Květnové nákupy

/
36 Comments
Ahoj všichni :),
v květnu jsem občas zavítala do drogérií a nějaké drobnosti si koupila. Dříve jsem se chodila dívat po obchodech snad každý týden, kde jsou ty časy :D. Ale aspoň si zase nedělám takové zásoby.

Všimla jsem si, že v DM drogerii probíhá výprodej kosmetiky Astor. Jsem ráda, že jsem ve skvělé akci ulovila i 2 kosmetické kousky já. Gelové linky jsou prostě boží, ta pigmentace je naprosto fantastická, jsou černo černý a nejspíš si už budu kupovat pořád jen gelové linky. Kam se hrabe pigmentace fixu. A korektor je taky fajn.

Astor gel eyeliner waterproof 24 h odstín 001 Ivory (68,-)
Astor Perfect Stay concealer 24 h 001 Ivory (68,-)

Z letní limitky jsem si koupila balzám na rty s vůní kokosu a vanilky OF 30 10 ml - vysoká ochrana UVB/UVA ochrana (40,-). Voní pěkně, na rtech je příjemný, já ho teď používám moc ráda.

Bylo taky potřeba doplnit antiperspiranty. V příštím článku, kde se rozepíšu rovnou o 4, zmíním i názor na tyto 2.
Aloe vera antiperspirant Rexona 40 ml (45,-)
Sexy bouquet (jahoda a meruňka) antiperspirant  150 ml (45,-)
Dále jsem v DM koupila:
Sprchový gel sport/refresh Balea 300 ml (25,-)
Sprchový gel Ostrov snů s vůní marakuji a frézie Balea 300 ml (25,-)
Mycí emulze pro intimní hygienu s heřmánkem a kyselinou mléčnou 300 ml (50,-)
A v Rossmannu jsem si koupila produkty na vlasy, které už ten měsíc používám a nemůžu si je vynachválit. Vlasy mám po nich krásně hladký a jemný.
Zjemňující šampon, dodá hebkost a lesk pro všechny typy vlasů Garnier 400 ml (50,-)
Okamžitá péče pro velmi poškozené vlasy Garnier 200 ml (40,-)
Strojek na holení jsem vyhrála před 2 rokama v Cosmopolitanu a je to nejlepší pomůcka na holení, kterou jsem zatím měla. Vždycky si do ní jen koupím náhradní hlavice a funguje pořád skvěle dál.
Quattro náhradní hlavice (200,-)

Jednou jsme s kámoškou prohlížely vůně v Albertu a obě dvě nás zaujala tato krajková vůně, která voní žensky, sexy a jen za 80 Kč, tak jsem ji do košíku hodila taky.
A co kosmetického jste si naposledy koupili Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






36 komentářů:

  1. Juu, super úlovky :D Občas mě taky přepadne... no, tak trochu horečka :D a v drogerce si toho koupím víc než jsem předpokládala. :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V posledni dobe o koupi vzdycky premyslim a obcas se stejne krotim, protoze v tom vyprodejovem stojanu se mi libilo hned nekolik rtenek :)

      Vymazat
  2. Přemýšlím o tom koupi balzámu na rty s ohranou, dej mi potom kdyžtak prosím vědět, jak jsi spokojená :). Zatím mám jen 50+ tyčinku od Vichy, ale ráda bych zkusila i něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi pokud o nem uvazujes, tak nevahej za 40 Kc 10 ml je super :)

      Vymazat
  3. Také jsem si výprodejů všimla. Jinak ten strojek bych asi taky ráda vyzkoušela. Chtěla jsem jít na vosk, ale dcl se bojím, že to bude pekelně bolet :D. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to beztak bude :D ale zase to vydrzi dyl ne? Me nebavi si holit nohy ted skoro kazdej druhej den :)

      Vymazat
  4. Ten balzám s UV ochranou mám, ale jsem spokojená tak napůl. Rty jsem si nespálila, takže asi funguje, ale jako balzám se mi nezdá moc dobrý, někdy se mi zdá, že mám po delším používání rty docela suché. Ale žádná hrůza, pokud ho používám jen na ven :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ho pouzivam kratce a zatim jsem spokojena :)

      Vymazat
  5. Hodně mě zaujal ten balzámek na rty s UV ochranou a navíc vůní kokosu, kterou obecně zbožňuji. Momentálně žádný balzám na rty s ochranou proti sluníčku doma nemám, takže asi zkusím tenhle. Děkuji za tip Veru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké nákupy! Zaujala mě ta okamžitá péče od Garnieru, tu možná vyzkouším. :) O vlasy se teď snažím pečovat jak jen to jde, takže zkouším všechno možné. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji videla prave ve vyprodeji, moc pekne voni a vune ve vlasech zustava dyl :)

      Vymazat
  7. Krásné nákupy:-) Ten balzámek na rty Sun Dance si chci pořídit, ale mám v plánu pro něj poslat kamarádku, protože kdybych pro něj šla sama, tak by mi v košíku skončila spousta dalších věcí:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné nákupy, ideální na léto. Korektor Astor Ivory bude podle mě na léto moc světlý. Mám ho a už ho ted skoro nepoužívám :-( Dfouám, že se do podzimu nezkazí. Letos jsem si koupila i balzám s UV faktorem. Doufám,že bude fungovat
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  9. Ani ja jsem fakt hodne bleda, takze odstin mi vyhovuje :) Tohle je mozna muj prvni balzam s UV faktorem

    OdpovědětVymazat
  10. juuuj ten Garnier Goodbye Damage si pamätám keď som používala na vlasy celú túto radu :) má tak krásnu letnú vôňu :) asi si ho hneď najbližšie znova kúpim, ako si ma nalákala teraz :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné věci jsi nakoupila. O Astor výprodejích mi ani neříkej, ještě že se do města teď nedostanu. Gelové linky jsou určite super, s fixem nemám moc dobré zkušenosti. Antiperspiranty od Rexony, těm se nedá nic vytknout ale mám radši od Rexony v tuhé konzistenci. Sprchové gely od Baley mám ráda akorát ten s maracujou mi tolik nevoní. Pěkné nákupy, já si toho tolik v květnu nekupovala, spíš nutné věci a z kosmetiky toho moc nebylo, naposledy řasenka od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S fixem jsem byla spokojena od Essence jinak zklamani a stejne tyhle linky jsou pro me fakt nejlepsi, co jsem mela :)

      Vymazat
  12. Super nákupy, do výprodeje Astor se taky musím podívat :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni ale mozna ty nejlepsi kousky budou pryc. Kamoska se taky koukala a uz tam byly jen produkty na rty :)

      Vymazat
  13. Krásné nákupy. Já jsem si dneska taky koupila tuhý antiperspirant od Rexony a tmavý aknecolor. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Super nákupy!:) Balea sprcháče sú najviac ♥ Ten balzam tiež vyzerá dobre:) Deodorant od Rexony je tiež veľmi dobrý, striedam ho s antiperspirantom od Dove:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. Hodně mě překvapil šampon a kondicionér od nich, super, bude ve spotřebovaných produktech :)

      Vymazat
  16. Quattro žiletka mě "baví" už přes rok, vůbec nepodráždí pokožku. (Mám také tu oranžovou... :D) Stejně tak zelená Rexona v tubě mi ještě nepřestala vonět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepodráždí, to máš pravdu, s ní se ani neříznu, za to s ostatníma žiletka jsem měla podráždění nebo jsem se vždycky řízla :)

      Vymazat
  17. Na ten korektor od Astoru jsem taky koukala, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, když mám někde nedokonalost, tak mi to stačí :)

      Vymazat
  18. Samé super potřebné věci, občas bych se to také měla naučit a nekupovat blbosti, které nepotřebuji. :) Jenže to je jako nemoc.. ;-) Jinak palec nahoru Rexoně za jejich antiperspiranty. Nikdy jsem nic tak účinného neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě po Vánocích zhodnotila svoje zásoby kosmetiky a od té doby jsem jen spotřebovávala a byl to takovej osvobozující pocit, že nejsem kosmetikou zahlcená, i když třeba někdo nemá/nepoužívá tolik co já :D a tak teď kupuju už jen do zásoby nebo někdy ruka taky ujede, když je to hodně výhodný nákup :) Rexona je moje nejoblíbenější značka, co se antiperspirantů týče :)

      Vymazat
  19. Jéé, ten balzám mě zaujal, asi si pro něj hned v pondělí skočím do DMka :D

    Parfums Tips

    OdpovědětVymazat
  20. Super výber, najradšej z neho mám sprcháče od Balea! :) A čo som si posledné kúpila ja? Zázračný korektor od Catrice, Liquid Camouflage.

    Betty
    https://elisette.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*