Fungují čisticí pásky na nos - Balea?

/
43 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
poslední dobou si říkám, že čím dýl studuju, tím je to pro mě náročnější a mám míň času na vše ostatní. A s přicházejícím zkouškovým si říkám, že už jsem se snad zapomněla učit, že tu teorii do hlavy nenacpu. A říkám si, že s prací toho času bude určitě víc. Jak jste to měly Vy, co už teď pracujete? Jaký období hodnotíte líp, co Vám více vyhovuje/vyhovovalo - škola nebo práce?

Před asi 3 týdnama jsem si koupila v DM čisticí pásky od Baley na nos, dnes bych se s Váma ráda podělila o svůj názor a zkušenost. V komentářích u nákupového článku některé z Vás pásky zaujaly a samy byste je chtěly vyzkoušet, tak ať víte, jestli to nebudou pro Vás vyhozené peníze.
Balea soft & clear pásky na nos s kyselinou salicylovou a tea tree olejem 
Pásky jsou určené pro problematickou pleť.
Balení pásků jsem kupovala v DM za cenu 50 nebo 55 Kč. Obsahuje 3 kusy.
Pásky mají hloubkově čistit póry a odstraňovat nečistoty. Při pravidelném použití má zjemňovat pleť a zabraňovat vzniku pupínků.
Použití:
Pásek použijte na vyčištěnou pleť. Suchými prsty nalepte na navlhčený nos a nechte působit 10-15 minut, poté sejměte a opláchněte vlažnou vodou.
Musím říct, že je potřeba fakt nezapomenout nos navlhčit. Já jsem si to totiž prvně nepřečetla, jen pásek dala na nos, jenže vůbec nedržel. Pak jsem se podívala, že je potřeba mít nos mokrý.

Takže jsem nos navlhčila a pásek přilepila. Začala se uvolňovat silná vůně tea tree a já jsem přišla na to, že tuto parfemaci nemám ráda, takže jsem se těšila, až budu moct pásek odlepit.

Pásek jsem nechala působit 15-20 minut, strhla z nosu. Trošku to zaštípalo, nic hrozného. Podívala jsem se na pásek - čistý. Podívala jsem se na nos - nevyčištěný.

Prostě absolutně žádné účinky se po páscích nedostavily. Nos nebyl vůbec čistší, žádná změna, prostě nic.
Já už si teda tyto pásky určitě nekoupím, pro mě to vyhozené peníze jsou, protože pásky za mě nefungují.

Jakou zkušenost máte s pásky Vy?

Mějte se nádherně,
já se těším na Vaše komentáře ♥





43 komentářů:

  1. to ma mrzí, že takto absolútne nefungovali :/ ja som ich neskúšala,ale dobre vedieť že ich asi netreba kupovať
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně jsem byla rozčilená, že nedrželi :D když jsem ten nos nenavlhčila, pak jsem teda na to přišla, čekala jsem na výsledek a nic :D

      Vymazat
  2. Já mám ráda pásky od Nivey a Rival de Loop, ty fungují hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom vyzkoušení jsem si řekla, že nevím, jestli mám chuť ještě zkusit další ale myslím, že zvědavost bude silnější než já a tyhle bych mohla Leni vyzkoušet, díky za tip :)

      Vymazat
  3. Tyto pásky jsem také měla a nakonec jsem je hodila do koše, protože opravdu nefungují. Naopak pásky Balea v modré krabičce na normální pleť jsou moje oblíbené a vytáhnou hodně nečistot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu na to, abych věděla o jakém produktu mluvíš :)

      Vymazat
  4. Já osobně jsem ráda, že už mám školu hotovou, já totiž pracovala i během studia a skloubit to bylo opravdu náročný. Hlavně zkouškový pro mně bývalo traumatický období, nechávala jsem všechno učení na poslední chvíli..
    A díky za varování, ty pásky mně u Tebe v nákupech zaujaly, tak teď už vím, že když jsou k ničemu, tak do nich investovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že to bylo náročný. Já jsem měla při bakaláři brigádu a to se ještě dalo, teď se mi ale nepodařilo nic najít a stejně si říkám, že bych to nestíhala už vůbec, je to nějaký náročný teď :D. Ještěže stály jen 50 Kč, tak mě to tak nemrzí, ale škoda, že fakt nefungují

      Vymazat
  5. Přemýšlela jsem o jejich koupi, tak jsem ráda, že jsem si to rozmyslela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelíbí se mi, když produkt něco slibuje a pak nedělá nic :D

      Vymazat
  6. Pásky jsem nezkoušela a děkuji za recenzi. Aspoň vím, že je ani zkoušet nebudu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) možná časem objevím nějaké další, tak bych o nich určitě dala vědět zase

      Vymazat
  7. Prvé moje pásiky na nos boli Nivea a tie boli o niečo lepšie od týchto určite viacej Nivea pasiky vyčistili aj keď nie úplne všetko. Bolo vydať na nich dosť ,,pichliačikov" po odlepení z nosa. Ale tieto Balea keď som skúšala veru ani mne nič neurobili snimi som nebola spokojná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty Nivea jsem slyšela chválu, ale chtěla jsem vyzkoušet i levnější variantu, tak teď už znám výsledek :D

      Vymazat
  8. Mam zkusenost s Essence a Rival de Loop, ktere funguji docela pekne :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, že Essence je má taky, mrknu Žany :)

      Vymazat
  9. Mně vyhovuje obojí, jak práce, tak i škole, ale silně mi nevyhovuje zkouškové, to už je potom na mě fakt moc a vůbec nic nestíhám a vždy se to nejvíce bohužel projeví na mém blogu :/. Jinak tyhle pásky jsem zkoušela také a hodnotila bych je tak 50 na 50, nekteré póry to vytáhlo, ale ne úplně všechny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jak přijde zkouškové = masakr :D. Ale tento půlrok byl náročnej i přes semestr právě, takže už toho mám plný kecky.Mně to právě Domi nevytáhla vůbec nic

      Vymazat
  10. Dost záleží na značce. Já si kupuji pásky jen za pár šupů v Poundlandu, ale prodávají dva typ. Jeden obyč a jeňden s tea tree a a ten tea tree jsou jenvyhozené peníze. Nicméně ten obyčejný funguje dobře:)

    OdpovědětVymazat
  11. od Balea mi neseděly, ale od Nivea už to bylo trošku lepší, stejně mám nejraději peelingy a masky, co maz rozpustí a úplně odstraní :)

    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem masku Nivea a ta byla skvělá, za to mám teď slupovací masku od Avonu a ta dělá taky prd :)

      Vymazat
  12. Od nivei jsou o moc lepší, tam pokaždé vidím z nosu plno nečistot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V komentářích si pochvalujete Niveu, tak ji vyzkouším, Nivea mi zatím ve všem vyhovovala :)

      Vymazat
  13. Už jsem po nich koukala v obchodě, ale díky tvé recenzi vím, že to nemá cenu :) -L

    OdpovědětVymazat
  14. Osobně mi nevyhovují ani ty od Nivei a to jsou o stovku dražší, takže se nedivím, že tohle nefunguje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem ty Nivea zkusit, ale přece jenom 150 Kč, no uvidím, jestli to prubnu :)

      Vymazat
  15. Taky mi absolutně nevyhovovaly, dělalo to velký prd. To samé od Rival de Loop, taky to nic nevytáhlo. Už asi nemám chuť zkoušet nějaké další :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě přemýšlím, jestli chuť ještě mám nebo ne :D

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Tak to máš teda Moni štěstí jediná, protože mě vůbec ne a kdo z holek to zkoušel, tak mi dal v komentářích vědět, že jim pásky taky absolutně nic nedělaly :)

      Vymazat
  17. Škoda, ja som mala podobné pásky na nos od Essence a tie sú naozaj skvelé:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Asi jsem divná, ale tyhle pásky mi vždycky něco vytáhnou, ať už z nosu či brady. Možná je to jiným typem pleti a pokud chceš tenhle produkt používat, tak určitě doporučuji jinou značku, protože my jsme doma tři a každé sedí značka jiná :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tj, tak to jsem ráda, že jsem si pásky nekoupila, ale koukala jsem na YT na videa ohledně domácích masek na ty černé tečky a jednu jsem vyzkoušela a opravdu funguje! Smícháš si prášek z černého uhlí ( z lékárny) s dětským lepidlem (to které je opravdu pro ty malé děti a můžeš si ho dát na kůži) a dáš si to do na t-zonu a po zaschnutí sloupneš. Trošku to bolí, ale fakt to ty tečky vytahne :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super :) Já zase včera četla, že černé uhlí i bělí zuby, bloggerka měla fotku před a po a po použití byl vidět výrazný rozdíl

      Vymazat
  20. Já jsem zkoušela dvoje, od essence a tyhle od baley, ale tyhle byly mnohem lepší a na víc levnější.. Místo koupě dalších ale chci příště vyzkoušet tu domácí masku, jak psala slečna nade mnou :)

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase chtěla vyzkoušet i takovou tu černou masku, co si objednávaly nějaký blogerky např. PetraLovelyHair z Ebay a ukazovala ji ve videu a rozdíl tam byl taky vidět :)

      Vymazat
  21. Na mňa Balea pásiky fungujú skvelo, vždy mám vďaka nim krásne čistý nos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem určitě ráda, že jsem je vyzkoušela a víc už nepotřebuju :D

      Vymazat
  22. Děkuji moc za recenzi! Měla jsem v plánu si nějaké pásky na nos koupit, takže alespoň vím, že se mám minimálně těmhle vyhnout. :D Nesnáším vyhazování peněz do něčeho, co nefunguje. Vždycky jsem hrozně naštvaná. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*