Produkty na pleť

/
17 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
v dnešním článku se s Vámi podělím o svůj názor na 4 produkty, které poslední dobou používám. Pojďte si se mnou počíst, jestli jsem s nimi spokojená.
1. Vyživující odličovací mléko pro suchou a velmi suchou pleť  - Yves Rocher 200 ml
-odličovací mléko se má aplikovat na čelo, tváře, nos i bradu - tam odličuje makeup bez problému
-odličovala jsem s mlékem ale i oči - z očí dostane trošku řasenky dolů, ale musím pak použít další produkt, kterým sundám řasenku úplně
-mléko je parfemované, obsahuje výtažek z jasanu
-neobsahuje parabeny, minerální oleje a barviva
-pleť mi nijak nevysušuje, nedráždí, v očích mě také neštípalo, ale jak píšu, neodlíčilo
-mléko jsem kupovala za cenu kolem 150 Kč

2.Dvoufázový odličovač očního make-upu - pro všechny typy pleti - Rival de Loop 100 ml 
-před použitím odličovač protřepu, aby se mi spojily obě 2 složky
-poté mi odličovač krásně odlíčí oči, popř. rtěnku, pleť - vůbec nedráždí, nevysušuje
-kupovala jsem ho v Rossmannu, když zrovna probíhala akce 2 za 68 Kč, jinak stojí jeden 68 Kč

3.Osvěžující čisticí pleťová voda s růží - Avon 150 ml
-voda nádherně po růžích voní, pleť opravdu osvěží, je po ní taková projasněná, nijak pleť neucpává
-je určena pro různé typy pleti a neobsahuje alkohol
-kupovala jsem ji za 39 Kč

4. Vyživující olej na pleť - Oriflame 25 ml
-olejíček voní po růžích, opět krásná vůně
-na obličeji je hodně mastný, takže já ho dávám na noc a ráno se probouzím s takovou vyživenou, napitou pletí
-ubývá opravdu pomalu a kupovala jsem ho za cenu okolo 50 Kč

Znáte některý z těchto výrobků nebo jste ho také vyzkoušely?

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)




17 komentářů:

  1. Z tvých produktů jsem zatím žádný nezkoušela. Od YR jsem sice měla micelárku, ale z jiné řady a moc mi nesedla. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla micelárku od YR taky, dokonce 2x, protože mi po ní má pleť přišla lepší :) I tobě

      Vymazat
  2. 6ádný z produktu jsem nezkoušela, ale od Rival de Loop jsem měla dva peelingy (jeden už mi došel na druhý se teprve plánuji vrhnout) a byla jsem moc spokojená a navíc myslím, že byl taky za pár korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jejich privátní značku prozkoumám dál, když první zkušenost je pozitivní :)

      Vymazat
  3. Znám jen pleťovou vodu s růží od Avonu, taky jsem kupovala za pár korun a jsem spokojená, krásně voní a klidně bych si pořídila i další balení:-) Na ten odličovač Rival de Loop si zkusím počíhat, jestli ho někdy chytím v akci, tak taky vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I těch 68 Kč je bezvadná cena :)

      Vymazat
  4. Všechno mě láká krom toho mléka. Nemám ráda, když musím na odlíčení použít víc produktů. Vlastně mléko jsem měla kdysi dávno, bylo tuším od Dermacolu, ale nezaujalo mě. Nejradši mám micelárky, pokud jsou funkční a na pleti příjemné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky ne, takže se docela těším, až tohle mléko zmizí i když jsem si vlastně říkala, že když není určené na oči ale jen na obličej, tak si zase nemůžu asi nijak extra stěžovat :D

      Vymazat
  5. žiadny som zatial neskúšala, ale ten ružovy olejček z Avonu ma zaujal, len ja mam mastnu pleť, takže premňa asi nič moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pleť suchou, takže mě vyhovoval, nevím, jak to máte vy s matnou pletí, co je dobré používat :)

      Vymazat
  6. olejček na tvár mám par krát som ho skúsila tiež na večer ale aj cez deň a potom vsiakol, ale najviac ma tam štve nejaky ten paraben tak ho nepoužívam podľa mňa v oleji nema čo robiť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zrovna složení na tom oleji vůbec napsané neměli a nenašla jsem ho ani na internetu :(

      Vymazat
  7. Z tvého výčtu nic neznám, ale značku Yves Rocher mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, v brzké době se tu objeví článek na moje 2 velké oblíbence od této značky :)

      Vymazat
  8. Jupí! Děkuji za vyfocené složení :) To zase tak časté není :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když píšu tady ty jednotlivé recenze, tak se složení vždy snažím nafotit, protože vím, že třeba spoustu lidí to zajímá, já tomu zatím nerozumím :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*