Beauty truhla od Makeup Revolution

/
11 Comments
Ahoj všichni :),
vítám Vás u dnešního videa a zároveň Vám přeju příjemné sledování.
Z eshopu http://www.makeuprevolution.cz/ jsem si objednala truhlu (pořád tam probíhají velké výprodeje). Mám z ní obrovskou radost, však uvidíte ve videu ♥♥♥.

Beauty truhla přišla poctivě zabalená, nic se při cestě nerozbilo. Skoro všechny produkty měly ještě svoji krabičku, ale to už jsem ve videu neukazovala, aby to nebylo tak dlouhý :).

Jak Vám budu ukazovat paletky, tak si možná všimnete v zrcadle, jakou jsem si postavila pyramidu, abych měla kam postavit zrcadlovku :D. Stativ mám totiž v Pardubicích a truhla mi přišla domů. Video tedy natáčím doma, protože váha truhly je 6,8 kg. Tak aspoň vidíte do pozadí :D.

Já jsem se do ní i obsahu zamilovala, jsem nadšená, udělala mi obrovskou radost a jsem ráda, že jsem do ní zainvestovala i vzhledem k tomu, v jaké velké akci byla.

Budu ráda, když mi zanecháte komentář ať už na youtube nebo tady, jak se Vám video a obsah truhly líbí.

Na fotky jednotlivých produktů a swatchů se můžete těšit v budoucnu.
Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




11 komentářů:

  1. Ta truhla je naprosto božská! taky bych si ji nejraději pořídila! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ta je teda obrovská. Obsahuje opravdu skvělé věci a věřím, že jsi měla obrovskou radost při rozbalování. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a už těžká sama o sobě a ještě s těma produktama :) Jojo to měla, právě jsem nanatáčela hned ten unboxing, protože jsem si to chtěla užít takhle sama, teda byl tam přítel, tak ten akorát moji radost fotil :)

      Vymazat
  3. No teda, ta je teda přímo obří! Přitom na fotkách v eshopu, tak neviděla, ale je to teda fakt obr :D Ty jo, tak to máš teď zásoby kosmetiky na pěkně dlouho dopředu, co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda Domi mám :) já mám právě doma dekorativní kosmetiky úplně minimum a třeba tohle jsem moje první paletky, že já co měla doma, tak to byly dvě a ty byly po 4 odstínech. Takže i když jsem si objednala truhlu, ve které jsem toho našla tolik, tak nemám doma množství, které by se nedalo spotřebovat :D

      Vymazat
  4. Ty jo, to je fakt bomba ta paletka o.O skvělej kup :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Wau! Tak tohle je teda bozi! :-D v zivote jsem nic takoveho nevidela ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je boží, jak z toho máš takovou radost, Veru! Opravdu máš teď dekorativky až do konce svého života! :D Užívej si to ♥♥

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*