Balíček od Monči

/
32 Comments
Ahoj všichni :),
usmálo se na mě štěstí a vyhrála jsem giveaway u Monči. Takže Moni ještě jednou Ti za dárečky děkuju :). Tolik dárečků jako na narozeniny, které zrovna i tento měsíc mám.

Jste zvědaví, co jsem v balíčku našla? Pojďme se na obsah podívat.
♥ Sprchový gel a tělové mléko od Alverde s příchutí citronů. Vůně je to krásná, připomíná mi vůni cheesecaku.
♥ Hydratační šampon bio granátové jablko a bio aloe vera. Hydratační šampony já sama vyhledávám, takže super, voní jemně a značku Alterra vyzkouším poprvé.

♥ Zesvětlující spray pro blond vlasy od Baley dám nejspíš sestře, na její vlasy bude super :).
♥ Hydratační sprchový krém konvalinka z Avonu voní taky krásně.

♥ Revitalizační a hydratační krém na ruce s kakaovým máslem a vitaminem E. Krém na ruce mi takyk zrovna dochází, takže báječný, krémy na ruce z Avonu mám vyzkoušené, tento konkrétně tedy ne, ale krémy z Avonu mám ráda.
♥ Bezacetonový odlakovač Ebelin. Super, odlakovač mi zrovna došel a tento od Ebelin budu mít taky poprvé.

♥ V balíčku jsem pak také našla masku na pleť a 2 vzorečky tělového mléka.
Obsah balíčku je skvělý, já sama jsem se pak ani nedívala o co jsem u Monči soutěžila, abych měla překvapení a fakt paráda. A potěšil mě i ručně psaný dopis - děkuju :)

Mějte se krásně a napište mi, jestli se na Vás u někoho na blogu taky usmálo štěstí

Veru :)






32 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře, krásné věci :) Doufám, že budou recenze, protože nic z toho jsem nezkoušela a jsem moc zvědavá :) Z té kakaové řady od Avonu mám tělové máslo, které jsem ještě nezkoušela, ale ta vůně je naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky nic nezkoušela, takže parádní novinky pro mě :)

      Vymazat
  2. Jé ♥ To jsem moc ráda, že balíček potěšil. Bála jsem se, aby se odlakovač nerozlil po balíčku.

    Měj se nádherně! Napíšeme si! ♥

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerozlil Moni, moc dobře jsi to vše zalepila :)

      Vymazat
  3. Velká gratulace balíček vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ke krásné výhře:-) Sprchový gel od Avonu s konvalinkou voní hezky a ráda mám i ten krém na ruce s kakaovým máslem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém i sprcháč voní moc pěkně, už se na používání těším :)

      Vymazat
  5. Tak to je super balíček, gratuluji k výhře. Zajímala by mě receze na ten šampon od Alterry :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak taková výhra se vyplatí! Super balíček! :) Já jsem nedávno také vyhrála na jednom blogu. Přišla mi krásná žluto-modrá peněženka. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti peněženka taky musela udělat radost :)

      Vymazat
  7. Gratulujem k výhre a naozaj krásna výhra:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. To je super výhra, taky jsem soutěžila. Když jsem nevyhrála, jsem ráda, že balík doputoval aspoň k někomu sympatickému :-) Alverde mám moc ráda a šampony Alterra taky. Zesvětlující sprej Balea bude určitě fungovat, mám z této řady šampon a kondicioner a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ani :) Já od Alverde měla 2x šampon ty mi nevyhovovaly, takže jsem zvědavá na tyto kousky, ale vypadají a voní líp, než to co jsem měla já :)

      Vymazat
  9. Gratuluji k výhře, balíček je opravdu moc milý a pěkný. :) Já se soutěží nezúčastňuji, nechávám štěstí pro jiné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tak to já zase soutěžím ráda :D

      Vymazat
  10. To je krásných věcí.....Já mám vždycky takovou radost, když někde vyhraji, protože se moc těším na rozbalování balíčku :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  11. Ten zesvětlovač na vlasy jsem jednu chvíli používala a nebyl špatný :) a Ebelin odlakovač je fajn, už mám druhé balení :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho dala sestře, sama vlasy zesvětlovat nechci a jí se bude hodit :)

      Vymazat
  12. ebelin odlakovať v pohode ten odtieň na vlasy pre blond - sprej - mne veľmi nepomáhal, slabota u mňa :/

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od té doby co jsem si oblíbila mandlový odlakovač od Isany, už jsem si nekoupila jiný, takže jsem ráda, že vyzkouším odlakovač od privátní značky DM :)

      Vymazat
  13. wow to si vyhrala uzasne veci!

    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji k výhře. Měla jsi štěstí na krásný balíček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  15. Zase to tvoje štěstí na giveaway, já to nechápu! :D Krásné věci, od Alterry mám už druhý krém na ruce a jsem moc spokojená, šampon bude určitě taky fajn, dej pak vědět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď to bylo vážně štěstí, protože prvně Monča vylosovala někoho jiného, ale ten se jí neozval, takže já jsem byla náhradník :D. Vím, o kterým krému mluvíš, ten jsi vychvalovala v oblíbencích, taky si ho pak koupím :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*