Nákupy - na skok do Rossmanna a DM

/
20 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
minulý týden jsem si udělala nákupní odpoledne a po nákupech v sekáčích, které jste si mohly už přečíst jsem se šla podívat do Rossmanna a DM. A pokoupila jsem kosmetiku za skvělý, výhodný ceny, mám radost.
V Rossmannu vyprodávali tělová mléka od Playboy 250 ml, tak jsem si vzala rovnou 3, protože jeden stál 33,90 Kč. Všechny krásně sladce voní a hezky se na těle roztírají.
Do DM jsem měla slevovou poukázku na 1 produkt z nové zpevňující řady Enja. Vzala jsem si zpevňující tělový balzám s koenzymem Q10 a s kreatinem. Má redukovat celulitidu a zpomalit stárnutí kůže. PS: Musím se Vám pochlubit, že se makáním v posilovně začínám té celulitidy krásně zbavovat juchůů :D, ale tak chtěla jsem tělový balzám vyzkoušet.
Po slevě mě vyšlo na 75 Kč, jinak stojí 100 Kč.

 A v časopise InStyle byl jako dárek omlazující kaviárový krém na ruce taky od Dermacolu. Voní mi jako máslo, nějaký tuk a po kouknutí na složení jsem zjistila, že obsahuje samé různé oleje, takže to bude nejspíš proto. Vyživuje parádně.
V Rossmannu jsem si ještě za 15 Kč koupila svou oblíbenou houbu na mytí. Jako jediná z těch všech co jsem vyzkoušela, se mi nikdy nerozpadla a neškrábe na těle.

V DM jsem si vzala podruhé tento deo sprej bez hlinikových solí, byl v akci za 28 Kč. Pak jsem si vzala poprvé na vyzkoušení čisticí pásky na nos za 50 Kč.
Dále jsem si koupila hydratační chladivý oční gel s výtažky z řas 15 ml za 55 Kč.
Pak jsem v DM přidala do košíku svůj úplně první make-up a to od Essence v odstínu 05 matt vanilla.
A ve výprodejovém košíku v Rossmannu jsem vzala rozjasňovač od Essence za 17 Kč, nekupte to :).
Mějte se krásně,
Pa Veru ♥







20 komentářů:

  1. V DM veľmi rada nakupujem :)skvelé výrobky :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, hlavně teď nakupuju hlavně tam, abych nasbírala body na DM box :)

      Vymazat
  2. Ty čistící pásky Balea jsou skvělé, to je dobrý kup. Playboy byl teda dobrý kup koukám :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten byl vážně výbornej, když jinak ty mlíka stojíjou kolem 80 Kč myslím :)

      Vymazat
  3. Krásne nákupy:) a akurát včera som mamine kúpila od Playboya sprcháč, ale aj tieto mliečka musia voniať úžasne:)) a pásiky na nos plánujem vyskúšať, určite daj vedieť či sa oplatia;)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče jsem měla 2 a vůně byly taky skvělý :) Mně voní snad všechny ty parfemace Playboy. Určitě po vyzkoušení vědět dám :)

      Vymazat
  4. V Dmku jsem si nedávnou koupila nový deodorant od Dove (jiné ani neberu Dove je jistota) a takový ten vytlačovač akné;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o vytlačovači slyším poprvé :) A Dove značku mám taky ráda. Antiperspiranty si ale hlavně kupuju od Rexony

      Vymazat
  5. Já mám makeup jeden, dokonce Max Factor, ale použila jsem ho za ty dva roky snad 2x :D Jinak v té pomerančové verzi od Baley mám teď šampon a je to hezká vůně :) Teď se chci jít podívat na jarní limitku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D. Jarní limitku už jsem okoukla a koupila jsem si sprcháč kterej mají nějak určenej ke sportu, ten voní hezky svěže. Zbytek jsem vlastně neočichala :) ale stejně tento týden se tam chystám znovu PS: Chodím tam teď nějak často :D

      Vymazat
  6. Ty máš na ty výhodný ceny čich:-) Já jsem tělová mléka Playboy potkala v Tetě za 49.90, sice to nebyla tak výhodná cena jako jsi vychytala Ty, ale i tak jsem si dvě vzala, protože oproti běžné ceně to pořád bylo výhodné. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s těmi Baleáckými pásky na nos, kdyby jo, tak je taky vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mam :D no i tak jsi vychytala paradni cenu, protoze ani za 50 Kc telova mleka nevidim :).

      Vymazat
  7. Jee ten rozjasňovač je prý super a za tu cenu? Skvělé! Zrovna jsem si chtěla koupit nějakou houbu na mytí, takže díky za tip :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz jsem ho tam uvidela ani jsem nevahala a hned ho dala do kosiku :)

      Vymazat
  8. Jééé, krásné nákupy. Taky ráda nakupuji ve slevách a akcích, kdy se nákupy oplatí. Taky bych ráda někdy vyzkoušela čistící pásky na nos. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite na ne udelam clanek, protoze koukam, ze vic z Vas zaujaly :)

      Vymazat
  9. Rozjasňovač za 17 Kč - tomu se říká úlovek! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné video, Veru :) Ten rozjasňovač jsem vždy chtěla, ale nechtěla jsem za něj dávat plnou cenu a ve výprodeji jsem na něj nenarazila a teď ty píšeš, že ho máš za 17 Kč. To je paráda! :D Mimochodem, jaký je ten oční gel? Já bych si ráda nějaký pořídila, ale vůbec se v tom neorientuju :D

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, já potom dám po vyzkoušení vědět ju? Vyhovuje mi, že je to roll-on, takže je to nanášení lehký a nemusím do toho sahat prstama. Já jsem v tomto taky docela začátečník, oční krémy jsem sice už 2 měla, ale když jsem je nanesla, tak mě z nich slzely oči :). Tento to zatím nedělá

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*