Slunečnej den

/
17 Comments
Ahoj všichni :),
poslední dny je venku krásně slunečno a to jsem tedy musela využít pro nějaké ty fotky.
Tyhle boty na platformě mám už 3. rok, dovezla jsem si je z Rhodosu za cenu 10 euro a mimo to, že jsou pořád skvěle pohodlný, vypadají pořád jako nový. Tričko i sukni jsem koupila v sekáči a oba kousky nosím moc ráda.

Před nějakou dobou jsem si barvila vlasy barvou od Garnier a přijde mi, že se po 3 měsících úplně vymyla a tohle už je zase má barva vlasů. Takže přemýšlím, že bych zase do nějakýho tmavšího odstínu šla. A v minulém článku jsem psala o roztoku qilib, tak už bych mohla mít za chvilku ty vlasy až po zadek :).



Mějte se nádherně a mějte se rádi.
Poslední dobou se kolem mě pohybuje docela dost negativních věcí a já už jsem z toho občas vyčerpaná a znechucená i to co čtu v blogosféře, jak se lidi i v tolika letech můžou pořád chovat.

Veru





17 komentářů:

  1. Veru, moc ti to sluší a máš fakt moooc krásný vlasy :)

    May Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! moc ti to sluší a botičky jsou pěkný :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádherný vlásky a sluší Ti to:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! Kolem mě je teď taky spousta negativních věcí. Hlavně mi přijde, že lidi v mém okolí moc řeší úplné kraviny a hledají problémy tam, kde žádné problémy nejsou.
    Krásné fotky! Máš nádherný milý úsměv! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? ta ztráta času právě nad kravinama :) děkuju :*

      Vymazat
  5. Růžová je super, já mám vlastně jen jedno růžové tílko a pak myslím košili, ale ani jedno z toho moc nenosím, ani nevím proč. Vlasy bych určitě na léto nechala takhle, máš pěkný odstín a na podzim by se tmavá hodila víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslím, že mi růžová sluší :D takže ji nosím ráda

      Vymazat
  6. I když je kolem tebe negativní energie, tak ti to moc sluší a cela zaříš :) opravdu :) Outfit je moc hezký a jarní :)


    http://littlethingsforem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, hlavně ta fotka u toho rozkvetlého stromu je nádherná. Vlásky ti dorostou, stačí používat dobrou péči na ně a hlavně nefénovat, nežehlit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se o ně pečovat, jak nejvíc to jde Teri :) a vlasy jsem si nikdy nefénovala a ani nefénuju a když už vlasy žehlím, tak se snažím vyžehlit jen tu přední ofinu :)

      Vymazat
  8. Děkuju za pěkný komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlasy máš moc krásné. Na fotkách ti to neuvěřitelně sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Veru ja priznam ze moc sa mi tento tvoj outfit nepaci ale vlasy mas krasne! Tesim sa na recenziu na ten roztok, ci sa oplati, kedze je celkom drahy 😊 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, vždycky se vše nemusí líbit každému :) a děkuju za pochvalu na vlasy
      Roztok už od včerejška používám, dnes jsem si udělala fotky před tak jsem zvědavá na fotky po :)

      Vymazat
  11. Tu sukni závidím! Jo, v sekáči se často seženou nejlepší kousky, znám..:)

    OdpovědětVymazat
  12. juuuj tie tvoje krasne vlasky!

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*