Veškerá má kosmetika

/
43 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
nashromáždila jsem si na jednu kupu všechnu kosmetiku - pečující, dekorativní i laky na nehty. A v dnešním článku se na to spolu podíváme.

Pohybuju se na dvou místech, takže v první části článku bude kosmetika, kterou mám doma a v druhé části článku bude kosmetika, kterou mám na školním bytě.

Když se tak koukám, tak jsem fakt ráda, že nemám žádné extra zásoby. Vše co na fotkách vidíte, mám rozdělané, některé produkty už budou za chvilku vypotřebované, některé používám krátce, ale v provozu jsou všechny :D. Takže sama sebe chválím, že už nejsem sysel.

Spočítala jsem, že doma mám 68 kousků se vším všudy.








A počet kusů kosmetiky na školním bytě je 80.










Dohromady je to tedy 148 kusů. A když si pomyslím, že někdo má třeba jen 150 rtěnek, tak by mě fakt zajímalo celkové číslo kosmetiky :D.

Pokud by se Vám holky do článku chtělo taky, bylo by to super, ráda bych nakoukla, kolik toho takhle celkově máte Vy a jestli jste syslíci.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





43 komentářů:

  1. Super članek, libi se mi nakouknutí do tvé sbírky:-) Také nemám moc kosmetiky nějak nemám potřebu mít jak pišeš 150 rtěnek:-D Rozmyslím si jestli do článku take půjdu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělej :) Ani si nedovedu představit, jestli když má někdo 150 rtěnek, tak ty odstíny jsou každej jinej :D

      Vymazat
  2. Hlásím, že já mám minimálně 80 kusů rtěnek. Ono je to totiž taková nemoc a blog je na ní skvělou výmluvou. Celkové číslo jsem nikdy nepočítala, ale nebála bych se to trefovat někam k tisícovce. Jojo, nemoc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Great post, dear!
    I'm really addicted to Cien products :D

    NEW OUTFIT POST | Lovely Breeze.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý nápad na článek :) Moc se mi líbí hlavně tvoje zásoba laků na nehty a rtěnek! Já taky nejsem sysel a v zásobě tak nemám skoro nic...Vyhovuje mi to tak :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak vyhovuje, aspoň se mi nic nezkazí :)

      Vymazat
  5. Super článek Veru :) Já poslední dobou svou sbírku kosmetiku o pár kousků rozšířila, ale nějaký velký syslík nejsem. Moc se mi líbí tvá sbírka laků na nehty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem taky pěkně protřídila a nechala jsem si fakt jen laky, který používám :)

      Vymazat
  6. Micelárku od Garnieru jsem taky měla a byla úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji třeba před rokem měla a teďka když byla akce, tak jsem toho hned využila, protože na pleť i odlíčení mi 100% vyhovuje :)

      Vymazat
  7. Když tak o tom přemýšlím, mám podobný počet kosmetiky jako ty, jenom jiné složení. Mám míň laků na nehty a víc rtěnek, makeupů a tvářenek. Snažím se nesyslit, všechno co mám používám a zkažené pravidelně vyhazuju.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že to taky používáš :) No jeden pudr/makeup od Tebe + 1 tvářenka, to asi jen tak někdo nemá :D

      Vymazat
  8. Moc pěkný článek, ráda jsem se podívala na tvou sbírku :) Já se taky snažím nesyslit, ale kupovat si od daného typu výrobku další až když se u toho prvního blížím na dno. Ne vždycky se mi to samozřejmě daří :D Teď bych si ráda pořídila nový parfém, ale řekla jsem si, že až alespoň jeden spotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu Peti :D Taky jsem si teď vyhlídla voňavku, tak budu muset ještě spotřebovat tyto

      Vymazat
  9. Pěkná sbírka a je super, že se ti do tohoto článku chtělo. Když si představím, že bych všechno měla vytahovat ze skříně a začít fotit, tak už jen při té představě se mi nechce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě bavilo, aspoň jsem si udělala přehled kolik toho mám :) Ráda bych nakoukla na Tvoje zásoby

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Jojo, skoro 150 to je pěkný číslo :)

      Vymazat
  11. Veru, to je super nápad! Akorát nevím, jestli bych měla sílu na to, všechnu kosmetiku shromáždit :D Už jen při pomyšlení na balzámy, kterých mám asi 20, je vysilující :D Snažím se nebýt sysel, ale čím víc jsem bloggerka, tím víc toho zkouším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak pokud se Ti do článku bude chtít, ráda omrknu :)

      Vymazat
  12. Souhlasím, je to fajn nápad takhle to nafotit! já toho mám taky strašně moc, hlavně laků a rtěnek, těch budu mít tak kolem stovky :D úplná úchylka :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný článek, moc ráda jsem si pošmírovala:-D Obdivuji Tě, že vše co máš, tak používáš, já bych bez svých bohatých zásob nemohla být:-D A co se týče mé sbírky..tak toho fakt mám hodně, je to skoro nemoc, ale když si vezmu, že jen balzámů na rty mám něco kolem 40ks, laků na nehty řekněme skoro dvakrát tolik..ne, já bych snad ani nechtěla vědět, kolik toho všeho mám, to konečné číslo by bylo pořádně vysoké:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 40 balzámů na rty :D to jsem si myslela, že jsem blázen, když jich mám vždycky kolem 10 :D. Máš taky blog? :)

      Vymazat
  14. Tak to je tedy pěkná sbírka, obzvlášť nad těmi laky slintám. Ale už vidím sebe, jak to všechno používám, já, věčný lenoch :D

    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve když jsem toho tolik nepoužívala, měla jsem pár kousků. Pak jsem objevila blogosféru, začala se o kosmetiku víc zajímat a teď používám všechno možný :D

      Vymazat
  15. Skvelý článok:) ja mám taký problém, že už tú kozmetiku nemám kam dávať:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to by chtělo nějakou stopku :D

      Vymazat
  16. Tyjo, to je super, že jsi udělala takový článek. Celkem mě to inspirovalo, abych tohle udělala také, protože mě zajímá kolik mám celkově kosmetiky :)

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zase ráda pošmíruju u Tebe, pokud se do článku pustíš :) Ono je to ve výsledku celkem rychlovka

      Vymazat
  17. Super článek, těšila jsem se na něj :) Nemáš toho zrovna málo, ale je super, že to všechno používáš a neděláš zásoby. Já si zrovna před chvílí vytáhla krabice se zásobama a jdu je zkoumat, třídit a určovat, co začnu používat nejdřív podle expirace :D A taky se už dlouho chystám řídit laky, protože mám léta nepoužívané kousky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky jsem právě před článkem taky třídila :) Tak bys pak taky mohla udělat článek po vytřídění

      Vymazat
  18. JE to zrovna dva týdny, co jsem v kosmetice dělala pořádek.. hodně toho skončilo už v popelnici a nyní vím, že mám furt velkou zásobu sprcháčů, šamponů a podobně, ale snažím se spotřebovávat a nic nového nekupovat :) Takže si ted třeba s přítelem (ano i on!:D) děláme dost často masky na obličej... :D Taky nechci být sysel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zásobu šamponů snad nemám nikdy, vždycky maximálně tak ty 2 mám. Jééé :D :D to je super, máte společnou beauty chvilky, to kdybych řekla příteli já, tak by si už asi klepal na hlavu, už tak se vždycky kouká, čím vším se patlu :D

      Vymazat
  19. :D Kdybych měla počítat svoji kosmetiku, tak se asi jenom u rtěnek dostaneme k obrovskému číslu. To stejené laky na nehty a nemluvě o stínech. Pořád něco syslím, a je pravda, že málo co dopoužívám úplně (až na balzámy, občas nějaká rtěnka, makeup, korektor a řasenka). Vůbec si nedokážu představit, že se za chvíli budu ze svého jednoho bytu stěhovat zpět domů - nejenom, že nevím, kam nacpu veškeré oblečení (díky bohu za vinted), ale zároveň bude problém i s kosmetikou :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Tebe by to byl zajímavý článek :) právě to je vždycky pro mě problém o velkých prázdninách :D :D

      Vymazat
  20. veľmi dobrá kozmetika aj ja mám strašne veľa produktov ;)

    mám nový blog a potešilo by ma ak by si sa tam stavila ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělý nápad! :) Ani mi nepřijde, že bys toho měla zas až tolik, jen mě trošku překvapilo, že toho máš na bytě víc jak doma :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi mám, protože na bytě jsem 5 dnů v týdnu, za to doma jen 2 a nebo ještě míň :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*