Můj nákup na e-shopu Lilibela.cz

/
37 Comments
Ahoj všichni :),
v červnu Hevi sdílela na svém profilu akci poštovného zdarma na e-shopu Lilibela. A jelikož jsem v poslední době slyšela pochvalné recenze na produkty, které e-shop nabízel, rozhodla jsem se k objednávce. A to rovnou 2x, takže můj nákup vlastně způsobila Hevi :).
A měla jsem zrovna narozeniny, tak jsem si říkala, že si udělám radost.
Balíček přišel velmi rychle a ještě takto krásně zabalený, měla jsem radost už jen z toho balení. Výrobky byly v bublinkové fólii.

Objednala jsem si makový olej od Havlíkovy přírodní apotéky (118 Kč) a tělový peeling skořicový (85 Kč). Makový olej používám na noc a ráno je moje pleť fakt krásná. Peeling jsem zatím nevyzkoušela, ale voní božsky.
 K nákupu jsem dostala šumivou kouli do vany, vzoreček královské snídaně pro pleť a vzoreček českého krému. Ten mě zaujal natolik, že jsem se rozhodla pro další objednávku, kde si tento krém objednám v plném balení.
Bio český krém od Havlíkovy přírodní apotéky (168 Kč) voní krásně, připomíná mi vůni citronového lipa. Dá se použít na noc i den pro všechny typy pleti, já ho používám na ráno. Proč jsem si ho zamilovala? Protože po nanesení mám pleť matnou a vůbec se mi neleskne, takže ideální denní pomocník.
Wikira si pochvalovala šumivou kouli, takže já si taky jednu objednala. 155 g vyšlo na 78 korun a voní krásně, už se na vanu těším.
 A do vany jsem si ještě koupila 2 šumivé bomby do koupele a to verzi Radost ze života a Pro klidnou mysl, jedna stála 35 korun. Voní hezky a jak se dostanu o víkendu domů, hned si relax ve vaně dopřeju.
Ze svého nákupu jsem hodně nadšená, protože chci více zkoušet přírodní kosmetiku a to tyhle produkty splňují.
A jak se Vám můj nákup líbí?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




37 komentářů:

  1. Krásné vêci. Český krém-super název a pokud je i dobrý, tak ještě líp.
    http://siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rano kdyz jsem byla s pritelem, hned rikal, ze ten krem ze me citi, ze voni hezky :)

      Vymazat
  2. Moc hezký článek :) Akorát bych mezi textem a fotkami dělala mezery, vypadá to hrozně naplácnutě ... Jinak nejvíc zaujal tělový peeling :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za nazor :) Po vyzkouseni dam urcite vedet, jaky je :)

      Vymazat
  3. Samé lákavé produkty! Šumivé bombičky si taky vždycky užívám :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz se na vanu tesim, sumive bomby jsem totiz jeste nemela :)

      Vymazat
  4. Pořídila sis krásné věci. Tento krém od Havlíka mám taky a jsem s ním moc spokojená, hlavně ta meduňková svěží vůně mě vždy po ránu skvěle nakopne do celého dne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, navic jake obsahuje ingredience :)

      Vymazat
  5. Zrovna zítra hodlám udělat nájezd na Havlíkovu přírodní apotéku! Strašně moc se těším, protože všude jen čtu, jak jsou jejich produkty úžasné:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja budu chtit urcite taky casem vicd vyrobku, protoze jednak jsem spokojena s obsahem a taky se mi libi koncept znacky :)

      Vymazat
  6. Koupila sis moc pěkné věci. Tento eshop se mi zdá být příjemný. Hlavně protože se tam dá sehnat Havlík, kterého bych do budoucna chtěla vyzkoušet.

    June Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libi se mi i pristup pani Julie, ze je to neco jinyho nez u tech velkych eshopu :)

      Vymazat
  7. Nákup se mi líbí. Havlíkova Apotéka je čím dál více oblíbenější, dost často se o jejich produktech dočítám chválu, třeba si nějaký ten krém taky objednám. Teď ne protože už mám těch všelijakých mazátek dost a musím si nechat peníze na dovolenou. Bomby do koupele mám ráda, to mi připomíná že už jsem ve vaně nebyla ani nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne prave veci na oblicej dosly a nebo jsem se rozhodla, ze uz je vyuzivat nechci :) Taky jsem si dlouho nedoprala poradnej relax

      Vymazat
  8. Tenhle e-shop neznám, zajímavé produkty :) Nejvíce mě zaujaly ty bomby do koupele, ještě jsem žádnou nezkoušela ale strašně mě to láká :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja prave taky nezkousela a na eshopu se mi prave ceny zdaji hodne super :)

      Vymazat
  9. Jů, úplně cítím t článku radost, jakou z těch věcí máš! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny produkty vypadají skvěle! určitě bych některé ráda vyzkoušela, zejména ten makový olej! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ho 30 ml a ma takove to kapatko a staci mi tak 4 kapky na cely oblicej takze si myslim, ze vydrzi opravdu dlouho :)

      Vymazat
  11. To jsem ráda, že jsem tě tak inspirovala. Ten český krém musím omrknout. plánuji menší nákup havlíkovch produktů, takže tento tam asi přihodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro me je to skvelej denni krem, protoze casto jsem i po dennich kremech mela mastnou plet a to nechci a tento mi plet zmatni :)

      Vymazat
  12. Veru, super nákup. Makový olej vypadá lákavě. Mám doma tentýž skořicový peeling a další šumivku v zásobě :-) Peeling voní jako jídlo :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento e-shop neznám, ale musím říct, že super kup. Všechny produkty jsou takové ťuťu. Líbí se mi to.
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s nakupem spokojena a casem bych z eshopu chtela vyzkouset dalsi produkty 😃

      Vymazat
  14. Krásný nákup:-) Havlíkova apotéka mně láká už dlouho, jen nevím, co potřebuji nejvíc:-) Ale docela by se zamlouval ten krém, pokud zmatňuje pleť, tak bych si ho taky oblíbila:-) A pak šumivky do koupele, mám ráda, když si koupel můžu nějak ozvláštnit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz se vany nemuzu dockat 😃 a fakt na pleti je matny a ta vune

      Vymazat
  15. Havlíkova apotéka by mě taky potěšila!! úplně zbožňuju jejich 3minutovou pleťovou čistící masku a arganový olej :) Teri Jay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslis tu co mam ve vzorecku, tak na tu se tesim 😃

      Vymazat
  16. Musím se přiznat, že o eshopu slyším poprvé, ale to vůbec nemění nic na tom, že vypadá moc pěkně :) Mám ráda, když jde vidět, že si prodejce dává záležet i se zabalením balíčku :) Je to drobnost, ale já si jí všímám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, me to potesi a aspon vim, ze se sem budu chtit vratit :)

      Vymazat
  17. Jéé to je krásný nákup! Moc si přeji ten makový olej :) musím si ho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite, rikala jsem si, ze je hodne levnej :)

      Vymazat
  18. Pekný nákup.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Tyto stranky vubec neznam, ale jako Tobe se mi moc libi, ze se jedna o nabidku prirodnich produktu. Musim rict, ze by se meli vice podporovat, ale sama to zatim moc nedelam :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*