Nalíčená i s make-upem

/
45 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
v dubnových nákupech jste mohly vidět, že jsem si koupila svůj první makeup. Říkala jsem tam, že nevím, jestli ho budu používat, protože se mi zdá odstín tmavší. To jsem ho ale nanášela prstama a dobře jsem ho nezapracovala, proto jsem měla takový pocit.

Teď jsem se líčila znovu, využila jsem štětec a už se ani nedivím, že někdo bez toho makeupu nevyjde :D. Té pleti dodá takovej krásnej, svěží vzhled. Myslím, že make-up se pro někoho hned stane taková závislost :D.

Já si prvně líčím oči a poté pleť. Na pleť jsem použila teda make-up od Essence All about matt!
Vydržet na pleti má 12 hodin, a za 30 ml jsem dala 105-110 Kč.
Makeup jsem zapudrovala pudrem od Astor Perfect Stay 24 h, který mám od Wikiry :). A nakonec nanesla tvářenku od I love makeup. Já mám pleť suchou, takže jsem nemusela za den makeup přepudrovávat a vypadal večer stejně hezky jako ráno. Makeup mi na pleti ani nijak nepnul, necítila jsem žádný nepříjemný pocit, jakoby na pleti ani nebyl.
Na obočí jsem použila tužku od Essence, na oči oční stíny v tužce od Oriflame v odstínu Sahara Bronze (tu jsem si teď moc oblíbila, používám skoro denně). Řasy jsem zvýraznila Devilash od Dermacolu a na rty jsem dala jen Babylips ze zimní kolekce, který jsem vyhrála u Markétky.





PS: Já se hrozně ráda fotím :D :D 

Mějte se nádherně a přeju Vám krásnej víkend, já teď nejedu ani domů, přivážu se k židli, abych nikam neutekla a budu se učit :).

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








45 komentářů:

  1. Velmi Ti to sluší! Krásné líčení. Devilash řasenka je teď moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci, potěšila jsi mě komentářem :) S Devilash to máme stejně

      Vymazat
  2. Jsi krásná. Hrozně ti to sluší :)) Ty ani makeup nepotřebuješ, jak tak na tebe koukám ;))) Prostě kočka (y)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš krásně nalíčená :-) Je to nezvyk se najednou takhle líčit viď? Já kdy jsem začala s make-upy, tak než jsem to všechno vychytala, dlouho mi to trvalo. Pamatuji si jak jsem si ho neuměla ani pořádně rozetřít nebo se mi dělaly mezi obočím šupinky a i ten odstín mi občas neseděl, tažke mám vzpomínky :-) Ani nevím jak jsem to dokázala. Teď nemám žádné suché šupiny mezi obočím, odstín mi sedí a to vše pouhou praxí, sledováním, čtením a zkoušením všech možných věcí. Vybrala jsi dobré produkty pro začátek a se štětcem je pokrok hned znát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezvyk to je, připadám si najednou o 100% krásnější :D :D Myslím si, že je to všechno o zkušenostech a zkoušení, je paráda, že jsi našla to pravý pro Tebe :)

      Vymazat
  4. Kočka, sluší Ti to:-) Taky se s make-upem cítím líp a fakt ta pleť vypadá úplně jinak, proto se bez něj neobejdu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší :) Vážně si musím nějaké ty štětce koupit a třeba se pak dokopu ten makeup používat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, moc ti to sluší. Vzhledem k tomu, jak máš krásnou pleť bez makeupu bych se možná ani nelíčila, přece jen to nemůže až tak pleti svědčit. No já mám co mluvit, dávám si makeup skoro každý den :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Pristane ti to, a tie krasne dlhe vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, s vlasama mi hodně pomohly vitamíny z DM :)

      Vymazat
  8. Veru, tobě tak to sluší! ♥ Držím palce při učení, zvládneš to! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné líčení! moc ti to sluší a na tu tužku od Oriflame se taky podívám, je moc hezká! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji budu mít za chvilku vypotřebovanou, protože jsem si ji teď oblíbila a používám ji skoro pořád :)

      Vymazat
  10. Hrozně ti to sluší! Líbí se mi odstín těch očních stínů, sedne ti :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mně se taky moc líbí :) Dřív jsem si pořád jen malovala kočičí linky, teď jsem se dala i na stíny

      Vymazat
  11. Super líčení! Moc ti to sluší! :) A máš nádherný úsměv! :o
    Ps. Krásný blog. Začínám sledovat! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný výsledek, moc ti to sluší! Já jsem zvyklá používat alespoň BB nebo CC krémy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím na ten makeup zvyknu velmi rychle :) I to líčit se štětcem mě moc chytlo :D

      Vymazat
  13. Za prvé, vypadáš hrozně moc sympaticky, za druhé, závidím, že nemusíš používat makeup.. Na to já už léta banán odvahu. :-D už si ani nevzpomenu, kdy jsem si kupovala první makeup a co to bylo.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Jojo jsem za to taky ráda i když ten makeup mě teď začal bavit :)

      Vymazat
  14. Krásný, moc ti to sluší :)
    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
  15. Líčení vypadá skvěle :) moc Ti to sluší, ale to i bez make-upu... popravdě Ti to hafo závidím, že make-up používat nemusíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Klári :) já jsem za to taky ráda

      Vymazat
  16. Jéé, Veru, takové články určitě častěji! Moc se ti to povedlo a na fotkách ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Si krásna a líčenie ti veľmi pristane! ☺ Devilash je úplne super, ale odporúčam aj anjelsku verziu Angelash, ktorá je podľa mňa O niečo lepšia. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento týden se chystám do DM, tam ze zvědavosti omrknu její kartáček, ale zatím jsem na ni právě neslyšela dobré ohlasy :)

      Vymazat
  18. Jsi moc sympatická a krásná! :) Líčení ti moc sluší!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  19. veľmi krásne líčenie ! myslím, že si iba podtrhla svoje pekné črty tváre, takže nemaj obavy, že by to bolo neprirodzené alebo také niečo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  20. Nesmierne ti to líčenie pristane! :)
    PS: Máš skvelé flasy, neskutočne sa mi páči ich farba :D

    OdpovědětVymazat
  21. Woow, Veru. Fakt ti to sluší. Ne že by jindy neslušelo, ale tady jsem normálně hleděla s otevřenou pusou.

    OdpovědětVymazat
  22. Ah, ty jsi tak strašně krásná! A tohle líčení ti moc sluší. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*