Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 16

/
26 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
taška se opět naplnila, tak jdeme na to.
1.Sprchový gel pro intimní hygienu - Lidl 500 ml
-gel nijak nedráždil, vůně byla taková bylinková, postupem času mi začala vadit, ale gel jako takový své účinky plnil
2.Sprchové mléko - Palmolive 250 ml
-krémová konzistence sprcháče mě nijak nevysušovala, ale vůně mi vůbec nevoněla
3.Sprchový gel - Playboy 250 ml
-krásná parfemovaná vůně,  skvěle pěnil, nevysušoval
4.Sprchový olej Atoderm - Bioderma
-pro mě báječný produkt na sprchování, kůže pak byla tak vláčná, voněl jako kosmetika pro miminka
5.Sprchový gel vanilka a kokos - Balea - cestovní balení
-kupovala jsem si ho kvůli cestování a voněl moc hezky, koupila bych si ho i ve velkém balení
6.Pěna do koupele s vůní granátového jablka
-já si vanu moc nedělám, protože se mi pak hrozně točí hlava, takže jsem pěnu vypoužívala jako sprcháč a do posilovny fajn
7.Regenerační tělové mléko - Garnier 250 ml
-je určen pro velmi suchou pokožku a mně hodně vyhovoval, dal se krásně rozetřít a hned se vsakoval a byl hodně hydratační
8.Tělový peeling s vůní jahody - Avon 200 ml
-konečně je pryč :D zjistila jsem, že jsem na peelingy děsnej lenoch
-voněl hezky sladce, ale přišlo mi, že ani nic moc nedělal, používání mě nebavilo
9.Antiperspirant - Adidas 150 ml
-antiperspirant měl hodně svěží, krásnou vůni
-proti pocení zabraňoval, nedusila jsem se s ním, jen ke konci používání (kdy tam bylo ještě tak na 3x) mi dělal menší bílou pěnu v podpaží
10.Vyživující mléko na tělo i ruce - Oriflame 250 ml
-voněl jako med s mlékem, vyživovací schopnost měl parádní a roztíral se krásně
11.Dámské holící strojky jednorázové s 2 břity
-žiletka byla celkem ostrá a vydržela dýl než 1 použití
12.Odličovací tamponky - Kaufland 120 ks
-nedřou na očích, nerozpadávají se
13.Zázračný kelímek karamel - Oriflame 15 ml
-dá se použít na co chcete, já ho využívala na rty a tam fungoval parádně
Mějte se krásně  a můžete mi napsat, co posledního jste vypotřebovaly Vy?

Veru ♥




26 komentářů:

  1. Spotřebováváš jako drak, Veru:-) Já jsem měla jen tamponky z Kauflandu, to jsou mé stálice a pak sprchový gel Playboy, nedávno byla v dm na ně akce 1+1 zdarma, tak jsem si trochu udělala zásoby, za tu cenu to byla povinnost:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tím že se teď fakt soustředím pořádně spotřebovávat, to co mám otevřený a neotevírat toho zbytečně moc, tak to jde pěkně :) Já si zase ty Playboy sprcháče koupila před Vánoci, kdy jsem měla kuponky a jeden mě vyšel na 30 Kč :)

      Vymazat
  2. Ty ich ale máš:D
    Sprcháče Palmolive mám veľmi rada:) a z rady Milk&Honey mám sprcháč a vonia úžasne♡ a hojivý zázrak používam stále a nemôžem si ho vynachváliť, mojim naj je ríbezľový, ale tento karamelový musí byť skvelý!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, ale tuto parfemaci ne :D. Já jsem zase ten rybízový očichávala v katalogu a vůně se mi nelíbila :)

      Vymazat
  3. Ten Atoderm mám taky a úplně moc nevím, co si o něm myslet - nechám si ho asi na léto, kdy bude pokožka mega vysušená, abych viděla účinek :D

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nevím, co se mi teď děje s tělem, ale jsem vysušená jak treska :D

      Vymazat
  4. Super spotreba, ten sprchovy olej od Biodermy bych chtela vyzkouset :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši bych si ho koupila v tom půllitrovým balení :)

      Vymazat
  5. Krémy z Oriflamu na tělo i ruce mám taky ráda a tuhle řadu milk honey si zvykla objednávat moje maminka. Zalíbil se mi i tělový peeling jahodový, 1x za týden ho zvyknu použít. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z ní i odličovací mléko a taky bylo super :) No to já jsem si říkala taky 1x a nějak se mi do něj nechtělo, to s peelingem čokoládovým od Saloos to byla jiná ♥

      Vymazat
  6. Ty máš takový zvláštní dialekt. Nejsi z Moravy? :) jinak to mlíko od Garnier taky používám nejradši a s těma žiletkama souhlasím. Kupuju si pánské, ty jsou lepší :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsem :D A jde to na mně hodně poznat :). Jojo taky jsem si občas koupila pánské

      Vymazat
  7. Peeling od Avonu mám také, naprosto miluju jeho vůni :) Také mám pocit, že nic moc nedělá, ale mně tak voní, že bych si ho klidně koupila znovu :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě čokoládu, tak se musím k používání přemlouvat :D

      Vymazat
  8. Pěkná spotřeba :) Měla jsem jen kelímek Oriflame a za mě ok, i když žádný zázrak. A láká mě ten sprcháč Balea, vanilka a kokos zní skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zázrakem bych to asi taky nenazvala, ale svoji funkci plnil :) Já si ho nejspíš koupím i ve velkém balení

      Vymazat
  9. Tentokrát jsem nic kromě odličovacích tampónků ještě nezkoušela. Ale Atoderm si chci pořídit, slyším na něj pořád samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten olej je pro mě vážně bombastickej :)

      Vymazat
  10. Já mám zkušenosti s těmi sprcháči od Playboye a jak říkáš, jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :) Teď jsem si koupila i tělová mléka do zásoby, taky luxusní vůně

      Vymazat
  11. Karamelový zázračný kelímek jsem měla a někde jsem ho vytratila, každopádně byl super, jak z Oriflamu a Avonu moc neobjednávám, tak tohle je věc, kterou bych hned chtěla znova! A Bioderma Atoderm mám taky a na vysušenou pokožku to je slast, ale nechám si ho asi zas až na zimu, teď si užívám voňavé sprchové gely, ovocné a květinové hlavně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla právě už 5 verzí těch kalíšků a tohle byl poslední, který jsem spotřebovala :)

      Vymazat
  12. Od Biodermy si chci pořídit velké tělové mléko :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Žádný produkt jsem nezkoušela kromě zázračného kelímku ve vanilkové verzi. Jinak já nedávno spotřebovala sprchový gel Yves Rocher malina :)


    Weleda | Rodinný set tradičních výrobků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel YR malina jsem dopotřebovala v létě, byl super a vanilkový balzámek jsem taky měla :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*