexy-Swimwear-Women-Swimsuit-Neoprene-Bikini-Push-Up-Bikini-set-Bathsuit-Bathsuit-Sexy/32649368969.html

      Vymazat
  6. Krásné věcičky, no ty plavky ti sedí úplně skvěle! :) Jinak tu masku bych chtěla taky vyzkoušet! :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  7. Plavky jsou skvělé :) a tu masku bych taky chtěla zkusit :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz nejspis nebudu chtit jinou, obsahuje aktivni uhli 😃

      Vymazat
  8. Štětce vypadají dobře :) A plavky ti seknou ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Můj poslední úlovek z Aliexpressu je taková ta pomůcka na čištění štětců, ale pokukuji tam po spoustě jiných věcí včetně oblečení, jen u něj mám trochu obavy, abych trefila velikost, ale to jinak, než pokusem nezjistím. Ty plavky jsou skvělé, to byl úžasný kup:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni koukala 😃. Kdyz mi sedly plavky, tak bych taky do nejakyho obleceni sla, protoze to si taky casto prohlizim 😃

      Vymazat
  10. Tak a já jdu objednat masku, protože ji nutně potřebuju! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Davala jsem ji i segre a ta ma hodne mastnou plet a z vysledku byla nadsena, taky ji chce objednat 😁

      Vymazat
  11. Já jednu dobu kupovala na Aliexpressu pořád! :) Nejdřív oblečení, pak různý doplňky a pak ty největší blbosti, který člověka napadnou. Přesně ty blbosti, u kterých si člověk řekne "pane bože, to je tak rozkošný!", pak si uvědomí, že je ta věc naprosto k ničemu, ale nakonec ji stejně koupí, protože nestojí "ani euro" :D :D :D... teď se pořád přemáhám, abych na Ali ani radši nelezla! Myslím, že jsi měla super aliexpressový lov! Ty plavky jsou super! Fascinujou mě ty jejich velikosti. Párkrát jsem taky kupovala L, XL a hrozně mě to pobavilo, když u nás mám XS :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tu pandu fakt potřebuju :D Mám stejný 2 klíče a chtěla jsem si je stylově rozlišit :D :D. Jojo s těma velikostma to mám jako ty :D

      Vymazat
  12. Parádní nákup. Plavky s těmi páskami se mi také líbí a máš pravdu, ani já je nikde v žádném obchodě neviděla. Celkově se mi tento rok ve většině obchodech plavky vůbec nelíbí, pouze v Tezzenis májí pěkné. maska z Aliexpess :-) Nikdy bych si nemyslela že na takovýmhle eshopě mají dobrou kosmetiku, ráda bych ji vyzkoušela ale nepotřebuji ji nutně abych ji hned šla objednávat. Každopádně bych někdy chtěla nákup na Aliexpressu udělat protože se mi líbí odsud spousta věcí i oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už dlouho nikde ani nebyla, ale naposledy jsem jen prolítla NewYorker a tam mi přišlo, že mají plavky stejný jako minulej rok a Tezenis teď nikde po ruce nemám, že bych se šla podívat :). Já jsem právě na tu masku slyšela už tolik chválila a viděla spoustu videí, takže mě právě hodně lákala :)

      Vymazat
  13. Plavky jsou skvělé! I ostatní věci jsou fajn, třeba tu masku bych chtěla vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ji nanášela i ségře a je taky spokojená :)

      Vymazat
  14. Tu masku chci taky vyzkoušet! udělala jsem si ji ale sama doma z lepidla a černého uhlí, na YT je na to spoustu videí. Štětce a plavky vypadají skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten článek jsem myslím u Tebe na blogu viděla, tahle právě taky obsahuje uhlí :)

      Vymazat
  15. Krásné plavky! :) Mně teď z Aliexpressu dorazily asi troje sluneční brýle a jsem spokojená moc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Plavky vypadají moc krásně! Štětce mám taky, ale jen tu sadu na obličej. Byla jsem s nimi spokojená do té doby než jsem se vyčistila. Speciálně plochý štětec na make-up s tím měl velký problém, protože po prvním čištění z něj začaly padat štětiny a už to nešlo zastavit, takže jsem ho musela vyhodit.
    Maska vypadá fajn, těším se na tvůj článek o ni :)

    Co je nového v drogeriích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednala jsem si pro sebe sadu štětců na oči a potom zvlášť štětce na obličej, tak na ty už se taky těším :) To je škoda, to padání

      Vymazat
  17. Ty plavky vypadají moc dobře! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  18. Vďaka za tipy! Masku som hneď objednala aj pre seba a sestru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky budu ještě objednávat, teď jim to povalí :D

      Vymazat
  19. Jé Veru, samé super věcičky! Štětce mám také a jsem nad míru spokojená :) Maska mě vždy lákala, ale já mám prostě takový neuvěřitelný strach z toho složení, nejsem si jistá, jestli můžu tomu složení úplně důvěřovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže je to složení v čínštině :D

      Vymazat
  20. Velikost u plavek jsi opravdu vychytala skvěle vzhledem k tomu, jak ti sednou!:) Já si zrovna ted na ebay vybrala pár kravinek do vlasů, ale já je tak potřebuji... :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  21. Na ty plavky jsem už koukala na IG..sedí ti perfektně a ta tvoje postava♥ tichá závist:)
    Zrovna jsem si z ebay objednala asi 10 různých věcí - štětce, naušnice, šperky..ach jo, už mě zase chytla nákupní horečka :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prijde mi, ze hak u toho sedim a objednavam, tak pak kupuju vse, co se mi libi a je to nezastavitelny :D

      Vymazat
  22. Té masky bych se asi bála, ale pokud funguje, tak je to fajn :)
    Náušnice jsou hezké...Z aliexpresu už jsem si jich objednala spoustu.. za ty prachy, nekup to :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ja jsem prave na masku videla hodne videi a moc jsem ji chtela vyzkouset

      Vymazat
  23. Ahoj Veru :), na Aliexpresu nakupuji poslední dobou moc ráda. Jako první jsem si objednala štětce, co ty a jsou skvělý a navíc za takovou super cenu. Ségra na mě, že odkud je mám, že je chce taky a tak jsem objednávala znovu. Určitě chci vyzkoušet i beauty blender. Dokonce jsem si tam teď objednávala i dotykové sklo na mobil. Spadl mi venku na zem a udělala se mi pavučina :( Přišlo v pořádku, kamarád mi to vyměnil, funguje a místo cca 3000 Kč za opravu a sklo jsem za něj dala jen 145 Kč. Už ke mě putuje i ochranná folie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi tak to je hodne super a usetrila jsi spoustu penez :) Ja si ted pro sebe objednavala sadu stetcu na oci

      Vymazat
  24. Super věci, jsem zvědavá, jak se osvědčí houbičky a štětce. Plavky ti sluší, nevím, jak by někdo takovou fotku zneužil. Ledaže by ji použil Aliexpres a nezaplatil ti za to :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Miluji nakupy na ali, jsem jimi snad posedla :D ba ne, ale za par kacek ty poklady? To tam clovek zkratka nemuze nechat.

    OdpovědětVymazat
  26. Ty plavky jsou krásný. Mohla bych tě poprosit, jestli bys mi sem nehodila přesný odkaz na masku? :)
    http://blognazabiti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*