Sekáčové úlovky - 3

/
19 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
minulý týden jsem si udělala radost nákupama v sekáči, tak se pojďte podívat, jaké kousky jsem ulovila. Já jsem totiž moooc spokojená. Úlovky jsou teda z Textile Housu + z jednoho sekáče naproti OC. A že tento týden tam teda bylo narváno, vždycky minimálně 10 lidí :).
Tyto šaty jsou moc příjemný na těle, líbí se mi barva i střih a vyšly mě na 60 Kč.
 Obyčený příjemný peplum top za 29 Kč.
 Křivák za 90 Kč.
 Tílko v mint barvě za 29 Kč.
 Tričko s nařasenýma rukávama za 29 Kč.
 Sukně za 60 Kč. Překvapilo mě, že jsem na ní našla originální štítek s cenovkou. Původní cena byla 30 euro, no skvělej kup :D
 A jako poslední tu mám tento lehký svetřík se zlatými detaily na rukávech za 59 Kč. PS: Musím vyleštit zrcadlo :D.

Byly jste v poslední době taky na lovu? :D

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





19 komentářů:

  1. Naozaj krásne úlovky, nečudujem sa, že bolo narvané v oboch sekáčoch, keď tam máte takéto podarené kúsky. U nás skoro nikdy nič nenájdem a radšej prezerám internetové bazáre. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem zjistila, že mně zase vyhovuje, že si to tam můžu vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Skvele ulovky, moc se mi libi satky a peplum top :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé úlovky, já sekáče mám rada. Vždy tam najdu nějaký originální kousek.

    OdpovědětVymazat
  4. všechno je krásné a sluší, nejlepší úlovek je ta bundička.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, ukořistila jsi perfektní kousky a za pár korun:-) To je právě na sekáčích nejlepší, ty ceny:-) Říkám si to pokaždý, když táhnu z lovu tašku oblečení, že za to všechno jsem dala jen tak málo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Taková ta radost, že toho nesu kupu a ten pocit, že jsem vydala jen pár korun :D

      Vymazat
  6. Tak ty šaty jsou boží! :) Ty máš ta ty úlovky ze sekáče prostě štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na videjko jsem se koukala včera a úplně ti tvoje úlovky záviděla :) Já byla v sekáči naposled v pátek a odnesla si naprosto dokonalé tričko ještě s vysačkou, asi si dovedeš představit, jak jsem byla nadšená :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. šaty a ta bundička, bomba =)
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj super ulovky zo sekaču to ružove tričko je krasne a tie šaty su tiež pekne, rada sa prejdem sekáčom a veľa veci mam aj odstiaľ dajú sa tam nájsť aj uplne nové nenosené veci:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já do sekáčů teda vůbec nechodím, ale musím uznat, že jsi ulovila opravdu skvělé kousky. Všechno oblečení se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky tak minimálně jednou za měsíc na něj čas najdu :) Musím si dát fakt čas, protože je to takový lovení a ne kup na jistotu :)

      Vymazat
  11. Já nedávno objevila kouzlo sekáčů :) mám v plánu udělat podobné video.. ale pořád nebyl čas se do něj pustit... :-/ stejně jako není čas sestřihat to, co mám natočené už několik týdnů.. možná měsíců... chjo :D kde na to bereš čas?:D
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak šup šup Jity, chci na Tvoje videa kouknout :D Nejvíce času mi vždycky zabere to renderování, ale jinak mi přijde, že samotná příprava, natáčení a pak nahrání na youtube jde rychle :). No i tak mi přijde, že mám času málo :D

      Vymazat
  12. Moc děkuju za komentáře holky, já jsem z oblečení taky nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*