Řasenky Devilash a Studio Lash

/
24 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
na řasenky zde moc článků nebylo, ale tyto 2 se staly mýma velkýma oblíbenkyněma, tak Vám o nich chci dát vědět. Řasenku od StudioLash jsem vyhrála u Kačky na blogu. A několikrát jsem se po ní dívala v různých drogeriích, ale bohužel už ji ve stojanu nemůžu najít. A řasenku Devilash jsem dostala od ségry na Vánoce.
1.STUDIO LASH - MissSporty - 8 ml
-řasenka má umělohmotný kartáček, pracuje se mi s ní velmi dobře, skvělá je pro mě i na spodní řasy
-barva je opravdu černo-černá
-řasenka má řasy pozvednout a prodloužit je a to na mých řasách splňuje na jedničku
-řasy s ní mám krásně natočený a prodloužený, hodně se mi řasy s ní líbí a jsem spokojená
-neobtiskává se a během dne mi ani nepadá pod oko, i při fyzické zátěži se nijak nedrolí


2. DEVILASH - Dermacol - 12 ml
-řasenka má klasické štětiny, kartáček je poměrně velký a přijde mi, jak nějaké koště nebo tak něco :D, čertovský ocas
-barva je opět černá a řasenka má vykouzlit ďábelský objem
-při nanášení řasenka s sebou bere hodně barvy, takže má tendenci trošku slepovat, ale dodává řasám luxusní objem a mně se to tak líbí


Obě řasenky jdou hezky odlíčit, vím, že je to velmi individuální, ale za sebe je můžu doporučit. 

Máte teď taky nějakou oblíbenou řasenku?

Mějte se nádherně, Pa Veru ♥







24 komentářů:

  1. Vyzerajú super:) ja som si v poslednej dobe veľmi obľúbila špirálu od Oriflame the one, nerobí hrudky a dlho vydrží, tak určite vyskúšaj;)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla z Oriflamu ráda řasenku Very me v černo-červeném obalu, ta mi taky dělala krásné řasy a měla jsem ji asi 3x :)

      Vymazat
  2. Ani na jednu z řasenek jsem ještě v drogerii nenarazila. Ale to koště mě fakt pobavilo :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schválně ji pak někde v drogerce omrkni :D

      Vymazat
  3. Nezkoušela jsem ani jednu z těchto řasenek a musím říct, že ti obě sluší. Dramatické řasy si občas ráda dopřeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda, když často nosím brýle, tak přece jenom ty řasy se za brýlemi trošku schovají :)

      Vymazat
  4. Já mám tu Devilash a taky jsem spokojená, dlouho jsem od Dermacolu žádnou řasenku neměla, protože ty, co jsem zkoušela dřív mi nevyhovovaly, ale tahle fakt mile překvapila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je právě myslím moje první řasenka od Dermacolu :)

      Vymazat
  5. Jé, tak to jsem moc ráda, že ti vyhovuje tak, jako mně! Mám z ní naprosto stejné pocity :) Myslím si, že se vyrovná i dražším řasenkám, dělá skvělý efekt :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu ďábelskou jsem už četla pozitivní recenze :) Pak i na tu andělskou verzi, ale zas jsem se párkrát dočetla, že dělá spíš přirozený efekt, tak asi vezmu čerta :D Od Dermacolu jsem nikdy řasenku neměla, ale s nějakou mě líčila kosmetička na ples na výsledek byl super. Bohužel už nevím, jaká to byla :( A efekt po té zelené je taky pěkný, škoda, že není k sehnání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu andělskou jsem také četla, že spíše dělá přirozené řasy :). Já právě po používání té řasenky od MS jsem si říkala, že si ji koupím do zásoby a když jsem po ní všude pátrala, tak jsem ji nenašla, to je škoda :(. Ale mám pak zálusk na další řasenku od MS, co si taky všichni chválí :)

      Vymazat
  7. Já mám nejraději řasenku od YR s kartáčkem ve tvaru přesýpacích hodin :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzeraju dost dobre,ja teraz pouzivam Mary Kay s je tiez super :) ale tieto urobili pekny efekt na mihalnickach ❤️
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od MaryKay jsem taky nic nezkoušela :)

      Vymazat
  9. Nikdy jsem neměla řasenku ani od MS ani od Dermacolu, ale na tu Devilash jsem četla jen samý pozitivní reakce :) -L

    OdpovědětVymazat
  10. Řasenky vypadají pěkně. Ani jednu jsem ještě neměla. Mou stálicí je Lash sensational od Maybelline, ale zkusila jsem si objednat jednu z Oriflamu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to je taky oblíbenec několika holek :) Ségry si ji už koupila nejmíň 2x, je s ní taky hodně spokojená

      Vymazat
  11. Devilash ti dělá opravdu krásné řasy!

    OdpovědětVymazat
  12. Řasenky na první pohled nevypadají vůbec špatně, ale musím říct, že na mě dělají až moc slepené řasy. Na řasenky jsem celkem pes, mám asi 2-3 stálice, které miluji, ale díky jejich vyšší ceně je moc nekupuji. Obě jsou do Loreal. Jednu levnější mám dost ráda od Miss Sporty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo trošku ten efekt dělají, jak v článku píšu, ale mě se to takhle líbí, že to zase nejsou žádné slepené trsy, když to vidím naživo :) Řasenku Loreal jsem ještě žádnou neměla

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*