qilib - roztok pro hustší a delší vlasy

/
18 Comments
Krásný den všem,
zrovna jsem se vrátila domů a čekal na mě balíček, balíčky já mám ráda :). Byla jsem oslovena v rámci spolupráce, zda chci vyzkoušet roztok qilib, který má zabraňovat vypadávání vlasů, má pomoci růstu vlasů a obnovit jejich rovnováhu. qilib je určený jak pro muže, tak pro ženy. Obsah roztoku je 80 ml a koukala jsem na internet a dá se koupit v různých lékárnách, např. Dr. Max, Benu, Pilulka. cz. Cena např. u Dr. Maxa je 699 korun, na Pilulce 703 korun. Koho by zajímal celkový seznam lékáren, tak je vypsaný zde a po kliknutí na lékárnu Vás stránka automaticky na produkt odkáže.
A jak je řeč o vlasech, tak na jakékoliv přípravky já moc ráda slyším. Dnes tedy bude článek o tomto roztoku informační a po řádném vyzkoušení bude plnohodnotná recenze s fotkami před a po.

Oficiální popis:
qilib je nemedikamentózní roztok k zevnímu použití s patentovaným hypoalergením složením a svěžím parfémem na ošetření příležitostně nebo chronicky řídnoucích vlasů.
qilib obsahuje směs složek, které pronikají hluboko do vlasových folikulů a kořínků a obnovují přirozenou rovnováhu zdravého vlasového cyklu, že:

♥prodlužují fázi růstu vlasů
♥zmírňují mikroskopický zánět vlasových folikulů
♥zvyšují obsah kolagenu v kůži hlavy a tím předcházejí vypadávání vlasů a zlepšují jejich zdravotní stav
Použití:
1.Lahvičku protřepejte, pokud máte dlouhé nebo husté vlasy, nasaďte na ni přiložený aplikátor, abyste přípravek nanášeli přímo na pokožku hlavy.

2.Pomocí hřebene nebo prsty rozhrnujte vlasy tak, aby byla vidět pokožka a aplikujte 5-10 stříknutí dvakrát denně (ráno a večer) na celou pokožku hlavy (suchou i mokrou).

3.Přípravek vmasírujte do pokožky hlavy. Bezprostředně po použití neoplachujte. Vlasy si můžete umýt 30 minut po aplikaci.

U někoho se výsledek projeví po pár týdnech, u někoho po 3 měsících, uvidím, kdy u mě :).
Složení:

Můj první dojem: 
Dostala jsem roztok jak pro ženy, tak pro muže. Budu používat i ten pro muže, protože se ničím neliší, pouze parfemací :).
Parfemace v dámské verzi mi připomíná vůni multivitamínového/broskvového džusu a pánská verze mi voní mentolově. Moc příjemné vůně.
V krabičce byl u obou přiložený aplikátor.

Jsem ráda, že můžu vyzkoušet zase něco nového z oblasti péče o vlasy. S růtem vlasů mi pomohly vitaminy z DM, ale jsem ráda za tuto příjemnou změnu, kdy si odpočnu od polykání prášku a vyzkouším roztok.

Taky rádi zkoušíte nové přípravky na vlasy a péče o ně Vás baví?
Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




18 komentářů:

  1. Jé, tak to jsem zvědavá na výsledek! :) Já už se svými vlasy nevím co by, takže by se mi produkt taky hodil :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pritom Tvoje vlasy vypadaji na fotkach hezky :)

      Vymazat
  2. O téhle značce slyším prvně, jsem zvědavá na výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, ale za tu cenu by to teda fungovat mělo :D Já se musím přiznat, že na tyhle vodičky jsem dost líná, zkoušela jsem Biohar a moc pravidelně mi to nešlo. Ale určitě je to změna oproti péči zevnitř v podobě vitamínů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo :D To ja kdyz mam pravidelne neco delat a jeste kdyz se to tyka vlasu tak vubec nejsem lina :)

      Vymazat
  4. Ešte som o tom nepočula, no vyzerá to veľmi zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem zvedava hlavne na vuni kdyz je to roztok a fakt pekne voni damska i panska verze :)

      Vymazat
  5. Na přípravky na vlasy já slyším, ale popravdě! Nejprve bych se měla jít ostřihat a až potom na sebe plácat různé blahodárné prostředky :-) Myslím si že péče uvnitř vlasu je důležitější a efektivnější než různé patlátka která udělají vlasy hezké jen na ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdyz jsem chodila ke kadernici prislo mi ze vlasy byly suchy a za chvilu jak kdyby zase zniceny ( a to jsem je nefenovala, nezehlila). A co pouzivam poradnou kosmetickou peci tak jsou moje vlasy uplne jiny a fakt jim to prospiva :)

      Vymazat
  6. Tuto značku neznám, jsem zvědavá na výsledky. Do péče o vlasy jsem se v poslední době trochu obula, ale zatím to není moc vidět. Začala jsem si dávat masky pro hydrataci a lesk. Musím ale přiznat, že mě to příliš nebaví. Jsem víc na ty rtěnky :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to opravdu zajímavě, těším se na recenzi :) Já se o růst vlasů nijak nestarám, vlasům naopak nedopřávám žádnou speciální péči no, ale zdají se být zdravé a v pohodě heh -L

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem zvědavá na další postřehy a výsledky. Takovéhle šampony mě zajímají, protože bych hustší vlasy určitě uvítala :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky, Veru :) O tomto přípravku slyším poprvé

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
  10. Tak o techto pripravcich tedy slysim uplne poprve, ale jsem opravdu hodne zvedava, jaky bude vysledek, to me zajima :)

    OdpovědětVymazat
  11. O těchto přípravcích jsem ještě neslyšela a zní to dobře. Jsem zvědavá na výsledky. Mě teď hodně trápí padání vlasů a tak jsem si koupila olej, který by měl vypadávání zabránit, tak uvidím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*