23

/
37 Comments
Ahoj všichni :),
tak před 23 rokama se narodilo jedno malý rurunče. Tak mi říká už od mala taťka, protože když byl bratránek malej, tak vždycky když jsme za nima jeli, tak jak nás uviděl u brány, volal: "Rurunky už jedou" a tak mi to zůstalo až dodnes.

Nějak jsem o víkendu hodně přemýšlela nad tím, jak ten čas neuvěřitelně rychle letí. Vidím to i na Julči, pamatuju, jak byla malej prcek, jak jsem se těšila, až se probudí a já ju budu moct donýst mamce z ložnice a teďka už mě chodí vyprovázet sama na autobus.

A trochu na mě padl i smutek, jestli už nějak nestárnu :D :D.
Poslední dny se jen pořád učím a už je to vážně vyčerpávající, musím Vám to napsat. Ale včera jsem si pěkně natáčela videa na youtube, vymýšlela další články. Hrozně moc mě to blogování/youtube baví. Však v červenci už to budou 2 roky, co jsem blog založila. Tak přemýšlím, jaké dárečky nakoupím pro Vás.

Mějte se krásně a můžete mi nechat nějaký komentář, jak se máte Vy :)

Veru









37 komentářů:

  1. Tedy ve 23 letech spekulovat jestli nestárneš? Ach kam ten svět spěje! :-) Doufám že to nebylo myšleno vážně :-) Pro mě je věk jen číslo a tak by to mělo být. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je pro me vek jen cislo a obcas se citim na 15, ale s blizicim se koncem studia a obcasnyma situace nad vekem zapremyslim, i kdyz se musim zamyslet, ze co pisu je pro smich :)

      Vymazat
  2. Preju vse nejlepsi, narozky si poradne uzij.
    Me bylo v dubnu 24 a citim se uz silene stara a nejradeji bych uz cas zastavila :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ja bych ted potrebovala aby den mel vice hodin

      Vymazat
  3. Verunko, já mám už ve svých 17 letech pocit, že stárnu a vlastně se cítím stará :D Jsem moc ráda, že jsi u blogování zůstala a že ti dělá radost. Já čtu tvůj blog mooooc ráda :) Užij si narozeninový den!

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem ti všetko najlepšie a veľa blogových úspechov;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vsetko najlepsie, neboj nie si stara, ja mam 33 a citim sa pri detoch niekedy na 5😃

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, všechno nejlepší k narozeninám. At se ti daří ve všem, na co sáhneš. Čas letí hrozně, přijde mi, že se člověk ani neotočí a je mu najednou třicet, ted si říkám, že mě za chvilku překvapí, že mi bude třeba padesát :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Letí to strašne rýchlo máš pravdu nestihnem sa ani otočiť a už je zasa koniec týždňa, viac ako polovica dňa v robote a deň zabitý, ale všetko najlepšie prajem:))

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejkrásnější a nejlepší k narozeninám! :) A přeju ti, ať se ti na blogu i na youtube daří i dál :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké narozky, Veru! taky jsem si říkala, že už nějak stárnu heheh, ale každý věk má něco do sebe :)! ať se ti zkoušky vydaří a na ta videa se těším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Ale prosím tě, nejsi stará, vypadáš skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě v březnu 21 a je pravda že nad takovými věcmi taky občas přemýšlím ale potom si řeknu, jsem mladá mám toho ještě spoustu před sebou. Věk kolem 20. let je věk který hraje obrovskou roli v našich životech jak a pro co se rozhodneme. V tomto věku si připravujeme budoucnost v jaké chceme být. Sluší ti to a z věku si nic nedělej.

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno nejlepší, zlato :* Já si už tak od dvaceti říkám, že jsem stará :D Ale pak si uvědomím, že mentálně se furt cítím jako na střední, tak je asi všechno ok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujuu :* jojo mentalne snad nezestarnu :D

      Vymazat
  13. Veru, přeju všechno nejlepší! AŤ jsi šŤastná! To je totiž to nejdůležitější :) Taky ať rosteš stále do krásy (pokud to ještě vůbec v tvém případě jde) :D
    Věk si nepřipouštěj. Mně brzo bude 25 a nějaké ty depky s věkem jsem už raději vzdala :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  14. Ale jakýpak stárnutí, na to je ještě spousta času:-) Všechno nejlepší, Verunko a ať se Ti daří v životě i na blogu/YT:-)

    OdpovědětVymazat
  15. úplně tě chápu ohledně toho vyčerpávajícího učení a i nadšení pro blog. Jsem na tom s tím nadšením stejně, učení mi už naštěstí skončilo, takže už se teď můžu věnovat jenom blogu :)
    eL

    OdpovědětVymazat
  16. Taky už jsem třiadvacítka, ale cítím se pořád na 19 :D Moc gratuluji Veru! Videa jsem viděla a obě byly super, zvlášť ve Spotřebováno jsem zase dostala tipy na super produkty. Měj se krásně, pa a přeji hodně štěstí u zkoušek!

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno nejlepší:) Učení je opruz ale zase to přejde;ú já teď mám po maturitě tak mám free;) a áš pravdu čas neskutečně letí, příští rok mi bude 20:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*