Ochutnané dobroty - 5

/
20 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
za poslední měsíce se mi tu nahromadily zase nějaké obaly od dobrot, dnes jsou to především různé sladkosti, které jsme si s přítelem dali. Takže koho honí mlsná, přijde mu článek určitě vhod :).
1.Jádra kešu ořechů - Lidl 200 g
2.Mandle - Kaufland 200 g
-ořechy jsou skvělým zdrojem zdravých tuků, takže já si je ráda dám k svačině, doplní mi energii a zaženou chuť na sladký
-ani v jednom balíčku jsem nenašla hořký kus, ořechy jsou prostě výborný
3.Mléčná čokoláda s kokosem a mandlemi - 240 g
-čokoláda byla výborná, navrchu čtverečku byly nasekané mandle
4.Mléčná čokoláda plněná mléčným krémem a kokosem - 100 g
-tuhle čokoládu fakt miluju, jsou v ní velké kusy kokosu a úplně se mi rozpouští v puse, no blaho :D
5.Hořká čokoláda - Lidl 100 g
-na vaření nebo jen tak, je chutná
6.Pěnová cukrovinka - Kik 300 g
-záměr byl takový, že si tyhle marshmallows necháme na opíkání, jak to dělají vždycky v Americe, když jsem to ale přítelovi ukázala, během chvilky byly pryč :D chutnaly nám
7.Želé Haribo - 175 g
-jeden medvídek byl kyselej a jeden sladkej, kdo máte rádi želé bonbony, určitě si pochutnáte
8.Karamelové vafle - Kaufland 400 g
-moooc výborný a když si to dám nad horký čaj tak se karamel začne pomalu rozpouštět
9.Latte caramel - Kaufland
-prvně se připravila káva, do ní se nalila pěna a byla to výborná záležitost
10.Margot s příchutí perník
-margotku obyčejnou ráda mám, ale tahle mi vůbec nechutnala, perník tam byl opravdu hodně cítit, původní chuť margotky vůbec
11.Kokosový suk s marcipánem - Lidl 65 g
-mlsounovi mýmu moc chutnal (cukrovinky u pokladny jsou fakt zákeřný)
12.Severáček s kokosovou příchutí
-první nanuk letošního roku, za pár korun a byl výbornej
13.Karobová tyčinka s kokosem 50 g
-tyčinku jsem kupovala ve zdravé výživě, karob jsem ochutnala poprvé a chutnal mi a jak je něco s kokosem, tak to do mě padne hned
14.Musli tyčinky s jablky 300 g
-nebyly nijak přeslazený, když je chuť na sladký, jsou fajn
15.Proteinová tyčinka 45 g - banán a kakao, brownies
-koupili jsme si na ochutnání, mně ty tyčinky chutnají, ale zase je to celkem dražší kup
16.Cereální tyčinka s brusinkami a malinami, s banánem - 45 g
-tyčinky jsem dostala k únoru k svátku (takže jde fakt vidět, že ty kokina nespořádáme během měsíce :D) a byly chuťové dobrý
Tak kdo dostal chuť na sladký? 

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




20 komentářů:

  1. Tuhle kokosovou Orionku naprosto miluji. A tez mi chutnala i pernikova Margot. Ostatni prichute v ni nikdy necitim, ale tahle vyborna.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji právě viděla v ALbertu poprvé a ještě byla ve slevě, tak jsem ji musela koupit, mandle a kokos výborná kombinace pro mě :)

      Vymazat
  2. Samé mňamky, kromě toho želé bych si dala všechno:-) Proteinové tyčinky jsou drahá věc, kupuju je jenom vyjímečně na svačinku, kdy opravdu nemám čas shánět něco jiného

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na nich ráda, že jsou takový tuhý :)

      Vymazat
  3. Ritter čokolády mám ráda. Tahle kokosová je supr!

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Kešu z Lidlu sú najlepšie! Vyskúšala som už rôzne značky, ale žiadne neboli tak dobré a tak sa stále vraciam k týmto Lidláckým :). Celkovo mám oriešky veľmi veľmi rada :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky oříšky miluju :) Ještě mi moc chutnají ty z Rossmanna

      Vymazat
  5. Mám zkušenost jen s proteinovými tyčinkami z DM, i když zrovna tyle dvě příchutě jsem neměla. Přišly mi všechny dost sladké, takže mě z nich občas bolely zuby a někdy i pálil jazyk :D Ale jinak byly fajn, bohužel ta cena no...

    OdpovědětVymazat
  6. Nanuk mi připomíná chutí trochu horší naše Eskymo :-D. Mokate Latte karamel jsem zkoušela, bylo to dobré a někdy si to znovu koupím. Margotku nesnáším a to jakékoli podobě. Musli tyčinky jablečné z Lidlu jsou dobré ja jich koupila deset + se svačinovým boxem asi za 30Kč, takže dobrá koupě. Karamelové vafle jsem měla jednou ale nevím kde se to dá koupit, ted už vím tak dík. Ritter sport miluji, hlavně mléčnou obyč, je taková jiná než ostatní! Proteinovým tyčinkám jsem teda vůbec nepřišla na chuť. Mandle miluji a celkově oříšky kromě arašídů můžu. krásný článek i video, moc ráda tě poslouchám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je Teri koupila právě takhle a je to moc výhodný, když k tomu máš ještě velkou krabičku na sváču zdarma :) Už mám takhle doma ty jejich krabičky nejmíň 3 :). Ritter sport chutnají výborně a máš pravdu, že jinak, než ostatní čokolády. Děkuju Teri

      Vymazat
  7. Margot s příchutí perníku? To jsem ještě neviděla. Musím se po ní podívat. I když ti nechutnala, tak bych ji ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ji mám od přítelové babičky, tak nevím, kde ji koupila, sama jsem ji neviděla v obchodě :) Když vydali i banánovou, tak tu jsem taky chtěla ochutnat a teď ani nevím, jestli jsem ji nakonec někde koupila :)

      Vymazat
  8. Margotku s pernikem jsem si také koupila a byla super! Vše vypadá úžasně mňam!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ten článek otevřu, hned mám chuť na čokoládu :D

      Vymazat
  9. Ty jo, ani jsem netušila, že Orion nabízí takovou čokoládu, po té se budu muset podívat, miluju kokos :))) Jinak jsem si myslela, že jsem tě včera viděla (přijde mi, že jsem na dálku slepá), ale když jsem přišla blíž, tak jsem zjistila, že to nejsi ty :D ještě, že jsem na tu holku nezačala mluvit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o ní nevěděla, ale určitě doporučuju, mňamka :). .. :D :D no to jo

      Vymazat
  10. Ta proteinová tyčinka s banánem mě láká :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*