Aktuální kosmetické místo a přání do budoucna

/
30 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
v článku o mých kosmetických faktech jsem psala, že bych v budoucna chtěla mít svůj vlastní kosmetický stolek.
Mimochodem jsem moc ráda, že se Vám článek tolik líbil a některé jste ho sepsaly taky.

Jednou na mě vyskočila reklama eshopu http://www.glami.cz/. Začala jsem si prohlížet jejich nabídku a mají tam spoustu nádherných věcí. A našla jsem tam i krásné kosmetické stoly, něco v tomto stylu by se mi do budoucna líbilo.

Pohybuju se na 2 místech. Doma kosmetiku různě přesouvám, buď jsem ji měla ve velké krabici a nebo v šuplíkách ve skříni, žádné extra krásné skladování :D. A různě ji přemisťuji, co druhý měsíc.
Na školním bytě mám kosmetiku zase na pracovním stolku.
A níže můžete vidět fotky, jak to u mě vypadá. Část kosmetiky mám i v koupelně tu, kterou hned v té koupelně taky použiju. Takže se mi líbí, že to působí, že toho mám málo, i když, když se na to podívá přítel, tak občas je kroutí hlavou :D.
Dekorativky mám tak akorát, že se mi vejde do kosmetického stojánku a všechny produkty na oči mám v  tom srdíčkovém červeném stojánku s růží. Laky jsem pořádně protřídila a nechala si jen ty odstíny, které se mi vážně líbí a používám je a uschovala jsem je do plechové krabičky z Londýna.
Tyhle následující stolky se mi hodně líbí :).

A jak kosmetiku skladujete Vy? 

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






30 komentářů:

  1. Ten druhy stolek je nadherny. Sice stolek mam, ale uz nejsem spokojena a az se budu stehovat, tak chci urco jiny i do stylu, co se mi libi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je :) taky bych si stolek zařizovala tak, aby ladil i s tím prostředím, ale takhle ten tvar by se mi líbil

      Vymazat
  2. Ja mam vsechno dane v supliku, protoze kdyzbjsemnto.mela vyskladane na stole,pritele malem klepla pepka :) i kdyz je fakt, ze posledni mesice se skoro nemaluji, proze jsem lina, tal by to tam stejne zavazelo:) a ten prvni stolek vypada vazne krasne, jen by to chtelo vic suplicku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme s těma přítelema stejně :D

      Vymazat
  3. Mně by se nejvíc líbila kombinace obou stolků :D U toho prvního se mi hodně líbí zrcadlo a takový míň zámecký styl, ale zas má málo úložného prostoru. Kosmetický stolek bych brala taky, ale teď by se mi ani do pokoje nevešel, tak třeba jednou, až budu bydlet jinde :D Moje veškerá kosmetika je vyskládaná v koupelně na oknech a zabírá tam veškeré místo :D Mám tam jak dekorativku (protože se v koupelně líčím), tak pečující. A snažím se to redukovat, ale vždycky mi dojdou jen věci, které stejně nahradím dalším kusem, takže se mi to moc nedaří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinaci obou bych taky brala právě :D

      Vymazat
  4. Já bych znovu do kosmetického stolku nešla, málo místa. Koupila jsem si komodu v ikee a tam mám vše roztřízené a co chci vytáhnu, maluju se v koupelně takže tak =)
    allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže když bych si nějaký kupovala tak ten, aby měl toho místa dost :) Komoda je určitě taky super systém

      Vymazat
  5. Já už netrpělivě čekám, až nám truhlář vyrobí skříňku do koupelny, která bude mít i odkládací prostor na kosmetiku. Kosmetické stole jsou teď hodně in, já se ale nejraději líčím u velkého zrcadla v koupelně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se tenhle stolecek moc nelibi, mam pocit, ze ho maji vsichni, laka me neco jednodussiho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to právě ještě u nikoho neviděla :)

      Vymazat
  7. Líbí se mi první stolek, já skladuji minimálně ve 3, naprosto narvaných šuplíkách. Je to až nemoc když si každý týden minimálně pár věcí přitáhnu domů. Haha:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když bych pracovala v drogerii, nejspíš bych měla potřebu taky vše vykupovat, hlavně ty výhodný věci v akci jako ty :D

      Vymazat
  8. Víc se mi líbí první stolek. Ráda bych si taky nějaký pořídila, ale musí mít víc šuplíků. Nemám ráda, když mi věci jen tak stojí na stole :-) zatím skladuju kosmetiku v koupelně a jednu krabici zásob mám v komoře. No možná jsou to dvě krabice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Taky bych brala více šuplíku Ani

      Vymazat
  9. Víc se mi líbí asi ten první stolek, ale zase má na moje potřeby dost málo úložného prostoru:-) Já jsem si splnila přání a před pár lety jsem si pořídila stolek na Aukru, ten je fajn, akorát dispozičně už přestal úplně vyhovovat a musím využívat i šuplíky z komody vedle, to jsou pořád nějaké nákupy, objednávky atd a prostě je to zlo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi spíš líbí víc ten první a ještě když by měl po stranách více šuplíků, bylo by to super :) To zlo chápu :D

      Vymazat
  10. Já mám kosmetiku v jednom velkém šuplíku a pak taky samozřejmě v koupelně :) Jinak nějaký kosmetický stolek by se mi v budoucnu taky líbil, ale to až se odstěhuju a budu bydlet sama. -L

    OdpovědětVymazat
  11. Mne sa páči aj to ako to máš teraz, ale veľmi sa mi páči prvý stolík :) Doma mám malý kozmetický stolík, ale napriek tomu mám väčšinu vecí v kúpeľni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vzhledem k tomu, že na školním bytě máme koupelnu maličkou a jsme tady 4 holky, tak bych se do koupelny nemohla celá nastěhovat :D

      Vymazat
  12. Máš to naozaj krásne zoradené ♥ Ale neskutočne sa mi páči aj ten druhý stolík :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to pěkně přehledné, tak nemáš toho zas přehnaně moc, to taky není dobrý. Mě se líbí oba dva stolky ale pro mě je tam málo úložného místa. Já jsem si minulý rok konečně pořídila stůl s více šuplíky, takže tady skladuji dekorativku a věci jako jsou krémy. Dále pečující kosmetiku jako jsou šampony, sprchové gely apod. mám v samostatné skříňce. Někdy bych chtěla taky ukázat v článku jak skladuji kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže od Vánoc jsem si sama řekla, že vždycky budu hodně spotřebovávat a už méně nakupovat :) a hned to pak vypadá líp, že toho nemám milion :) Na článek bych se určitě ráda podívala

      Vymazat
  14. Tu komodu se zrcadlem jsem si pořídila v létě a moc doporučuji, jsem z ní nadšená ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja kozmetiku skladujem v bedničke, v ktorej mám priehradky. Je to fajn, lebo viem, kde čo je a nemusím nič hľadať. :) veľmi sa mi páči ten druhý stolík, tak dúfam, že sa k nemu dostaneš ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle stolky jsou boží! já už jeden teda máma s velkým zrcadlem a jsem s ním spokojená, jen se mi tam ale všechno nevejde, tak si musím pořídit ještě nějakou další skříňku :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*