Youtube + kdo vyhrává dárečky?

/
23 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
dneska mám na srdci 2 témata a jedno se bude týkat youtube a druhé vyhlášení vítězek.

Já ráda čtu blogy, ale taky ráda koukám na videa. A už delší dobu jsem v hlavě nosila nápad, že bych na youtube taky začala přispívat. Já už tam vlastně jedno video mám, který je z doby, kdy jsem na blogu začínala.

Jak mám na blogu nějaké pravidelné rubriky, tak bych v nich chtěla pokračovat psanou formou i formou videa. Říkala jsem si, že je youtuberů spoustu, jenže mě baví mluvit a baví mě celej tady ten kosmetickej/fashion/lifestyle internetovej svět a proto začnu videa natáčet. Bude to pro mě i oživení a pokud i Vy rádi koukáte na videa, tak doufám, že i pro Vás :).

Koupila jsem si právě i teď k zrcadlovce stativ, takže potřebnou techniku mám.
Občas se tu na blogu spolu s článkem začnou objevovat i odkazy na videa a kdo je má rád, může kouknout.

Taky tu mám vyhlášení dárečků. Přihlásilo se Vás 20 a největší zájem byl o balíček č. 1. Víte, já bych postupem času chtěla odměnit každou svou čtenářku, která je aktivní na mém blogu, takže nezoufejte, že jsem teď nevybrala Vás, usměje se na Vás štěstí v budoucnu :).

Balíček č. 1 vyhrává Jity
Balíček č. 2 vyhrává Wikira
Balíček č. 3 vyhrává Naire.S

Holkám gratuluju a e-mail ode mě, na ně bude čekat ve schránce :)

Mějte se moc krásně,
Pa Veru ♥






23 komentářů:

  1. Veru, moc se těším na tvoje videa! ♥ A vítězskám samozřejmě gratuluju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Na tvé videa se těším a vítězkám gratuluji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Jee tak na videa od Tebe se moc těším Veru a ráda je budu sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, to je super, těším se na videa :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, to je paráda, jsem moc ráda, že se na mě usmálo štěstí. Na videa se moc těším. Sama s touto myšlenkou koketuju, ale myslím, že nikdy neseberu odvahu natáčet. Takže tobě palec nahoru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ji sebereš, na Tvá videa bych ráda koukala :)

      Vymazat
  6. Stejně tak jako ty i já přemýšlím nad točení videí na YT. :)
    Nějaké videa tam dokonce už mám, ale prostě mi přijde, že ve videu mám pokaždý tak strašný hlas, že se nemůžu ani poslouchat :D
    Vítězkám gratuluji! ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pak vždycky poslouchám, ale stačí mi to jednou, když si mě pak někdo pouští, tak se stydím nebo tak :D

      Vymazat
  7. jéé, tak to jsem zvědavá! na videa se moc těším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. na videa se moc těším! to je super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  9. šíleně moc děkujiiii :-*

    Jinak na tvá videa budu koukat moc ráda, já mám na youtube zatím dvě, ale chci začít natáčet vííc.. jen je to pro mě fakt těžké :D sednu před kameru.. dostanu záchvat smíchu... pak přijde přítel domu, prej co zase blbnu :D :D a tím končím :D :D ale mám v hlavě videa, která chci dát dohromady... :) Těším se na tvá videa!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já sednu a už mluvím :D občas si přijdu divně ... :D :D

      Vymazat
  10. Už sa teším na videá :)
    http://beautyporadca.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Už teď se moc těším na Tvá videa, Veru:-)

    OdpovědětVymazat
  12. No, tak to je super :) Já jsem o tom taky hodně přemýšlela, moc by mě to bavilo, nemám problém s tím mluvit před lidmi a před kamerou také ne, jenže jsem hodně zaneprázdněná a bojím se, že bych to vůbec nestíhala, kort když je potom ještě zkouškové :/. Je to hodně časově náročné, když člověk chce, aby to stálo za to, proto mě mrzí, že na to moc nemám čas :(

    OdpovědětVymazat
  13. Blahoželám výherkyniam:) a je super, že si budem môcť pozrieť aj tvoje videá, teším sa:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway(:

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji vítězkám a na videa se moc těším!! :)
    Beautyna

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, jsem moc ráda za Vaše pozitivní reakce :)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji holkám a na tvé videa se určitě budu ráda koukat :)

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
  17. Videa jsou skvelym ozivenim, jen me pak mrzi, ze slecny, co vylozene blogovaly zmizi na youtube a blog tak trosku odstrci :( tak pokud by to bylo "obohaceni" a nezapomnela jsi na nas tady v pisemne forme, proc ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já chci mít Andrejko blog pořád, videa na youtube beru jako oživení, když už tu kameru můžu využít :)

      Vymazat
  18. Ještě jednou moc a moc děkuju za balíček :) Kaše už je pryč a byla naprosto skvělá, zbytek na svou velkou chvíli teprv čeká :) Reaguju dost pozdě, ale týden jsem na bloggeru nebyla (stydím se). Každopádně na videa se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že Tě balíček potěšil Jani :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*