S růžovou krajkou

/
23 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
mám tu svůj další pohodový outfit, ve kterém se já osobně cítím moc skvěle :).
Koženkovou bundičku jsem si kupovala minulý rok v TallyWeijl, legíny už mám dlouho, ty jsem kupovala na nákupní akci v Reserved, kde jsou vždycky slevy a dárky k nákupu. A zrovna nedávno mi přišel e-mail, že se ta akce bude zase opakovat, tak se tam možná zajdu podívat. Tílko s krajkou mám z Primarku a boty jsem si objednávala od jedné paní, která má prodejní skupinu na facebooku. Ještě jsem Vám jen chtěla říct, že když byste někdo nakupoval na vinted nebo o někom věděl, tak můžete mrknout na mé nabízené oblečení : http://www.vinted.cz/uzivatele/123174-verukru/predmety.





Mějte se krásně, Veru ♥





23 komentářů:

  1. Moc se mi líbí bunda :) sluší ti to! -L

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší moc! Taky jsem koukala na Reserved email, ale jsem celý ten den na akci s prací, takže nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Veru,jsi kočka.. Moc Ti to sluší..

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno úplně dokonalé, Veru, bundička, legíny, tílko, boty..sluší, moc:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit a hlavně krásná postava :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit, miluji takovéhle polokoženkové kalhoty, nejlépe se nosí a vypadají fakt úžasně.

    OdpovědětVymazat
  7. Tá bunda je úžasná! Už dlho takú hľadám!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle outfit je dokonalý, moc ti to sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně podobný styl outfitu je teď taky mým nejoblíbenějším! :)

    SOUL OF SISTERS

    OdpovědětVymazat
  10. Jak tak na to koukám, asi máme stejné (nebo hooodně podobné) legíny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsou děsně pohodlný,že? Mě se právě líbí ta kombinace koženky a normální látky a brala bych právě i jen "celokožený" :)

      Vymazat
  11. Křivák ti moc sluší, Veru :)
    PS: Máš boží vlasy!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší, máš krásný úsměv :). Mě nejvíc zaujaly super Niky :).
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  13. Sluší ti to. Bunda se mi líbí moc. Nemám ale ráda, když někdo nosí legíny bez zakrytého zadku. (pokud zrovna nejde vyloženě do fitka) Připadá mi, že to vypadá nevkusně, ale toť jen můj názor.

    S pozdravem, Monnica ♥


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, ten názor úplně beru :) a děkuju

      Vymazat
  14. Very nice!! You look gorgeous!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*